Kan zomaar het begin zijn van een niet nader te noemen scene in een niet nader te noemen branche.quote:
Daar lijkt het wel op, ja.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het staat vast ergens in deze reeks, maar blijft twitter definitief afgeschermd voor mensen zonder account?
Echt alles is nep aan haar:quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Bij gebrek aan een centraal Tesla of Elon Musk topic post ik dit filmpje hier
[ twitter ]
Ik kan sinds deze morgen weer Tweets openen ondanks dat ik geen account heb. De video's in het Oekraïne-topic kan ik daardoor weer bekijken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het staat vast ergens in deze reeks, maar blijft twitter definitief afgeschermd voor mensen zonder account?
Oh ja, je hebt gelijk, als je een link naar een tweet opent hoef je nu niet meer in te loggen. Maar als ik naar de homepage van Twitter ga, kan ik niet verder zonder in te loggen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:21 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik kan sinds deze morgen weer Tweets openen ondanks dat ik geen account heb. De video's in het Oekraïne-topic kan ik daardoor weer bekijken.
Aldi-klant gespot.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:44 schreef Zipportal het volgende:
Kan weer half tweets zien zonder account. Mooi.
Dat hoofd op die fotoquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:55 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Echt alles is nep aan haar:
https://www.thesun.co.uk/(...)esla-last-laugh/amp/
Zelden werd een zeepbel zo snel doorgeprikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:05 schreef Tijn het volgende:
Threads gaat ook lekker ondertussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dit niet altijd zo? In mijn herinnering in elk geval wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:36 schreef Tijn het volgende:
Maar als ik naar de homepage van Twitter ga, kan ik niet verder zonder in te loggen.
Oh weet ik eigenlijk niet. Misschien wel!quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was dit niet altijd zo? In mijn herinnering in elk geval wel.
Dat hebben ze dan snel voor elkaar gekregen zoveel leden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:32 schreef Rnie het volgende:
Threads heeft nu 25 miljoen geregistreerde accounts. Dit wordt imo een soortgelijk debakel ala Facebook Messenger, niemand gaat die shit gebruiken.
Het komt omdat je je Instagram account er aan moet koppelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan snel voor elkaar gekregen zoveel leden.![]()
Heb je ook nog argumenten waarom het een debacle zal gaan worden?
Hoe kom je dan aan nieuwe mensen om te volgen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso weer echt schijt en schijt irritant dat blijkbaar je weer shit ziet van mensen die je niet volgt (de reden dat ik niet meer op Facebook zit, want op een of andere manier weet Facebook me precies de shit voor te schotelen die ik haat.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |