SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Ziet er gaaf uit!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Morri2 het volgende:
[..]
De Webcam in IJmuiden Haven heeft het zwaar.
Daar gaan dingen kapot gaan. En niet zomaar. Wat een golven...quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Morri2 het volgende:
[..]
De Webcam in IJmuiden Haven heeft het zwaar.
Deze liggenquote:
OHHHHHHHHHquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:29 schreef RAVW het volgende:
Vanwege het extreme weer bezorgen pakketbezorgers vandaag niet in code rood-gebieden, je hoeft dus niet thuis te blijven.
Bij storm worden schepen ook via de heli beloodst, die kunnen juist best goed tegen storm (tot op zekere hoogte).quote:
En Schipholquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:31 schreef Momo het volgende:
Moeder natuur probeert zelf af te rekenen met Tata Steel als onze politiek het niet doet.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij storm worden schepen ook via de heli beloodst, die kunnen juist best goed tegen storm (tot op zekere hoogte).
Verwachting: Natuur rekent af met Tata Steel!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:31 schreef Momo het volgende:
Moeder natuur probeert zelf af te rekenen met Tata Steel als onze politiek het niet doet.
Het ergste moet nog komen, alles boven Amersfoort houdt op te bestaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:31 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het in Amsterdam heel erg mee vind vallen. De bomen gaan flink tekeer,maar je wordt niet weggeblazen als je op het balkon staat.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verwachting: Natuur rekent af met Tata Steel!
Realiteit: Vervuiling van de fabrieken wordt nu over heel Nederland verspreid.
Thanks Nature!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |