Below average.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Average Rob voegt niet zoveel toe.
Gemiddelde gast jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Average Rob voegt niet zoveel toe.
Mijn gedachte.quote:
Zou hij ook van die Noorse truien dragen in de winter?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl heeft trouwens dit jasje gestolen van Mart.
Springplank Woutquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Benieuwd naar de frame over hoe de tijdwinst van Jonas volledig de verdienste is van Wout.
Hoe belangrijk is WOUT?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Benieuwd naar de frame over hoe de tijdwinst van Jonas volledig de verdienste is van Wout.
Schijnbaar omdat Vingegaard het dus niet nodig vond. Achteraf gezien wel een goede keuze, maar wel risicovol.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de enige ploeg die reed is UAE. Ik verbaas me daar nog steeds over.
Wat de rit wel leuker maakte trouwens.
Er zijn ook nog andere ploegen, bijvoorbeeld Yates/Gaudu hadden er wel belang bij zou je zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar omdat Vingegaard het dus niet nodig vond. Achteraf gezien wel een goede keuze, maar wel risicovol.
Ja, dat was wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere ploegen, bijvoorbeeld Yates/Gaudu hadden er wel belang bij zou je zeggen.
Omar Freire?quote:
Stuff like that.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |