Ik blijf doorgaan, hoe dan ook. Maar stiekem vind ik het ook wel een beetje jammer en denk wel eens waar doe ik het voor?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
Genoten van Ruud in Massa is Kassa. Verder is deze topicreeks ook dood. Ondanks de goede bedoelingen van Praadje.
Ja het is echt jammer. Toch waardeer ik elke dag de lijstquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik blijf doorgaan, hoe dan ook. Maar stiekem vind ik het ook wel een beetje jammer en denk wel eens waar doe ik het voor?
Maar de tv programma's zijn er ook niet echt meer naar. De tijden van Wegmisbruikers en dat soort programma's met bijbehorende activiteit hier lijken helaas achter ons te liggen![]()
En ja, Ruud was weer genieten
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is echt jammer. Toch waardeer ik elke dag de lijsten iedereen hier. Je doet het niet voor niets!
We moeten gewoon een ander programma vinden dat we samen kijken
Het heeft niet zo zeer met dit topic te maken. Ik ben ook een strijder zelfs één van de laatsten der Mohikanen. Ik kan je veel voorbeelden geven. Kijk eens in ONZ, dood. Hools in VBL dood. Raad je plaatje platzak. Net zoals de platjes in SEX.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik blijf doorgaan, hoe dan ook. Maar stiekem vind ik het ook wel een beetje jammer en denk wel eens waar doe ik het voor?
Maar de tv programma's zijn er ook niet echt meer naar. De tijden van Wegmisbruikers en dat soort programma's met bijbehorende activiteit hier lijken helaas achter ons te liggen![]()
En ja, Ruud was weer genieten
We gaan ervoor dat je helemaal de oude wordt en dit topic levendig houdt. Ik vind het leuk dat je hier ook te vinden bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft niet zo zeer met dit topic te maken. Ik ben ook een strijder zelfs één van de laatsten der Mohikanen. Ik kan je veel voorbeelden geven. Kijk eens in ONZ, dood. Hools in VBL dood. Raad je plaatje platzak. Net zoals de platjes in SEX.In 2011 12 miljoen posts op FOK! In 2022 2 miljoen. Ondanks dat de stalkers en bashers me proberen te pakken zonder dat de mods er iets tegen doen houd ik stug vol. Dat ik 's avonds niet veel post komt door m'n ziekte. Anders zou ik het in dit topic levenderig houden. Nu tijd voor muziek. Ha haha. En let niet op mij.
Ze vonden me wel eens laveloos langs de kant van de weg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef praadje het volgende:
[..]
We gaan ervoor dat je helemaal de oude wordt en dit topic levendig houdt. Ik vind het leuk dat je hier ook te vinden bent.
Ik ben blij dat je die tijd achter je hebt gelaten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze vonden me wel eens laveloos langs de kant van de weg.
Wie zegt datquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je die tijd achter je hebt gelaten.
Trusten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Lol. Nu slapen, wekkertje weer gezet voor een dagje ploeteren. Slaap lekker Tong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe later de groetjes.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:50 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Hier wordt het 'op de boerderij', zo kneuterig gezellig
![]()
KvK en die docu neem ik op voor later.
Geniet van jullie avondje
quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier vanavond KvK en tekenen. Beetje series kijken.
Vandaag begonnen met receptjes uittekenen, is erg leuk om te doen
Ohhh wat leuk dat uitgetekende receptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik doen, trusten Tongquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe later de groetjes.
Ik gaat legge. Truste.
Dank je! Ik ga een kaartenbak zo vullen... gewoon voor de leukquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk dat uitgetekende recept
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe later de groetjes.
Ik gaat legge. Truste.
Ja snap ik, is ook echt heel leuk. En mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga een kaartenbak zo vullen... gewoon voor de leuk
Dank je welquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja snap ik, is ook echt heel leuk. En mooi.
Goedemorgen lieverd en alle andere sc'ers.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeej nieuwe dag met nieuwe kansen
En het kaartenblik voor mijn getekende recepten komt vandaag
Verder doe ik niet zoveel denk ik, gewoon even geen zin om creatief te zijn... Dus lekker lezen en series kijken en wachten op de postbode
Oooooh dat is een geweldige tip! Dank je welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd en alle andere sc'ers.
CotS, leuk dat je kaartenblik binnenkomt. Als je inspiratie zoekt. Op de pagina van de Telegraaf onder het kopje 'lifestyle' (en dan bovenin culinair aanklikken) staat iedere dag een getekend dagrecept).
https://www.telegraaf.nl/(...)paprika-en-komkommer
Naja, beter dat je vrij bent, anders was het lastiger. Heb je inmiddels oog op je rooster kunnen leggen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:06 schreef praadje het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker en ik had echt geen benul welke dag het was.Moest echt nadenken, 'heb ik gisteren gewerkt', moet ik morgen werken'?
Het enige wat ik wist was dat ik vrij was maar verder, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |