quote:Lodewijk de Blinde, koning van Provence, wordt uitgenodigd door de Italiaanse edelen en bieden hem de IJzeren Kroon ("Kroon van de Longobarden") aan. Hij verdrijft koning Berengarius I en wordt in 900 de hoofdstad Pavia tot heerser van Italië gekroond.
quote:Johannes IX zag in dat zijn pontificaat gebaat was bij goede banden met het keizerrijk. In de strijd tussen Lambert van Spoleto en Arnulf van Karinthië steunde hij Spoleto onvoorwaardelijk. Om de banden tussen paus en keizer te versterken liet hij vastleggen dat de inhuldiging van de paus slechts kon plaatsvinden in aanwezigheid van afgezanten van de keizer. Johannes stierf onverwacht in 900.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:57 schreef wbwb het volgende:
De route van bus 902 (Spijkhopper) heeft in totaal 38 haltes. Het beginpunt is Schoollaan (Hekelingen), Schoollaan (Hekelingen) en het eindpunt is Spijkenisse, Metro Akkers.
Edit: kut, te laat, 901 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal die klaar zetten voor je, je kunt nu dan toch echt het allerbest gaan slapen hoor. Ik vind het namelijk belangrijk dat je een goede nachtrust hebt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Om 903 hoop ik een lekkere latte te drinken morgenvroeg
Oei zie dat het inderdaad weer laat is....quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik zal die klaar zetten voor je, je kunt nu dan toch echt het allerbest gaan slapen hoor. Ik vind het namelijk belangrijk dat je een goede nachtrust hebt.
Om 0902 zet ik het apparaat alvast aan.
Ik ben echt heel erg blij met deze wederom super boeiende, vooral erg nutteloze informatie die ik nu weer tot me genomen heb en die ik graag had willen missen.....quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ja, ik ga zo zeker slapen. Ik doe nog even bonen in de koffie machine en dan ga ik echt.
Maar toch nog één ander dingetje, ik ontdekte net iets en dat moet je nog even horen:
Wist jij al dat 902 én geen priemgetal is én niet in het alfabet voorkomt!!!
Ja, ik ga ook schaapjes aftellen....903 eh neequote:Op donderdag 6 juli 2023 01:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij met deze wederom super boeiende, vooral erg nutteloze informatie die ik nu weer tot me genomen heb en die ik graag had willen missen.....
gaat zometeen 903 schaapjes tellen in bed die over 903 verschillende boomstammen heen springen.. boomstammen van de omgewaaide bomen in Ned.
mwheehh mwheehhh
ga je vaker hier komen hatse.. maakt het wel leukerquote:Op donderdag 6 juli 2023 01:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook schaapjes aftellen....903 eh nee
902
heb hem al aangepast.. twijfelde al bij het neertikkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 01:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
Laten we niet overdrijven Monique -:)
902 x zo leuk 😄
Weet jij trouwens wat 902 - 1 =
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
898 een getal dat je kunt omkeren en alleen mag verlagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |