SPOILER: Reeds afgewerktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halve finales WK vrouwen
15 augustus 2023, 10.00 uur Spanje - Zweden (2-1) (Auckland) (M)
16 augustus 2023, 12.00 uur England - Australië (3-1) (Sydney) (N)
Troostfinale WK vrouwen
19 augustus 2023, 10.00 uur Zweden - Australië (2-0 (Brisbane)
Finale WK vrouwen
20 augustus 2023, 12.00 uur Spanje - Engeland (1-0) (Sydney)
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 20-08-2023 14:05:52 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Er zijn veel ergere affiches.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar zambia - japan
Met Meisje Miedema kan dat nog wel, zonder is het kansloos.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Duitsland dient gewoon Brazilië, Engeland en Frankrijk te verslaan om de finale te halen.
Terwijl de Verenigde Staten waarschijnlijk eerst Italië en Japan treft. Dan weet ik wel wat ik liever heb.
Nederland mag al blij zijn wanneer ze de poule overleven. En dat de hele OS kwalificatie op de schop is gegaan (al zie ik ze ook niet langs Engeland komen in de Nations League).
Welke danquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn veel ergere affiches.
Al kunnen we tijdens die wedstrijd wel discussiëren of Banda (die van 3 KOOLS tegen Nederland) wel een vrouw is. Leuke rubriek.
Costa Rica - Zambiaquote:
China - Haití, Ierland - Nigeriaquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Costa Rica - Zambia
Panama - Jamaica
Argentinië - Zuid-Afrika
Poule A
Kun je de OP updaten met alle achtste finales (na morgen)?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
6 augustus 2023, 04.00 uur Nederland - Zuid-Afrika (Sydney) (C)
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je de OP updaten met alle achtste finales (na morgen)?
Lijkt mij een goede vraag voor de FIFA, maar misschien dat iemand hier het toevallig weetquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Bij de WK voetbal mannen editie kunnen ploegen die bij elkaar in de poule zitten, elkaar na de poulefase pas weer in de finale treffen.
Bij de vrouwen valt me op dat Nederland VS al in de halve finale kan treffen. Zowel NOS als Google laat dit zien in de speelschema.
Klopt de speelschema die zij tonen en zo ja, vanwaar dit verschil?
Dat is beter voor de Amerikaanse tv. Het schema is opgemaakt ervan uitgaande dat de VS de groepsfase zou winnen. Helaas voor ons kijkers won Nederland de groepsfase, waardoor wij met die ongunstige tijden zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Onbegrijpelijk dat tijdstip van Nederland dit weekend. Alle andere achtste finales keurig na elkaar, alleen bij Nederland een gat van vele uren.
en de VS zit nu ook met kuttijden. Wat dat betreft is er echt 0 rekening gehouden met een situatie waarin de VS tweede zou worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is beter voor de Amerikaanse tv. Het schema is opgemaakt ervan uitgaande dat de VS de groepsfase zou winnen. Helaas voor ons kijkers won Nederland de groepsfase, waardoor wij met die ongunstige tijden zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |