Dit klinkt beter!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:05 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dusty, Lesley, Quinten, Elodie, Megan en Dylan komen volgens Juicechannel als exen. En kennelijk ook Lie nog aan het eind.
Die naast lesly lijkt mij die andere italiaanse gast toen elias voor de tweede meedeed (Andrea?)quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef Nectaro22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van de preview
Zijn die linkse 5 niet Quinten - Elodie - Joey - Lie en Dylan? En die met paarse bikini Leslie?
Luka met zijn angelsquote:Op woensdag 10 april 2024 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Gestart op videoland, allstar versie.
God wat een paupers weer
Ik ben helemala pro woke en integratie etc, maar dit is echt niet de manier.quote:Op donderdag 11 april 2024 07:50 schreef Staaf het volgende:
Toch een transgender als original: Yara Nour.
Leuk, maar die gaat echt niet geneukt worden. Ze geeft het bij de eerste date ook al aan dat ze niet het type is van de mannen. Misschien zorgt ze nog voor wat drama, maar meer zal het niet zijn. Ben benieuwd wat daar voor exen voor uit de zee komen.
Fixedquote:Op donderdag 18 april 2024 23:40 schreef Staaf het volgende:
Ik had dit seizoen wel gehoopt op Marc Junior Dylan, dat was vorig jaar wel het mannetje hoor.
Dusty zou leuk zijn voor de drama, die loopt echt bij iedereen te snitchen. Er staat op YouTube ook zo’n ruzie compilatie van dat seizoen en bijna overal is Dusty bij betrokken.
Die Ramon die op het strand kwam heeft ook met Temptation mee gedaan, in een poging Annebel te verleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij confirmed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ja, maar wel om de verkeerde redenquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:55 schreef Canelo het volgende:
Ik ga helemaal kapot om die Elias steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |