Ja, of anders bezien goed voor de aandeelhouders van dat moment.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voor het oude bestuur wel handig zo’n success fee. Als het mislukt ben je ze niets verschuldigd, als het slaagt zadel je de volgende eigenaar op met de rekening
Als je de video kijkt zie je dat het advocatenbureau sowieso al betaald werd maar er opeens nog een extra succesfee bedacht is terwijl dat nergens uitonderhandeld lijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voor het oude bestuur wel handig zo’n success fee. Als het mislukt ben je ze niets verschuldigd, als het slaagt zadel je de volgende eigenaar op met de rekening
Zo’n succesfee is blijkbaar verre van ongebruikelijk en “Musk heeft het niet als bewijs aangeleverd” is verreweg niet hetzelfde als “nergens uitonderhandeld”. We gaan het zien als het advocatenbureau aanlevert wat zij in het archief hebben zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je de video kijkt zie je dat het advocatenbureau sowieso al betaald werd maar er opeens nog een extra succesfee bedacht is terwijl dat nergens uitonderhandeld lijkt te zijn.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:15 schreef Rnie het volgende:
Nee hoor. Die advocaat lijkt op Jim van The OfficeHad een off topic tagje erbij moeten zetten
Pas bij een miljard gebruikers volgens Cuck. Technisch gezien niet zo moeilijk, aangezien je nagenoeg een threads account krijgt bij je Insta/FB aanmelding.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:26 schreef BufferOverflow het volgende:
Nou Threads is inmiddels ingestort dus de Musk-faillisement-fantasieën kunnen weer even de kast in..
Vraag me overigens wel af of Zuck gaat proberen de boel te redden door de monetization-functionaliteit van Twitter te kopieëren.
Ach ja ze hebben hun 15 minutes of fame gehad..quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:26 schreef BufferOverflow het volgende:
Nou Threads is inmiddels ingestort dus de Musk-faillisement-fantasieën kunnen weer even de kast in..
Vraag me overigens wel af of Zuck gaat proberen de boel te redden door de monetization-functionaliteit van Twitter te kopieëren.
Dat was geen draadje, dat was een lont zo snel als het opbranddequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:26 schreef BufferOverflow het volgende:
Beetje als Google+ maar dan in twee weken in plaats van twee jaar..quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was geen draadje, dat was een lont zo snel als het opbrandde.
Volgens mij stonden ze er best realistisch in hoor. Hoorde een interview met iemand van Threads toen het net was opgericht, en die gaf ook gewoon aan dat interesse in het begin zich vaak niet vertaalt naar blijvende interesse. En dat de kans dat dit zou slagen best klein was.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:51 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Beetje als Google+ maar dan in twee weken in plaats van twee jaar..
Ook wel beetje raar dat Suikerberg dacht met een kloon de concurrentie aan te kunnen. Elk ander Twitter-alternatief had nog een aantal USP's die Twitter niet had.. zoals decentrale opzet of andere tijdlijn..
Volgens mij niet, hoor. Er zou wel een koppeling komen met ActivityPub, maar dat was nog niet beschikbaar tijdens de lancering van Threads. Geen idee of het er inmiddels wel is, maar kheb er nog niks van gezien in elk geval.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen een stuk eerder naar Meta dan naar Mastodon denk ik (al gebruiken ze hetzelfde protocol).
Zou me niets verbazen als Zuck achter de schermen wat DDOS-aanvallen laat uitvoeren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze er best realistisch in hoor. Hoorde een interview met iemand van Threads toen het net was opgericht, en die gaf ook gewoon aan dat interesse in het begin zich vaak niet vertaalt naar blijvende interesse. En dat de kans dat dit zou slagen best klein was.
Ze moeten het denk ik hebben van het scenario dat Twitter er uitklapt of een stupiditeit uithaalt waardoor mensen opeens willen overstappen. Dan gaan mensen een stuk eerder naar Meta dan naar Mastodon denk ik (al gebruiken ze hetzelfde protocol).
Als er andere cijfers zijn om het te weerleggen, dan hoor ik het graag. Uiteraard zonder de "wij van wc eend": steekproeven van extreem linkse activismegroepjes verpakt in media-outlets natuurlijk.quote:
De enige partij die dat soort cijfers überhaupt kan hebben is Twitter zelf, dus die zijn er uiteraard niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als er andere cijfers zijn om het te weerleggen, dan hoor ik het graag. Uiteraard zonder de "wij van wc eend": steekproeven van extreem linkse activismegroepjes verpakt in media-outlets natuurlijk.
Iemand met een financieel belang dient bij voorbaat gewantrouwd te worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De enige partij die dat soort cijfers überhaupt kan hebben is Twitter zelf, dus die zijn er uiteraard niet.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik Musk op zijn blauwe ogen hoef te geloven.
Zoals Bloomberg voor de artikel clicks? Of telt dat niet?quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand met een financieel belang dient bij voorbaat gewantrouwd te worden.
Dat ligt eraan wat ze publiceren natuurlijk. Maar Bloomberg heeft niet an sich een aanmerkelijk belang bij de uitkomst. Of het nou positief of negatief is voor een bedrijf. De eigenaar van een bedrijf heeft dat wel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zoals Bloomberg voor de artikel clicks? Of telt dat niet?
Wel goed dat je aangeeft dat je sceptisch bent wat betreft private bedrijven en hun allesomvattende en tevens niet te factchecken beweringen om goed voor de dag te komen bij hun juiste publiek, om daarna lekker wat centjes in de vorm van Blue gebruikers of Bloomberg abonnees binnen te harken. Dat siert je.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ze publiceren natuurlijk. Maar Bloomberg heeft niet an sich een aanmerkelijk belang bij de uitkomst. Of het nou positief of negatief is voor een bedrijf. De eigenaar van een bedrijf heeft dat wel.
Kijk, dat jij in je dappere strijd tegen 'links' en 'woke' alles braaf naar binnen gorgelt wat Musk je als foiegrasgans door je strot ramt is verder prima, maar ik ben van nature net wat sceptischer. Eigenaars van private bedrijven kunnen van alles beweren, maar put up or shut up is een prima mantra wat dat betreft.
Paar maandjes denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:31 schreef kijkaccount het volgende:
Ik weet niet of het hier al eerder is benoemd. Maar sinds wanneer en waarom kan je Twitteraccounts en Twitter Search alleen bekijken met een login?
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:31 schreef kijkaccount het volgende:
Ik weet niet of het hier al eerder is benoemd. Maar sinds wanneer en waarom kan je Twitteraccounts en Twitter Search alleen bekijken met een login?
Paar weekjes, sinds Elon twitter vakkundig aan het slopen is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:31 schreef kijkaccount het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |