quote:Nog maar een topic over een van de bekendste complotdenkers van Nederland, fascist, mol voor Rusland, ruziemaker, wegloper, oikofoob, schrijver en desalniettemin ook een van de leden van de Nederlandse tweede kamer.
Meneer heeft tegenwoordig een telg genaamd Lancelot.
Dit is inmiddels topic nummer 9, dus kennelijk wel jaquote:
Er schijnen nog best wat mensen op deze man te stemmenquote:
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is inmiddels topic nummer 9, dus kennelijk wel ja
Zorgelijk dat er zoveel mensen nog op deze man stemmen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Er schijnen nog best wat mensen op deze man te stemmen
Bij elk dieptepunt zoals dit weer, denk je nee nu is het over, maar schijnbaar is er geen bodem voor sommige mensen.
[ twitter ]
Deze gek moet je blijven ontmaskeren en ridiculiseren. Zijn hardcore achterban slikt alles als zoete koek en die bereikt hij toch wel. Maar voor de mensen die nog net niet verloren zijn moet hij voortdurend zo onaantrekkelijk mogelijk worden gemaakt.quote:
Mag je ook vragen aan Dugin stellen? Zo ja, dan wil ik wel ff joinenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij elk dieptepunt zoals dit weer, denk je nee nu is het over, maar schijnbaar is er geen bodem voor sommige mensen.
[ twitter ]
"When you last smelled your daughter, did you think of BBQ-sauce?"quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag je ook vragen aan Dugin stellen? Zo ja, dan wil ik wel ff joinen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"When you last smelled your daughter, did you think of BBQ-sauce?"
Volgens mij gaan groep van die NAFO mensen ook trollenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag je ook vragen aan Dugin stellen? Zo ja, dan wil ik wel ff joinen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij gaan groep van die NAFO mensen ook trollen
Ik wil graag aan hem vragen of ie het waard vond om het leven zijn dochter op te offeren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij gaan groep van die NAFO mensen ook trollen
Sowquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"When you last smelled your daughter, did you think of BBQ-sauce?"
Iemand die pleit voor genocide kan zo'n opmerkinkje makkelijk incasseren denk ik.quote:
Ik vind het al schaamteloos dat Baudet deze genocidale maniak uit durft te nodigen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iemand die pleit voor genocide kan zo'n opmerkinkje makkelijk incasseren denk ik.
Ze kennen elkaar alquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het al schaamteloos dat Baudet deze genocidale maniak uit durft te nodigen.
Doegin die per teams komt inbellen om vanaf zijn conservatief-autoritaire smeulende vuilnisbelt een lijkrede voor de liberale democratie te geven...quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Och, de liberale democratie lijkt toch wat sterker te zijn dan Rusland.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doegin die per teams komt inbellen om vanaf zijn conservatief-autoritaire smeulende vuilnisbelt een lijkrede voor de liberale democratie te geven...
Ah, een gesprek over het verval van de westerse beschaving met iemand die zich actief inzet om het verval van de westerse beschaving te bespoedigenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen fan van Hoekstra, maar dit doet ie goed.quote:
Maar wat hij dus ook zegt: "een maand nadat de schermutselingen waren begonnen".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |