Weird kick but okquote:Op maandag 20 mei 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
Stel die vraag nog maar eens als je 26 geworden bent.
quote:Op maandag 20 mei 2024 14:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
R&P / 26 en nog nooit een relatie gehad: advies
Ze is ineens 4/5 jaar jonger geworden
Ga jij voor betalen via belastingenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:16 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als man zijnde vraag ik mij meteen af. Hoe ga je die onderhouden?
Een collega die inmiddels een andere baan heeft had dit gedaan.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:54 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een 30 jarige vrouw en al een tijd single. Wel heb ik een enorme kinderwens/zorgwens voor kinderen.
Nu ben ik zelf op zoek naar ervaringen/meningen van mensen die bewust alleenstaande moeder zijn geworden. Daarnaast overweeg ik zeker ook pleegzorg. Ook daar ben ik me aan het oriënteren tussen deeltijd of voltijdplaatsing.
Zijn er hier nog alleenstaanden met een kinderwens?
Wat vinden jullie van de keuze voor bewust alleenstaande moeder? Ik vind het moeilijk dat ik het kind een vader 'ontneem'.
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het zijn van pleegouder?
Mijn kind sliep al door toen ze 2 weken oud was. Ze is nu negen. De keren dat zij uit bed gekomen is ’s’nachts kan ik nog steeds op 2 handen tellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen heel lekker op gaan om 2 jaar vrijwel niet te slapen. Maar dat terzijde.
Het kan zijn dat het kind het niet bewust mist, maar als het ouder is, wel inziet dat hij/zij een andere ouder heeft gemist.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:54 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vind de stelling dat een kind geen moeder/vader mist altijd zo'n egocentrische bewering, natuurlijk mist een kind één ouder aangezien kinderen nog altijd uit een man en een vrouw geboren worden. Dat je het niet ziet doet niet af aan de realiteit dat de helft er gewoon niet is.
Het minste wat je kunt doen is een kind beide ouders gunnen ipv je eigen wens om een kind te hebben te bevredigen.
Ik ben een aantrekkelijke blanke man van 33 en ik verdien 3300netto.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:54 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een 30 jarige vrouw en al een tijd single. Wel heb ik een enorme kinderwens/zorgwens voor kinderen.
Nu ben ik zelf op zoek naar ervaringen/meningen van mensen die bewust alleenstaande moeder zijn geworden. Daarnaast overweeg ik zeker ook pleegzorg. Ook daar ben ik me aan het oriënteren tussen deeltijd of voltijdplaatsing.
Zijn er hier nog alleenstaanden met een kinderwens?
Wat vinden jullie van de keuze voor bewust alleenstaande moeder? Ik vind het moeilijk dat ik het kind een vader 'ontneem'.
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het zijn van pleegouder?
Als je je graag wil voortplanten zonder je kinderen zelf op te voeden: de vraag hiernaar is vele malen groter dan het aanbod. Ook zonder betalingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:29 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ik ben een aantrekkelijke blanke man van 33 en ik verdien 3300netto.
We kunnen samen een kindje maken jij opvoeden en ik betaal je 200 euro de maand.
Een onverwerkt trauma en afhankelijk zijn van je ouders klinkt als een fantastische basis om bewust alleenstaande ouder te worden. Maar ach, ikke ikke ikke. Behoeften van de koters zijn natuurlijk ondergeschiktquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Een collega die inmiddels een andere baan heeft had dit gedaan.
Ze wilde helemaal geen man in haar leven nadat ze 'wat ergs' had meegemaakt. Maar ze wilde wel kinderen en zelf met haar ouders opvoeden. Dus de zaadbank kwam om de hoek kijken. Inmiddels is ze moeder van 3 maar ze heeft wel de hulp van haar ouders in, naar wat ik begreep, opvang van de kinderen. Alle andere kosten kan ze nog wel betalen van haar loon e.d.
De zus van een goede vriend had ook die gedachte om naar de bank te gaan omdat ze geen man in haar leven wilde. Bij haar is er na 10 jaar nog steeds geen verandering (man of bank).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |