Welk liedje van wie?quote:is the first single from singer-songwriter
's debut album
. The lyrics were based on the life of Babyshambles and The Libertines singer Pete Doherty, and were written as an ode to the troubled musician.
Pure gokquote:
Sterk, want de artiest is goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pure gok
Mr Rock and Roll van Amy McDonald
Correctquote:
Als we het Muziekassociatiespel aan het spelen zijn, zeg ik Amy Grantquote:
Stand:quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als we het Muziekassociatiespel aan het spelen zijn, zeg ik Amy Grant
Welke band isquote:is een Amerikaanse rockband uit Red Lion, Pennsylvania. De band bestaat uit zanger en gitarist Elizabeth
, haar broer drummer en percussionist Arejay
, gitarist Joe Hottinger en bassist Josh Smith
quote:Iron Maiden will be joined by German rockersfor their London show at the O2 Arena.
Alice Cooper ?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Litpho het volgende:
Wie is de voor de hand liggende link tussen Johnny Depp, Michael Jackson, Rod Stewart, Roger Waters en Jon Bon Jovi?
Gokje op Jeff Beckquote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Litpho het volgende:
Wie is de voor de hand liggende link tussen Johnny Depp, Michael Jackson, Rod Stewart, Roger Waters en Jon Bon Jovi?
Michael Jackson door zijn toenmalige gitariste Jennifer Batten.quote:
Axl solo zodat hij tenminste op tijd is?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:26 schreef Berkery het volgende:
Guns N' Roses spelen morgen in Limburg. Welke band doet het voorprogramma?
Zo slim zijn ze blijkbaar niet bij de organisatie.quote:
quote:
Mijn broer is daar. Hij appte me om 19:45 uur dat de helikopter toen net was geland. Daarna kreeg ik wel al vrij snel een filmpje dat ze begonnen waren. Dus de heli uit en podium op.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Axl solo zodat hij tenminste op tijd is?
Schijnbaar een knetterende #19 hit.quote:
Maar... was dat de hoogste notering?quote:
quote:
quote:is a Western song written by Ned Washington (lyrics) and composed by Dimitri Tiomkin in 1958. It was originally recorded by Frankie Laine. The song was used as the theme to
, a western television series that ran on CBS from 1959 to 1966. Members of the Western Writers of America chose it as one of the Top 100 Western songs of all time
Rawhide…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:36 schreef iggyinthehouse het volgende:
En door...
Welk nummer zoek ik?
[..]
Nee, dat is niet waar ik op doel.quote:
Cab Calloway, Minnie the moocher en Can't turn you lose (Otis Redding) dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar ik op doel.
Ik doel op de intro-/opkomstsong bij een concert van de Blues Brothers en had het over songs en uitvoerenden...
Is ook in de film te zien/te horen...
Die laatste is juist, dat is de basis.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Cab Calloway, Minnie the moocher en Can't turn you lose (Otis Redding) dan?
Bedoel je de brug? Die ken ik als de brug van Can't turn you lose.quote:
Er zit tijdens de brug een ander muzikaal nummer uit 1969 doorheen van een bekende band.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Bedoel je de brug? Die ken ik als de brug van Can't turn you lose.
Bijna, maar ik keur 'm goed:quote:
Zeker. En prachtig wat mij betreft.quote:
Zombie Nationquote:
Mooi en weer doorquote:
Ik kom maar tot 3…quote:Op zondag 16 juli 2023 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik vier Top 40 noteringen met 'Nation' in de titel.
Doe ik Happy Nation van Ace Of Base erbij en dan kan iemand anders 'm inkoppen…quote:Op zondag 16 juli 2023 22:00 schreef slaveloos het volgende:
7 nation army white stripes
Rhythm nation Janet Jackson
En nu hoog even nadenken voor nog 2
En dat is vier. Seven Nation Army van Ben l'Oncle Soul en Rok The Nation van Rob 'n' Raz ft. Leila K hadden ook nog gekund.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:32 schreef Berkery het volgende:
Youth of the nation van P.O.D
Geen idee of dat een hit is geweest.
7/10quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef pipster het volgende:
Pink Floyd - The Wall![]()
Bruce Springsteen - Born to Run![]()
Joy Division - Unkown Pleasures![]()
Beatles - Revolver211
Metallica - Masters of Puppets![]()
Queen - A Night at the Opera145
The Smiths - The Queen is Dead![]()
Beastie Boys - Licensed to Ill177
Fleetwood Mac - Rumours![]()
Slayer - Reign in Blood![]()
Helaasquote:Op maandag 17 juli 2023 11:05 schreef iggyinthehouse het volgende:
Queen - A Kind Of Magic 734
Rolling Stones - Sticky FIngers 205
Michael Jackson - Bad
Michael Jackson - Off The Wall
8/10quote:
9/10quote:Op maandag 17 juli 2023 11:30 schreef pipster het volgende:
Dark Side of the Moon van Pink Floyd zal ook wel
390quote:
Da's 10quote:
Geen idee.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Op 3FM was laatst de Megahit Top 1500. Welke artiest had als enige ooit twee liedjes in één week als megahit?
Yes, in 2017 met Castle on the hill en Shape of youquote:
quote:writers given credit on Ed Sheeran’s ‘Shape Of You’ following comparisons between songs
Half gelezenquote:
quote:
quote:is een Britse alternatieve-rockband uit Londen. De singer-songwriter
richtte
eerst op als soloproject, en nodigde daarna wat van zijn vrienden uit om een groep te vormen.De band ontleende zijn naam aan de (...) op (...), tevens de verjaardag van de zanger.
Met op de tweede tape deze prachtige mashup van No Scrubs en Angels van The xxquote:
Sparklehorse ?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef Geluiden het volgende:
In welke band speelden Joey Burns en John Convertino van Calexico eerst samen?
Correct!quote:
2 juist. Ik neem aan dat je weet welke.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:41 schreef Litpho het volgende:
U2 Desire
Bo Diddley - Bo Diddley
George Michael - Faith
Kiss-Prince ?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bo is ook wel een beetje van voor de Top 40, grotendeels.
Ik vind trouwens de naam Bo Diddley-beat beter, dus bij deze
quote:
Wat van wie?quote:I tried to call my honey, what was the sound I had to hearin my ear?
It was some head-shakin' hound dog obviously talkin´ to my dear![]()
Het was ooit een vraag bij de Nationale Popquiz, maar behalve Desire en I Want Candy kan ik niet veel antwoorden herinneren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I want candy en Drop it like it's hot bijv waren ook nog opties
I love the sound of breaking glass, Mystic eyes, Manhattan, How soon is now, I don't feel like dancing, Bo Diddley herinner ik me nog naast eerdergenoemdenquote:Op donderdag 20 juli 2023 08:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het was ooit een vraag bij de Nationale Popquiz, maar behalve Desire en I Want Candy kan ik niet veel antwoorden herinneren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bo_Diddley_beatquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I love the sound of breaking glass, Mystic eyes, Manhattan, How soon is now, I don't feel like dancing, Bo Diddley herinner ik me nog naast eerdergenoemden
Naast eerdergenoemden zei ik alquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:25 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Bo_Diddley_beat
George Michael - Faith dus ook naast heel veel anderen
Romantics - What I Like About You?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Top 40 hit in 1980, #4 positie was het maximale voor deze song.
Ze scoorden toen nog een hit die het nog 1 plekje beter deed en eentje die ergens halverwege de lijst eindigde…
Dat zullen The Stray Cats dan wel zijn. Runaway Boys?quote:
Nee, ook niet de Stray Cats.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zullen The Stray Cats dan wel zijn. Runaway Boys?
Dank voor de verlossing…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Matchbox - Buzz Buzz a diddle it
Tommorrow uit Anniequote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk nummer en uit welke musical?
Why should you want to know?
Don't you mind about the future?
Don't you try to think ahead?
Save tomorrow for tomorrow
Think about today instead
I could give you facts and figures
Even give you plans and forecasts
Even tell you where I'm going
Helaas. Vervolgvraag qua titel.quote:
One Night in Bangkok uit Chess?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk nummer en uit welke musical?
Why should you want to know?
Don't you mind about the future?
Don't you try to think ahead?
Save tomorrow for tomorrow
Think about today instead
I could give you facts and figures
Even give you plans and forecasts
Even tell you where I'm going
JCS ?quote:Op zondag 23 juli 2023 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook niet.
Hier ook geen musicalfan, maar deze toch vaak gezien (ook op de lagere school, vaak tegen Pasen) en gehoord (LP-versie met vrienden voorheen).
Dat is alvast goed, nu de titel nogquote:
Namens @Lonaa…quote:
Wat van wie?quote:I can't tell where the journey will end
But I know where it starts
Avicii - Wake Me Upquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:12 schreef Blogman het volgende:
I can't tell where the journey will end
But I know where it starts
En door:quote:
En compleetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:07 schreef Blogman het volgende:
1. Tim Deluxe
2. Tim Immers
3. Tim Baland
4. Tim Finn
5. Tim Hardin
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:16 schreef Blogman het volgende:
Van welke Tommen zijn deze Top 40-noteringen?
1. She's a Lady - Jones
2. Funkin' for Jamaica - Brown
3. Jesus' Blood Never Failed Me Yet - Waits
4. Wordy Rappinghood - Tom Club
5. Refugee - Petty
6. Listen to the Radio - Robinson
2 Tom Brown ?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:16 schreef Blogman het volgende:
1. She's a Lady
2. Funkin' for Jamaica
3. Jesus' Blood Never Failed Me Yet
4. Wordy Rappinghood
5. Refugee
6. Listen to the Radio
Browne, maar ok natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:18 schreef MadMaster het volgende:
1. She's a Lady - Jones
2. Funkin' for Jamaica - Brown
3. Jesus' Blood Never Failed Me Yet - Waits
4. Wordy Rappinghood - Tom Club
5. Refugee - Petty
6. Listen to the Radio - Robinson
Phoney and the hardcore ?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Wie zijn dit en wat is hun overeenkomst?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, geen Bauhaus en geen punkbands.quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:54 schreef slaveloos het volgende:
Onderste is Bauhaus.. bovenste is een antifascistische punkband wiens naam me is ontschoten, geen idee over de overeenkomst
Bloem en die band met a's ? Overeenkomst.....Hilversum ?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen Bauhaus en geen punkbands.
Ze zijn beide afkomstig uit Nederland en ze hebben beide zomerhitjes gehad, begin jaren '80.
Dat is overigens niet de overeenkomst die ik zoek, die overeenkomst moet je in de geografische hoek zoeken…
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bloem en die band met a's ? Overeenkomst.....Hilversum ?
Ik bedoelde Kadanz.quote:
Janse Bagge band en .......? Uit Limburg ?quote:
En die zie je dus op de afbeeldingen…quote:
Mooie vraagquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:33 schreef Z het volgende:
Deze vraag komt uit een pubquiz van afgelopen maandag. We wonnen de quiz maar hadden deze vraag niet helemaal goed.
In de Top40 hebben drie nummers met het woord Paradise op 1 gestaan. Welke nummers zijn dat en wat delen de artiesten met elkaar? Eigenlijk twee vragen ...
Want heet Tropical Paradise.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Het laatste hitje is een link met de vorige vraag.
Yes de discotheek heette Poco Locoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poco Loco Gang?
Ben zelf meer van de newbeat, La Rocca en Club X generatie…
Standquote:Op zondag 30 juli 2023 09:05 schreef Berkery het volgende:
Kool and the Gang
Gang of Youths
Gang Green
Sugar Hill Gang
Spider Murphy Gang
Gang of Four
Max Anthony ?quote:Op maandag 31 juli 2023 07:51 schreef Berkery het volgende:
Wat is de artiestennaam van Anthony Terrell Smith?
Lenny Kravitz ?quote:Op maandag 31 juli 2023 07:51 schreef Berkery het volgende:
Wat is de artiestennaam van Anthony Terrell Smith?
Yesquote:
quote:During the band's heyday, it was composed of D'wayne Wiggins on lead vocals and guitar, his brother Raphael Saadiq (born Charles Ray Wiggins) on lead vocals and bass, and their cousin Timothy Christian Riley on drums, keyboards, and background vocals.
Vanavond zal MM misschien antwoorden. Is te druk op een ander dood forum, waar-ie als enige z'n eigen topics en berichten leest.quote:
Gecheckt en juist...quote:
Met MM bedoelde ik Methodmich.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gecheckt en juist...
Stand
Litpho 2
iggyinthehouse 3
Berkery 4
bartrid 1
Mexicanobakker 1
Da_Sandman 6
Lonaa 2
Pipster 1
Geluiden 1
n00biedoobiedoo 3
MadMaster 3
Blogman 2
methodmich 1
Ik voelde me ook niet aangesproken, maar een antwoord controleren kan iedereen hier...quote:
Toontje Lager, al heeft hij het daarna ook geprobeerd als cabaratier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voelde me ook niet aangesproken, maar een antwoord controleren kan iedereen hier...
Een nieuwe vraag stellen ook:
Waar kennen we Bert Hermelink vooral van?
Daarom ook het 'vooral'...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Toontje Lager, al heeft hij het daarna ook geprobeerd als cabaratier.
Klopt! Dank aan @MadMaster voor het uitdelen van het puntje.quote:
En nuquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt! Dank aan @:madmaster voor het uitdelen van het puntje.
Welk nummer, en van wie?quote:Take a girl like that
And put her in a natural setting
Like a cafe, for example
Along comes the boy
And he's looking for trouble
quote:Het is de eerste single van hun zesde studioalbum![]()
Oplaat
een elektronischer geluid horen dan ze eerder deden. De tekst bestaat voornamelijk uit gesproken woord door frontvrouw
.
Geniet er van!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Excuus, ben op vakantie en was dit vergeten..
Mick Jagger, Josh Stone en een van de Marleybroers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:05 schreef Bargehassus het volgende:
Noem vier van de leden van de groep Superheavy.
Degene met het vierde goede bandlid krijg het punt.
Die keuren we goed. Damian was de gezochte Marley broer. En wat betreft de vv was natuurlijk ook goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mick Jagger, Josh Stone en een van de Marleybroers.
En Dave Stewart als vv?
quote:Pledging to never play a venue with a stage, singer/guitaristformed San Diego's
in the summer of 1990 after becoming disillusioned with his then-current hardcore punk band, Pitchfork. Bassist Petey X, guitarist N.D., drummer Sean, and backing vocalist Elaina joined the band's initial lineup, and
released Paint as a Fragrance in 1991. While the debut increased the band's profile, a lineup change ensued as Sean and Elaina left the San Diego area. Adam "Atom" Willard climbed aboard as the band's new drummer, and one of
' drinking buddies, Paul "Apollo 9" O'Beirne, joined as saxophonist.
quote:is an American rock band originally active from mid-1974 to mid-1975 in Cleveland, Ohio, United States. The band was reconstituted several times with various line-ups starting in 2003.
quote:San Diego punk band Rocket from the Crypt chose their name after being inspired by hearingbootleg recordings
Standquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:41 schreef Ulx het volgende:
Rocket From The Tombs.
Welke twee bands kwamen voort uit de restanten van die groep en noem van beiden de naam van het debuutalbum.
Hints zijn voor jongetjes,vader!quote:
Na het opzoeken van het antwoord begrijp ik de hint(s), maar je moet er wel een creatieve geest voor hebben. En nee, dat is geen vervolghint...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Sue van Spooky...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke zangeres is de moeder van AZ-trainer Pascal Jansen?
quote:was a Rotterdam soul band in the sixties with singer Iwan ‘
’ Groeneveld.
, however, took one day off during the recording sessions. The instrumental "
", recorded that day, was in the Top 40 for fourteen weeks in 1969.
