abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209787842
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 17:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso weer echt schijt en schijt irritant dat blijkbaar je weer shit ziet van mensen die je niet volgt (de reden dat ik niet meer op Facebook zit, want op een of andere manier weet Facebook me precies de shit voor te schotelen die ik haat.)

En waarom is er nergens meer een chronologische optie meer. Vrijwel alle social media verbergen of stoppen dit.

Maargoed Threads komt sowieso verlopig naar naar de EU blijkbaar dus het zal wel :P
Terechte klacht inderdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:02:07 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209787895
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 17:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hoe kom je dan aan nieuwe mensen om te volgen?
Zijn zoveel manieren. Je kan een discover page maken. Je kan zoeken op tags en zo mensen vinden, je kan gewoon ouderwets aan mensen vragen wat hun account is... etc.

Wat je niet wil is allemaal posts zien van influencers tussen de posts van mensen die je volgt...

Laats weer eens Facebook geopend, weet je wat ik zie? Posts van een makelaar ergens in het mid-westen van de VS (nooit in de VS geweest) en een posts van fucking politici in India. (ook nooit geweest). Wat moet ik daarmee?!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_209787920
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Zijn zoveel manieren. Je kan een discover page maken. Je kan zoeken op tags en zo mensen vinden, je kan gewoon ouderwets aan mensen vragen wat hun account is... etc.

Wat je niet wil is allemaal posts zien van influencers tussen de posts van mensen die je volgt...
Op Twitter heb je daar gewoon een tabje voor, dus dat is dan iets unieks aan Threads.

Jouw manier is vooral de beste manier om in een fuik terecht te komen trouwens, maar dat weet je zelf ook wel neem ik aan ;)
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:07:10 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209787958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 17:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het komt omdat je je Instagram account er aan moet koppelen.

Verder is het onderdeel van Meta en dus Zuckerberg. Als je het feit dat Musk eigenaar van Twitter is een probleem vindt zal je ook niet naar Threads gaan neem ik aan.
Nogal een vaag argument dat het een debacle gaat worden omdat je er een ander account aan moet koppelen.

Als je het 2e argument logisch door redeneert zou Twitter toch nog veel meer afhakers moeten hebben. En dus Twitter al een echt debacle moeten zijn ipv gaan worden met threads. :D
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:10:23 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209787972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Op Twitter heb je daar gewoon een tabje voor, dus dat is dan iets unieks aan Threads.

Jouw manier is vooral de beste manier om in een fuik terecht te komen trouwens, maar dat weet je zelf ook wel neem ik aan ;)
Facebook, Insta, zelfs reddit doet 't.

Fuik of niet, het wordt er op een gegeven moment onbruikbaar door. Omdat het nooit stopt. Dus al volg je 10000 mensen, dan nog zullen er nog meer accounts aanbevolen worden. Totdat de mensen die je ooit wou volgen zo overspoelt worden door recommended posts, ads, etc dat je er gewoon geen zin meer in hebt. Op Facebook is dit extreem nu. Echt extreem. Ik zag misschien 3 posts van vrienden en 20 ads en recommended posts.

Als Threads ook die kant op gaat dan zie ik het somber in.
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:14:26 #57
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209788008
Blijkt nu ook dat je wel los een Threads account kan aanmaken, maar je deze nooit kan verwijderen zonder ook je instagram te verdwijderen (je kan het alleen los deactiveren)

https://techcrunch.com/20(...)ofile-instagram-meta
pi_209788031
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Facebook, Insta, zelfs reddit doet 't.

Fuik of niet, het wordt er op een gegeven moment onbruikbaar door. Omdat het nooit stopt. Dus al volg je 10000 mensen, dan nog zullen er nog meer accounts aanbevolen worden. Totdat de mensen die je ooit wou volgen zo overspoelt worden door recommended posts, ads, etc dat je er gewoon geen zin meer in hebt. Op Facebook is dit extreem nu. Echt extreem. Ik zag misschien 3 posts van vrienden en 20 ads en recommended posts.

Als Threads ook die kant op gaat dan zie ik het somber in.
Was jij er ook zo eentje die op zijn achterste ging staan toen facebook aankondigde te stoppen met de chronologische volgorde van reacties op posts? In plaats van te werken met reactie-draadjes? :P

Alle huismoedertjes werden krankjorum _O- Geweldig was dat.
De enige echte.
pi_209788045
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijkt nu ook dat je wel los een Threads account kan aanmaken, maar je deze nooit kan verwijderen zonder ook je instagram te verdwijderen (je kan het alleen los deactiveren)

https://techcrunch.com/20(...)ofile-instagram-meta
Zeer kwalijke zaak :{
De enige echte.
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:19:24 #60
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209788048
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:17 schreef Rnie het volgende:

[..]
Was jij er ook zo eentje die op zijn achterste ging staan toen facebook aankondigde te stoppen met de chronologische volgorde van reacties op posts? In plaats van te werken met reactie-draadjes? :P

Alle huismoedertjes werden krankjorum _O- Geweldig was dat.
Dat vind ik juist wel chill omdat zinnigere reacties dan vaker bovenaan staan. Gebeurd ook op Reddit natuurlijk.

Op Facebook kan je wel chronologisch nog posts zien als je naar een aparte tab gaat. Maar het reset elke keer. Maarja zoals ik zei het is vooral meuk op Facebook.
pi_209788060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nogal een vaag argument dat het een debacle gaat worden omdat je er een ander account aan moet koppelen.

Dat was een antwoord op hoe er zoveel mensen in zo'n korte tijd een account hebben, niet een argument waarom het een debacle gaat worden.
quote:
Als je het 2e argument logisch door redeneert zou Twitter toch nog veel meer afhakers moeten hebben. En dus Twitter al een echt debacle moeten zijn ipv gaan worden met threads. :D
Huh? Nee, de meerderheid blijft gewoon op twitter.
pi_209788089
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op Facebook kan je wel chronologisch nog posts zien als je naar een aparte tab gaat.
Nee toch? Je ziet toch ten alle tijden "draadjes" met een rits antwoorden eronder?
De enige echte.
pi_209788093
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat vind ik juist wel chill omdat zinnigere reacties dan vaker bovenaan staan. Gebeurd ook op Reddit natuurlijk.

Op Facebook kan je wel chronologisch nog posts zien als je naar een aparte tab gaat. Maar het reset elke keer. Maarja zoals ik zei het is vooral meuk op Facebook.
Wat mis je er nou echt aan als je het zoveel mogelijk allemaal links laat liggen? Levert een hoop tijd op bovendien.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:24:44 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209788097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat mis je er nou echt aan als je het zoveel mogelijk allemaal links laat liggen?
Vrijwel niks. Ik had het er ook over omdat ik er laatst weer eens op keek voor de eerste keer in 5 maanden.
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:25:05 #65
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209788102
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:23 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee toch? Je ziet toch ten alle tijden "draadjes" met een rits antwoorden eronder?
Had het over posts. Reacties onder posts weet ik niet.
pi_209788118
twitter
De enige echte.
pi_209788174
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:26 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Grappig, alsof Musk wel Twitter gebouwd heeft. :')
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 6 juli 2023 @ 18:35:26 #68
12221 Tijn