Jij zit te kijken en denkt: deze bomen heb ik drie jaar geleden ook al gezien?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met al die wegen in de Pyreneeen ga je toch niet na twee jaar al een etappe kopieren?!
We hoeven geen etappes met 8 beklimmingen, maar het slaat nergens op nu alweer dezelfde etappe te rijden.
Philipsen staat al zo ver voor dat ze zich daar vast niet mee bezig gaan houdenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De aanloop is maar 70 kilometer. Dat valt wel mee. Als Alpecin-ploeg de eerste 50 kilometer voor hun rekening neemt i.v.m. de bonificatiesprint, dan is er maar 20 kilometer over.
Uiteraard, we kennen de omgeving rondom Pau als onze broekzak!quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij zit te kijken en denkt: deze bomen heb ik drie jaar geleden ook al gezien?
Die vrouw zingt vals.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:56 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor een 80’s klassiekertje op deze prachtige dag.
Stond ooit 597 in de top 2000.quote:
Vooruitziende blik, anno 2023 heeft iedereen de hele dag China in z'n handen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:56 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor een 80’s klassiekertje op deze prachtige dag.
Andre Hazes Jr op 152.quote:
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Altijd fijn als de Tour weer in het altijd zeer sympathieke Pau is. Gevoel van thuiskomen.
Nummer 3quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zou Pau naast Parijs de stad zijn die de Tour het meest heeft aangedaan?
R_R is in ieder geval erg aangedaan door Oauquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zou Pau naast Parijs de stad zijn die de Tour het meest heeft aangedaan?
Nice.quote:
Vrij letterlijk zelfs, als je bedenkt wat pau betekent in het Portugeesquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uiteraard, we kennen de omgeving rondom Pau als onze broekzak!
Maar de herhaling van zetten blijft apart, het is geen klassieker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon elke dag ergens anders starten en dan finishen in Parijs!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ook wel leuk dat Parijs vaker als finishplaats is gebruikt dan dat er Touredities zijn geweest.
Parijs? Wie was dat? Nooit gezienquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Precies. Ik wist eerder van het bestaan van Pau af, dan van Lyon of Marseille.
Marseille is wel bekend van het voetbal toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Precies. Ik wist eerder van het bestaan van Pau af, dan van Lyon of Marseille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |