Terechte klacht inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso weer echt schijt en schijt irritant dat blijkbaar je weer shit ziet van mensen die je niet volgt (de reden dat ik niet meer op Facebook zit, want op een of andere manier weet Facebook me precies de shit voor te schotelen die ik haat.)
En waarom is er nergens meer een chronologische optie meer. Vrijwel alle social media verbergen of stoppen dit.
Maargoed Threads komt sowieso verlopig naar naar de EU blijkbaar dus het zal wel
Zijn zoveel manieren. Je kan een discover page maken. Je kan zoeken op tags en zo mensen vinden, je kan gewoon ouderwets aan mensen vragen wat hun account is... etc.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan nieuwe mensen om te volgen?
Op Twitter heb je daar gewoon een tabje voor, dus dat is dan iets unieks aan Threads.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn zoveel manieren. Je kan een discover page maken. Je kan zoeken op tags en zo mensen vinden, je kan gewoon ouderwets aan mensen vragen wat hun account is... etc.
Wat je niet wil is allemaal posts zien van influencers tussen de posts van mensen die je volgt...
Nogal een vaag argument dat het een debacle gaat worden omdat je er een ander account aan moet koppelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het komt omdat je je Instagram account er aan moet koppelen.
Verder is het onderdeel van Meta en dus Zuckerberg. Als je het feit dat Musk eigenaar van Twitter is een probleem vindt zal je ook niet naar Threads gaan neem ik aan.
Facebook, Insta, zelfs reddit doet 't.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op Twitter heb je daar gewoon een tabje voor, dus dat is dan iets unieks aan Threads.
Jouw manier is vooral de beste manier om in een fuik terecht te komen trouwens, maar dat weet je zelf ook wel neem ik aan
Was jij er ook zo eentje die op zijn achterste ging staan toen facebook aankondigde te stoppen met de chronologische volgorde van reacties op posts? In plaats van te werken met reactie-draadjes?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Facebook, Insta, zelfs reddit doet 't.
Fuik of niet, het wordt er op een gegeven moment onbruikbaar door. Omdat het nooit stopt. Dus al volg je 10000 mensen, dan nog zullen er nog meer accounts aanbevolen worden. Totdat de mensen die je ooit wou volgen zo overspoelt worden door recommended posts, ads, etc dat je er gewoon geen zin meer in hebt. Op Facebook is dit extreem nu. Echt extreem. Ik zag misschien 3 posts van vrienden en 20 ads en recommended posts.
Als Threads ook die kant op gaat dan zie ik het somber in.
Zeer kwalijke zaakquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijkt nu ook dat je wel los een Threads account kan aanmaken, maar je deze nooit kan verwijderen zonder ook je instagram te verdwijderen (je kan het alleen los deactiveren)
https://techcrunch.com/20(...)ofile-instagram-meta
Dat vind ik juist wel chill omdat zinnigere reacties dan vaker bovenaan staan. Gebeurd ook op Reddit natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was jij er ook zo eentje die op zijn achterste ging staan toen facebook aankondigde te stoppen met de chronologische volgorde van reacties op posts? In plaats van te werken met reactie-draadjes?![]()
Alle huismoedertjes werden krankjorumGeweldig was dat.
Dat was een antwoord op hoe er zoveel mensen in zo'n korte tijd een account hebben, niet een argument waarom het een debacle gaat worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nogal een vaag argument dat het een debacle gaat worden omdat je er een ander account aan moet koppelen.
Huh? Nee, de meerderheid blijft gewoon op twitter.quote:Als je het 2e argument logisch door redeneert zou Twitter toch nog veel meer afhakers moeten hebben. En dus Twitter al een echt debacle moeten zijn ipv gaan worden met threads.
Nee toch? Je ziet toch ten alle tijden "draadjes" met een rits antwoorden eronder?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op Facebook kan je wel chronologisch nog posts zien als je naar een aparte tab gaat.
Wat mis je er nou echt aan als je het zoveel mogelijk allemaal links laat liggen? Levert een hoop tijd op bovendien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel chill omdat zinnigere reacties dan vaker bovenaan staan. Gebeurd ook op Reddit natuurlijk.
Op Facebook kan je wel chronologisch nog posts zien als je naar een aparte tab gaat. Maar het reset elke keer. Maarja zoals ik zei het is vooral meuk op Facebook.
Vrijwel niks. Ik had het er ook over omdat ik er laatst weer eens op keek voor de eerste keer in 5 maanden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat mis je er nou echt aan als je het zoveel mogelijk allemaal links laat liggen?
Had het over posts. Reacties onder posts weet ik niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee toch? Je ziet toch ten alle tijden "draadjes" met een rits antwoorden eronder?
Grappig, alsof Musk wel Twitter gebouwd heeft.quote:
Als je niet iets te promoten hebt, zou ik er niet aan beginnen, nee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat mis je er nou echt aan als je het zoveel mogelijk allemaal links laat liggen? Levert een hoop tijd op bovendien.
Whataboutism at its finest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Grappig, alsof Musk wel Twitter gebouwd heeft.
Wat? Je wilde een serieuze discussie voeren over dit grapje? Ik vind de diepere grap dat Musk lacht om iets wat in zekere zin ook voor hem geldt.quote:
Nee hoor, niet noodzakelijk. Daarbij reageer ik alleen op je drogredenering.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat? Je wilde een serieuze discussie voeren over dit grapje?
Nee, Rnie zit hier alleen voor de infantiele Muskpijperij.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat? Je wilde een serieuze discussie voeren over dit grapje? Ik vind de diepere grap dat Musk lacht om iets wat in zekere zin ook voor hem geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |