Ik moest gisteren nog aan je denken en of je je auto al had.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:13 schreef Faxie het volgende:
De auto staat bij de dealer
Morgen even langs gaan om te kijken, en in de loop van volgende week is die rijklaar
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:13 schreef Faxie het volgende:
De auto staat bij de dealer
Morgen even langs gaan om te kijken, en in de loop van volgende week is die rijklaar
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest gisteren nog aan je denken en of je je auto al had.maar bijna dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]Heb je die autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is echt heel erg mooi, dat zie ik zelfs
Ik heb 'm nog nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je die autodie is echt heel erg mooi, dat zie ik zelfs
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]Als je dan toch in je midlife crisis zit, dan maar beter met een toffe auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf hoor Fax.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ach... voorpret is ook pretquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nietIn de loop van de week
Ja een vervroegde mislife crisisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan toch in je midlife crisis zit, dan maar beter met een toffe auto.Gaaf hoor Fax.
Maar je kitespullen dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een vervroegde mislife crisisHeb toch geen ruimte voor kinderen enzo nodig
Q!quote:
Faxquote:
*plop*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |