quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Carlos is een waanzinnig slechte piloot.
Dat wisten jullie niet, maar Rodriguez is Spaans voor Kelderman.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die man zette toch een halve stap naar achteren!!
Want?quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af of hij hetzelfde kan als hij voor zichzelf rijdt
Veelers kan namen van renners niet eens normaal uitspreken. Heeft al moeite met Pogacar en Ciccone, dat werd iets als Tsjietsjoone oid.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef franklop het volgende:
Vanmiddag naar de radio moeten luisteren, twee observaties;
- Sebastiaan Timmerman deed het voorkomen dat het de zwaarste bergrit ooit was. Al kan dat ook komen omdat Jakobsen de laatste in koers was.
- Robert Meeder en Tom Veelers (toch?) snapten meermaals niet waarom Buchmann niet mee reed met Vingegaard achter Hindley aan. Hij kon immers een ritzege pakken! Dat het zijn ploeggenoot was zullen ze dan niet doorgehad hebben
In rittenkoersen van een week komt het er meestal ook niet uit, terwijl hij daar wel regelmatig als kopman is gestart. Meestal oogt het goed in 1e instantie waarna hij lost en ook meteen geparkeerd staat. In een grote ronde is hij nog niet als echte kopman gestart, maar misschien dat je dan hetzelfde gaat krijgen.. Waarbij Kuss daar zelf misschien ook niet in gelooft, anders was hij wel een keer van ploeg gewisseld. Denk dat hij bij andere ploegen in ieder geval meer eigen kansen krijgt en meer kan verdienen dan bij Jumboquote:
Oh nee als kopman komt hij sowieso veel tekort idd. Maar als ultieme rittenkaperquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In rittenkoersen van een week komt het er meestal ook niet uit, terwijl hij daar wel regelmatig als kopman is gestart. Meestal oogt het goed in 1e instantie waarna hij lost en ook meteen geparkeerd staat. In een grote ronde is hij nog niet als echte kopman gestart, maar misschien dat je dan hetzelfde gaat krijgen.. Waarbij Kuss daar zelf misschien ook niet in gelooft, anders was hij wel een keer van ploeg gewisseld. Denk dat hij bij andere ploegen in ieder geval meer eigen kansen krijgt en meer kan verdienen dan bij Jumbo
Ik herinner me nog een Tour of Utah (2018) waar hij 3 etappes en het eindklassement wist te winnen met hele lange solo´s. Met Ben Hermans, Jack Haig, Michael Woods, Hugh Carthy en Neilson Powless was het deelnemersveld ook niet t minste. Maar dat was wel nog aan t begin van z'n carrière, toen men nog niet zulke hoge verwachtingen van hem had.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh nee als kopman komt hij sowieso veel tekort idd. Maar als ultieme rittenkaper
Oh dat zou kunnen hoor. Zelf denk ik dat het gewoon de allerbeste klimmer is van het peleton en dat dat altijd wel boven zou komen ook in een andere rol.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:16 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Tour of Utah (2018) waar hij 3 etappes en het eindklassement wist te winnen met hele lange solo´s. Met Ben Hermans, Jack Haig, Michael Woods, Hugh Carthy en Neilson Powless was het deelnemersveld ook niet t minste. Maar dat was wel nog aan t begin van z'n carrière, toen men nog niet zulke hoge verwachtingen van hem had.
Het lijkt bij Kuss mis te gaan op het moment dat ie de druk voelt om te presteren. Als kopman móet je, als knecht mag je ook eens een slechte dag hebben (en die heeft Sepp er genoeg).
Radio Tour was en is het meest overschatte programma op aarde. Alleen geschikt voor dagjesmensen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef franklop het volgende:
Vanmiddag naar de radio moeten luisteren, twee observaties;
- Sebastiaan Timmerman deed het voorkomen dat het de zwaarste bergrit ooit was. Al kan dat ook komen omdat Jakobsen de laatste in koers was.
- Robert Meeder en Tom Veelers (toch?) snapten meermaals niet waarom Buchmann niet mee reed met Vingegaard achter Hindley aan. Hij kon immers een ritzege pakken! Dat het zijn ploeggenoot was zullen ze dan niet doorgehad hebben
quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Radio Tour was en is het meest overschatte programma op aarde. Alleen geschikt voor dagjesmensen.
Op ongeveer dezelfde doch mindere golflengte als Remco in maart op Lo Port. We plaatsen een asterisk achter deze Tourwinnaar.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hier nog watt/kg analyses: https://lanternerouge.com(...)france-2023-stage-5/.
Met 6.9 watt/kg over 21 minuten was het Vingegaards beste klimprestatie ooit.
Dat was een praktisch vlakke etappe. Als je gaat kijken na hoeveel kJ die prestaties werden geleverd zal dat een aardig verschil zijn…quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op ongeveer dezelfde doch mindere golflengte als Remco in maart op Lo Port. We plaatsen een asterisk achter deze Tourwinnaar.
Catalonië: twee geclassificeerde beklimmingen voor de slotklim. Gisteren: twee geclassificeerde beklimmingen voor de slotklim.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was een praktisch vlakke etappe. Als je gaat kijken na hoeveel kJ die prestaties werden geleverd zal dat een aardig verschil zijn…
Eigenlijk is Remco de enige die het wielrennen kan redden de komende jaren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op ongeveer dezelfde doch mindere golflengte als Remco in maart op Lo Port. We plaatsen een asterisk achter deze Tourwinnaar.
Juanito Ayuso geef ik nog niet op, ondanks een werkelijk erbarmelijke winter toch een grote stap gezet. Hoewel de vraag of er sprake is van 'redden' met de volgende met oliedollars gesubsidieerde mutant legitiem is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is Remco de enige die het wielrennen kan redden de komende jaren.
Toen Remco 2e werd?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |