Heer aloa.Niet echt noemenswaardigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruitvriend![]()
Nog last gehad van de storm?
Ging het liedje over bier?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuw.
[..]
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.
Veel takken en bladeren op de weg wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.Niet echt noemenswaardig
Bij jullie dan?
Dan geef ik het op.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuw.
[..]
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.
Plastic beter, rietje en zonnebril. Dat kan echt zo nietquote:
Vorkje prikkenquote:
quote:
Dan kunnen we deze wel schrappenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het werd wel genoemd geloof ik maar kan die regel niet meer voor me halen. Het merk werd er niet bij genoemd
Was het niet liedje van chantal jansen Schultenbrau?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het werd wel genoemd geloof ik maar kan die regel niet meer voor me halen. Het merk werd er niet bij genoemd
Lekker ite.quote:
Zat al te wachten hoe lang het ging duren voordat je die ging postenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat al te wachten hoe lang het ging duren voordat je die ging posten
Laatste keer.quote:
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.quote:
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.
Iets gesloopt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.
Ping ping ping ping pingquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?
Nog wat gejat trouwens?
Ik heb nu dat muziekje in mn kopquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?
Nog wat gejat trouwens?
Mes in de radiator gegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |