abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2023 @ 14:17:47 #151
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209823572
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
En hoe wil je dat doen? Het zijn de gebruikers die de content leveren.
Ja, maar je kunt op Threads niet bepalen hoe je feed er precies uitziet. Dus het algoritme heeft alle macht om het een bepaalde kant op te sturen.
  Overall beste user 2022 zondag 9 juli 2023 @ 14:20:01 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209823609
quote:
2s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, maar je kunt op Threads niet bepalen hoe je feed er precies uitziet. Dus het algoritme heeft alle macht om het een bepaalde kant op te sturen.
Dat is wel een flink minpunt voor veel gebruikers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 9 juli 2023 @ 14:21:21 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209823629
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is wel een flink minpunt voor veel gebruikers.
Daarom is mogelijke ActivityPub-integratie ook wel interessant. Want als je dan op Threads zit zijn de enige mensen die daadwerkelijk al je posts zien je volgers op Mastodon B-)
  zondag 9 juli 2023 @ 20:08:45 #154
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209830655
Cloudflare DNS-ranking data van januari t/m juli laat zien dat Twitter aan het wegzakken is qua verkeer:

pi_209830687
twitter
pi_209833391
twitter
pi_209833925
twitter
  maandag 10 juli 2023 @ 09:02:27 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_209834788
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 juli 2023 @ 10:12:43 #159
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209835408
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 05:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Lijkt mij een handige functie om de rabbithole volgelingen zoals @NeeOfTochJA te kunnen stoppen en ze aan te raden naar een dokter te gaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209835452
100 miljoen "users" op dit moment. Blijf het toch wel bizar vinden dat Threads gezien wordt als een safe haven _O-
De enige echte.
pi_209836096
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lijkt mij een handige functie om de rabbithole volgelingen zoals @:NeeOfTochJA te kunnen stoppen en ze aan te raden naar een dokter te gaan.
Dat het waarschuwen door de hysterische conservatieven meteen als censuur gezien wordt geeft ook wel aan dat men daar behoorlijk de weg kwijt is omdat bij censuur er bewust nergens over bericht wordt, nu worden mensen alleen gewaarschuwd dat men een verfieerbare leugenaar(propagandist) gaat volgen. :D
  maandag 10 juli 2023 @ 10:51:59 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209836125
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:17 schreef Rnie het volgende:
100 miljoen "users" op dit moment. Blijf het toch wel bizar vinden dat Threads gezien wordt als een safe haven _O-
En dan moet het nog beschikbaar worden voor de EU ook... dat zal nog wel tientallen miljoenen erbij doen.

Ben geen fan van Twitter (was ik nooit) maar straks wordt wel alle social media bepaald door Meta.

Instagram, Facebook, Whatsapp, Threads

Op naar het volgende data schandaal dan maar.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 10 juli 2023 @ 11:37:35 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_209836881
quote:
Het laat vooral zien hoe Musk Twitter in recordtijd extreem toxisch heeft weten te maken. Da's toch best knap.
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
En dan moet het nog beschikbaar worden voor de EU ook... dat zal nog wel tientallen miljoenen erbij doen.

Ben geen fan van Twitter (was ik nooit) maar straks wordt wel alle social media bepaald door Meta.

Instagram, Facebook, Whatsapp, Threads

Op naar het volgende data schandaal dan maar.
Op zich stond Twitter niet eens in de top 10 van social media. Het vocht behoorlijk boven zijn gewichtsklasse. Tiktok, Snapchat, YouTube, (Line, Wechat), Reddit, Discord, Twitch zijn allemaal niet van Meta.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209837023
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 11:37 schreef speknek het volgende:
Het laat vooral zien hoe Musk Twitter in recordtijd extreem toxisch heeft weten te maken.
Hoe laat dat dat precies zien dan? :') Jij hebt het idee dat 100 miljoen "users" zich uitsluitend hebben aangemeld bij Threads omdat ze klaar zijn met Twitter? _O- Je hoeft alleen je vertrouwde Instagram app te openen en je krijgt een melding om met 1 knop het stukje Threads binnen de app te activeren. Als je 3 regels persoonlijke info had moeten invullen, dan had de teller op 5 miljoen gestaan.
De enige echte.
  maandag 10 juli 2023 @ 12:05:06 #165
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209837332
quote:
Dat is de helft van wat Twitter aan actieve users heeft. De vraag is natuurlijk hoeveel daarvan daadwerkelijk blijven hangen op Threads, maar dat zal toch op z'n minst een deel zijn, waarmee Threads in een klap het meest succesvolle Twitter-alternatief is.
pi_209837412
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:05 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat is de helft van wat Twitter aan actieve users heeft. De vraag is natuurlijk hoeveel daarvan daadwerkelijk blijven hangen op Threads, maar dat zal toch op z'n minst een deel zijn, waarmee Threads in een klap het meest succesvolle Twitter-alternatief is.
Dat is zeker zo, alleen zit er een verschil in persoon tussen een gemiddelde Insta user en een gemiddelde Twitter user. Influencertjes op Instagram kunnen alleen in hashtags tekst overbrengen. Ben dan ook echt benieuwd hoeveel users echt daadwerkelijk blijven hangen.
De enige echte.
pi_209837497
Er moet wel een steekje los zijn met je als je bereid bent al je persoonijke informatie, (inclusief medische- en financiele gegevens) over te dragen aan zuck (en dus ook aan China) alleen omdat je boos bent dat mensen waar jij het mee oneens bent ineens ook hun zegje mogen doen..
pi_209837591
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:05 schreef Tijn het volgende:

Maar dan krijg je hetzelfde wat we ook met Truth, Gab en Mastadon zagen, na een tijdje wordt het saai om met alleen maar gelijkgestemden op een platform te zitten...

Heb me ooit aangemeld bij Parler en bij het aanmelden kreeg ik de suggestie om een reeks users te volgen, alleen maar fox-news hosts en republikeinen.. en dan nu op Threads hetzelfde verhaal; AOC, pelosi en meer van dat volk krijg je voorgeschoteld..
pi_209837956
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef Z0n het volgende:

[..]
Maar dan krijg je hetzelfde wat we ook met Truth, Gab en Mastadon zagen, na een tijdje wordt het saai om met alleen maar gelijkgestemden op een platform te zitten...

gelijkgestemden zien of overspoeld worden door blauwe vinkjes van totaal doorgeslagen conservatieven die graag liegen en anderen bedreigen. Je moet wel heel masochistisch zijn wil je daar blijven hangen. _O-
pi_209838069
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:46 schreef Basp1 het volgende:
gelijkgestemden zien of overspoeld worden door blauwe vinkjes van totaal doorgeslagen conservatieven die graag liegen en anderen bedreigen. Je moet wel heel masochistisch zijn wil je daar blijven hangen.
En vanuit het perspectief van de conservatieven zien ze de hele dag totaal doorgeslagen blauwharigen die graag liegen en bedriegen. Maar conservatieven zijn in staat daarmee om te gaan. Zou veel schelen als linkse mensen weerbaarheid opbouwen, zou een heleboel stress en paniek schelen.
pi_209838207
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:53 schreef Z0n het volgende:

[..]
En vanuit het perspectief van de conservatieven zien ze de hele dag totaal doorgeslagen blauwharigen die graag liegen en bedriegen. Maar conservatieven zijn in staat daarmee om te gaan. Zou veel schelen als linkse mensen weerbaarheid opbouwen, zou een heleboel stress en paniek schelen.
grapjas. :D
Conservatieven zijn in staat daarmee om te gaan _O-

Waarom willen bijvoorbeeld conservatieven de eigen keuze voor abortus zo graag afschaffen, die zijn totaal niet in staat om met keuzes die andere mensen maken om te gaan.
  maandag 10 juli 2023 @ 13:09:58 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_209838271
quote:

[..]
Waarom zou het schelen als iedereen zou accepteren dat 75% van Twitter users vindt dat de Joden een oorlog voeren tegen de blanke westerse wereld?

Of dat een simpele post over een nieuwe superman cartoon honderden haatberichten eronder heeft?

Hoe is dat goed voor de wereld en waarom wil jij dat graag?
  Overall beste user 2022 maandag 10 juli 2023 @ 13:12:50 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209838312
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef Z0n het volgende:

[..]

Heb me ooit aangemeld bij Parler en bij het aanmelden kreeg ik de suggestie om een reeks users te volgen, alleen maar fox-news hosts en republikeinen.. en dan nu op Threads hetzelfde verhaal; AOC, pelosi en meer van dat volk krijg je voorgeschoteld..
Trump zal er niet mogen posten. Die heeft nog steeds een deal met TS. En laten we wel zijn, de rechtsen/populisten/trumpisten/wappies/poetinisten/etc wilden heel graag dat Musk Twitter zou overnemen zodat ze dan eindelijk een plek zouden hebben waar ze alles zouden mogen roepen. Als dat op Threads niet kan, dan is Threads op dit moment niet zo heel interessant voor ze.

Als Twitter instort, en die kans is nu groter geworden, gaan ze dan weer jammeren dat ze geen plek hebben waar vrijheid van mening heerst? Daar ben ik wel benieuwd naar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 juli 2023 @ 13:20:19 #174
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209838423
quote:

[..]
Per definitie zijn conservatieven juist minder voor verandering dan progressieven. (daarom heten ze conservatieven)

Recent voorbeeld is bv de conservatieve regering die kweekvlees verbied in Italie. Ipv te gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 10 juli 2023 @ 13:45:45 #175
12221 Tijn