It finally reached #2 in the Dutch Top 40 on March 1, 1969.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Swingin Soul Machine - Spooky's day off
The Surfers, met die andere Spooky weer én een Dolly Dot...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarschijnlijk een tikkie-terug, maar wie hier?
[ afbeelding ]
Iets te enthousiast gekopieerd...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik heb user posticon weer uit de stand gehaald, mij niet bekend
Shit, nooit geweten dat het bij de Swinging Soul Machine één en dezelfde Spooky als die bij de Surfers en die met Sue betrof...quote:en hoezo, andere Spooky?
Welke band had een albumtitel met de naamquote:The "" is a term originally used to describe and critique the concept of the mind existing alongside and separate from the body.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:49 schreef Ulx het volgende:
Ok, te moeilijk dus. Iemand anders mag. Antwoorden in de spoiler.Pere Ubu is nog steeds weg prima al zag David Thomas er niet echt gezond uit de laatste keer dat ik ze live zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
Ghost in the machine?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:51 schreef MadMaster het volgende:
Soort van vervolgvraag, betreft het 4e album uit 1981 van een trio.
Dat je weet dat die van The Police is, geloof ik wel…quote:
Dat lukt zonder SOTW dus ook welquote:
quote:Let freedom ring with a shotgun blast
Machine Head - Davidianquote:
quote:Fire blasting, cutting edge
Children burn in flames
In the name of God
We're going insane
quote:No Bullshit
No Slaveship
No Muthafucking![]()
No Radio songs
quote:is an American rock band formed in Columbia, South Carolina in 1986. The band's lineup for most of its existence has been the quartet of Darius Rucker, Mark Bryan, Dean Felber, and Jim Sonefeld. The band went on hiatus in 2008 until they announced plans for a full reunion tour in 2019 and released their first new studio album in fourteen years, Imperfect Circle.
Zeker. Uit No van Soulfly.quote:
World Party ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:03 schreef Ulx het volgende:
Tony Kiley, Mick Anker, dr Robert en Crispin Taylor waren bekend als?
quote:Blow, Branford, blow
Shanice - I love your smilequote:
Jazeker wel!quote:
quote:When we were young, the future was so bright
Woah-oh
The old neighborhood was so alive
Woah-oh
And every kid on the whole damn street
Woah-oh
Was gonna make it big and not be beat
Kwartje gevallen (denk ik)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zowel de bandnaam als titel kunnen worden geassocieerd met het antwoord van de vorige vraag.. En vooral het woordje "Son"
Ja dat is hemquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kwartje gevallen (denk ik)
The Offspring - The kids aren't allright
Laat ik het anders formuleren. Het nummer "Ik verscheurde je foto" van Koos Alberts, dat we waarschijnlijk (helaas) allemaal wel kennen, heeft een refrein dat qua melodie wel heel erg lijkt op een nummer dat eerder al een Nederlandstalige nummer 1 hit in de Top40 was.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
Noem twee Nederlandstalige nummers, allebei in de top 10 gestaan van de Top 40, waarvan het refrein (qua melodie) bijna identiek is maar waarvan de ene toch geen cover is van de ander.
Een van de twee is zelfs een nummer 1 hit geweest.
Ik weet dat "bijna identiek" subjectief is, maar ik laat hem even staan. Vind het stiekem te leuk om het niet te laten weten zeg maar.![]()
Als jullie het te subjectief vinden, laat het weten, dan verzin ik iets anders.
Edit: "Qua melodie" toegevoegd.
Dat nummer zocht ik ja. Dat lijkt toch heel veel op elkaar, ofnie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van de hint: Tom & Dick - Bloody Mary?
Nadat ik het net weer eens heb beluisterd, begrijp ik je redenatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:53 schreef Bargehassus het volgende:
Dat nummer zocht ik ja. Dat lijkt toch heel veel op elkaar, ofnie?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pasadena dream band - Zandvoort
Willem Duyn - Eerste trein naar Zandvoort
quote:is her name
she's with me every day
takes good care of me
as strong as can be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |