Ik heb liever helemaal niets van Meta hier op FOK. Meta is simpelweg niet te vertrouwen met je data en daarom gaat threads niks worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:12 schreef Ulx het volgende:
Ik zie nog geen Threads knopje op dit Forum. @:Danny, gaan jullie dit nog doen? Hoeft niet meteen hoor. Volgende week is ook goed.
Die naam ook, ingevoerd op het hoogtepunt van de metaverse hype. Nu is de hype over.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal niets van Meta hier op FOK. Meta is simpelweg niet te vertrouwen met je data en daarom gaat threads niks worden.
Meta is aan het uitsterven.
Het ding heet Threads. Je hebt het toch ook niet over X?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Die naam ook, ingevoerd op het hoogtepunt van de metaverse hype. Nu is de hype over.
Ik heb niks met Meta, maar je kunt toch niet ontkennen dat met 2,9 miljard actieve gebruikers op Facebook, 2,3 miljard actieve gebruikers op Instagram en 2,7 miljard actieve gebruikers op Whatsapp ze op eenzame hoogte staan. Lijkt me alles behalve een aflopende zaak, dat bedrijf.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal niets van Meta hier op FOK. Meta is simpelweg niet te vertrouwen met je data en daarom gaat threads niks worden.
Tja iets met lesser of two evils. Zuck wordt gezien als een negatieve factor op het gebied van privacy in social media. Maar Musk, bovenop de onzin met Twitter, wordt gezien als een negatieve factor op het gebied van politiek/woke etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar die mensen gaan dus van Musk naar Zuck. Dat is geen probleem?
Cambridge Analytica schandaal gemist?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:27 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Tja iets met lesser of two evils. Zuck wordt gezien als een negatieve factor op het gebied van privacy in social media. Maar Musk, bovenop de onzin met Twitter, wordt gezien als een negatieve factor op het gebied van politiek/woke etc.
Zuck probeert gewoon geld aan je te verdienen. Musk probeert daarbovenop ook je naar rechts te krijgen. Kan zien waarom mensen dan liever voor Zuck kiezen.
Metaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het ding heet Threads. Je hebt het toch ook niet over X?
Is je punt dat Zuck je privacy slecht waarborgt? Want dat hebben we al geconstateerd, toch? Of is je punt dat Zuck express CA data heeft gegeven om hun users politiek te kunnen beinvloeden?quote:
Wat een principes zegquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:27 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Tja iets met lesser of two evils. Zuck wordt gezien als een negatieve factor op het gebied van privacy in social media. Maar Musk, bovenop de onzin met Twitter, wordt gezien als een negatieve factor op het gebied van politiek/woke etc.
Zuck probeert gewoon geld aan je te verdienen. Musk probeert daarbovenop ook je naar rechts te krijgen. Kan zien waarom mensen dan liever voor Zuck kiezen.
Vrijwel al die mensen blijven ook op twitter.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso gok ik dat de meeste Threads-gebruikers nu van Instagram komen en niet van Twitter. Al was het maar omdat Instagram überhaupt 10x zoveel gebruikers als Twitter heeft.
Mogelijk, maar met een (gratis) alternatief als Threads denk ik dat betalen voor een Twitter vinkje nog minder aantrekkelijk wordt. En zelfde verhaal voor adverteerders. Twitter gaat hierdoor hoe dan ook significant minder geld verdienen zelfs als er niet een significant gedeelte van de gebruikers weggaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vrijwel al die mensen blijven ook op twitter.
Waarom heb je het over een vinkje? Die idioten die nu vol voor Threads gaan hadden dat sowieso al niet meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:58 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Mogelijk, maar met een (gratis) alternatief als Threads denk ik dat betalen voor een Twitter vinkje nog minder aantrekkelijk wordt. En zelfde verhaal voor adverteerders. Twitter gaat hierdoor hoe dan ook significant minder geld verdienen zelfs als er niet een significant gedeelte van de gebruikers weggaan.
Idioten?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom heb je het over een vinkje? Die idioten die nu vol voor Threads gaan hadden dat sowieso al niet meer.
Ja. Dezelfde idioten die Twitter totaal onbruikbaar hebben gemaakt de afgelopen jaren. Ze hebben het ook geprobeerd op Mastodon, Bluesky en al die andere vaporware.quote:
Onbruikbaar? Hoe dan? Over wie/wat heb je het?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja. Dezelfde idioten die Twitter totaal onbruikbaar hebben gemaakt de afgelopen jaren. Ze hebben het ook geprobeerd op Mastodon, Bluesky en al die andere vaporware.
Iedereen die een blauw vinkje had voor Musk, iedereen die nu enthousiast is over Threads, iedereen die claimde te stoppen met twitter in november maar dat nooit gedaan heeft. Dat soort mensen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:14 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Onbruikbaar? Hoe dan? Over wie/wat heb je het?
'Gratis' niets in de wereld is gratis.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:58 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Mogelijk, maar met een (gratis) alternatief als Threads denk ik dat betalen voor een Twitter vinkje nog minder aantrekkelijk wordt. En zelfde verhaal voor adverteerders. Twitter gaat hierdoor hoe dan ook significant minder geld verdienen zelfs als er niet een significant gedeelte van de gebruikers weggaan.
Het sneue is alleen dat in het geval van Twitter je geld betaalt én dat je data dan nog steeds wordt verzameld.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Iedereen die een blauw vinkje had voor Musk, iedereen die nu enthousiast is over Threads, iedereen die claimde te stoppen met twitter in november maar dat nooit gedaan heeft. Dat soort mensen.
En onbruikbaar door van twitter een 100% outrage machine te maken die door belangrijke organisaties en regeringen serieus genomen werd en wordt.
Je hoeft niet te betalen om twitter te gebruiken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het sneue is alleen dat in het geval van Twitter je geld betaalt én dat je data dan nog steeds wordt verzameld.
Je weet dat Instagram iets soortgelijks heeft voor 14.99 p/m?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het sneue is alleen dat in het geval van Twitter je geld betaalt én dat je data dan nog steeds wordt verzameld.
Nee, maar dan kun je niet van alle features gebruik maken. Je hebt duidelijk een mindere ervaring in dat geval.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen om twitter te gebruiken.
Ik denk dat Meta en Google de data van een individu geen bal interesseert maar dat het meer gaat om wat een groep doet. Misschien als je een hoge positie hebt in de regering of een belangrijk bedrijf maar de andere 99.9999% van de bevolking hoeft zich weinig zorgen te maken over hun privacy.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:
Meta is simpelweg niet te vertrouwen met je data
Wie is wel te vertrouwen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |