Dat zag ik ook al gebeuren idd. Zo fijn dat ze zelf niet meer weten waar ze het over hebben. Straks hebben we dus een PC en een LSquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:38 schreef wbwb het volgende:
En logistiek supervisor… Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk wie dan wat precies gaat doen en in het laatste bericht kregen ze het niet eens voor elkaar om consistent dezelfde naam ervoor te gebruiken
ja het is zo erg dat we het beter kunnen vergeten,zijn ze gek geworden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:46 schreef V__L_N het volgende:
Ik dacht niet dat het erger kon... Kleine post tussen de pakketjes
hier was onder de reaguurders ook tc: Dudor nooit meer gezien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:53 schreef V__L_N het volgende:
Heb jij nog een zichtbare Tc. Heb de mijne al zeker 1 keer gezien dit jaar.
ja die namen slaan nergens op,met hun onderbetaalde baantjes.gewoon normaal betalen en normaal nederlandse taal gebruiken,we zijn een nederlands bedrijf.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:38 schreef wbwb het volgende:
En logistiek supervisor… Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk wie dan wat precies gaat doen en in het laatste bericht kregen ze het niet eens voor elkaar om consistent dezelfde naam ervoor te gebruiken
thks,gelukkig zijn er een hoop klanten die het begrijpen hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:47 schreef Ponsai het volgende:
Iedere keer als ik wat bestel bij een webshop krijg je de tekst: "De zending kan vertraagd zijn door dat postnl het druk heeft" . Maar eigenlijk komen brievenbuspakketjes en gewone pakketjes normaliter de volgende dag of uiterlijk de dag erna aan. Dat is toch gewoon prima? Laten we wat respect hebben voor jullie als postnl medewerker want jullie doen het ontzettend goed werk
Ja, inderdaad, net zoals de aanpassing van Productie naar Operations, van Administratie naar Service Center Operations, etc. En nu heb je ook bijvoorbeeld geen Pakketten & Logistiek meer, maar dingen als E-Commerce Operations en E-Commerce Commerce.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:48 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja die namen slaan nergens op,met hun onderbetaalde baantjes.gewoon normaal betalen en normaal nederlandse taal gebruiken,we zijn een nederlands bedrijf.
heb liever dat ze de zaken on rails hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:53 schreef wbwb het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, net zoals de aanpassing van Productie naar Operations, van Administratie naar Service Center Operations, etc. En nu heb je ook bijvoorbeeld geen Pakketten & Logistiek meer, maar dingen als E-Commerce Operations en E-Commerce Commerce.
deze vond ik gisteren incl. film,waar ook de "superdeluxe" vergoeding genoemd wordt.https://www.omroepzeeland(...)even-nu-op-tijd-zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:44 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat ze op de vacaturesite nog steeds een uurloon van 11,71 hebben staan voor de functie van postbezorger en 11,91 voor voorbereiders. Beide bedragen zijn onder het minimumloon. Hoe verwachten ze dan dat er iemand zo gestoord is om zich te melden voor dit werk?
Ze proberen niet eens meer om het nog enigszins aantrekkelijk te laten lijken om voor postnl te werken.
Voor pakketbezorgers staat een uurloon van 12,58 vermeld.
Hoe langer ze een loonsverhoging kunnen uitstellen, hoe beter het voor ze is natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:47 schreef V__L_N het volgende:
Dat salaris is ook echt een ding waar het bedrijf compleet blind voor is. Als of ze er straks nog aan gaan ontkomen om een aantal schalen een 20% loonsverhoging te gaan geven.
ja belachelijk idee dat ze het niet goed regelen,erg aantrekkelijk is het niet als je werk zoekt,met die giga aanbieding van 11 en een beetje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:55 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hoe langer ze een loonsverhoging kunnen uitstellen, hoe beter het voor ze is natuurlijk.
Ik vermoed dat we niet veel meer dan enkele procenten boven minimum hoeven te verwachten. De FNV heeft niet genoeg leden om echt druk te kunnen zetten en de BVPP vindt elke loonsverhoging eigenlijk wel prima, zolang het maar een loonsverhoging is. De CNV hoef ik niet eens te benoemen, die alleen mee voor de vorm.
Ik vraag me af hoe lang ze weer willen gaan wachten met de start van de onderhandelingen. Het lijkt me vooral in deze tijd wenselijk dat er een akkoord ligt vóórdat de lopende cao eindigt.
Ik moet zeggen dat ik nooit had verwacht dat de hoogte van mijn uurloon ooit zou worden ingehaald door het minimumloon.
Klopt hoor. Vooral omdat ze nu al zeggen dat er geen geld is voor loonsverhogingen. Maar zelfs als ze elke trede 0,15 euro verschil maken, dan nog stijgt het loon voor iemand in de hoogste trede bijna 10%. En dat is er vanuit gaande dat het minimumloon alleen gelijk getrokken wordt en niet verhoogd. De kans is vrij groot dat het wel degelijk 2 a 3% verhoogd wordt. En ze zullen wel iets meer willen doen dan het minimum. Men is zo ontevreden dat ze dat anders wel zullen voelen. 15% is helemaal niet onrealistisch ver weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:55 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hoe langer ze een loonsverhoging kunnen uitstellen, hoe beter het voor ze is natuurlijk.
Ik vermoed dat we niet veel meer dan enkele procenten boven minimum hoeven te verwachten. De FNV heeft niet genoeg leden om echt druk te kunnen zetten en de BVPP vindt elke loonsverhoging eigenlijk wel prima, zolang het maar een loonsverhoging is. De CNV hoef ik niet eens te benoemen, die alleen mee voor de vorm.
Ik vraag me af hoe lang ze weer willen gaan wachten met de start van de onderhandelingen. Het lijkt me vooral in deze tijd wenselijk dat er een akkoord ligt vóórdat de lopende cao eindigt.
Ik moet zeggen dat ik nooit had verwacht dat de hoogte van mijn uurloon ooit zou worden ingehaald door het minimumloon.
het beste zijn bovenladers,die hebben alleen als hij niet goed dicht gaat/gedaan wordt,dat er regen in komt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:59 schreef Ponsai het volgende:
Postbodes, een vraag:
Stel je hebt een brievenbuspakket. Je moet dat deponeren in een brievenbus box die aan de muur is bevestigd.
Moet je er dan voor zorgen dat die deksel nog dicht kan vallen, of mag je een brievenbuspakket/envelop ook 10 cm uit de box laten steken?
Hier laat de postbode het vaak uitsteken.
Ik denk dan: hoort dit zo? heb ik de foute box?
Waarschijnlijk is je brievenbus dan te klein. Het is wettelijk verplicht dat deze aan de eisen op https://www.consuwijzer.n(...)or/regels-brievenbus voldoen, echter zijn er helaas veel en veel te veel brievenbussen die hier niet aan voldoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:59 schreef Ponsai het volgende:
Postbodes, een vraag:
Stel je hebt een brievenbuspakket. Je moet dat deponeren in een brievenbus box die aan de muur is bevestigd.
Moet je er dan voor zorgen dat die deksel nog dicht kan vallen, of mag je een brievenbuspakket/envelop ook 10 cm uit de box laten steken?
Hier laat de postbode het vaak uitsteken.
Ik denk dan: hoort dit zo? heb ik de foute box?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |