Ik heb een lifehack als je onder je opzegtermijn uit wil komen.quote:
Nog tips voor een laxerende werking?quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een lifehack als je onder je opzegtermijn uit wil komen.
Schijt op het bureau van je baas.
Bij Loetje die Bali Biefstuk bestellen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog tips voor een laxerende werking?
Nouja, boterquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Loetje die Bali Biefstuk bestellen.
Gebakken in de ranzige boter en zoveel zout en sambal dat je enorm kan kliederen.
Is dit geniaal of briljant ?quote:
Tot straks makker brother. (of slaap je het klokje rond tot morgenochtend????)quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:12 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds gekker. Nu al te moei om m'n bakkes recht te houwe. Truste lieve minse. Let op elkaar. Enjoy live. En kut muziek.
Dat is toch die knakker uit Green Street Hooligans?quote:
Bovvergodquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is toch die knakker uit Green Street Hooligans?
Waarschijnlijk samen. Als GGMM komt opdagen danquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Op precies hetzelfde tijdstip. Wat lijken jullie toch veel op elkaar
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Op precies hetzelfde tijdstip. Wat lijken jullie toch veel op elkaar
My old mate Bovverquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is toch die knakker uit Green Street Hooligans?
Tijgernootjesgodquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk samen. Als GGMM komt opdagen dan
Alleen als hij Bros heeftquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk samen. Als GGMM komt opdagen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |