Wat denk je nou zelf dat de reden is.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:25 schreef Jahr00n het volgende:
Ze zouden ze moeten weigeren vanwege erg slechte muziek of aanrandingspraktijken
Te harde muziek luisteren is voor iedereen een eigen keuze.
Klopt..quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja dit kan je dan over zoveel bands zeggen.
Of gewoon oordoppen..quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt..
Als je je oren wil beschermen, dan moet je niet naar een concert gaan
Bijna, door o.a. in de mond iets te stimuleren, triggeren ze weer iets in je brein wat verlichting zou moeten geven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of in de mond:
https://www.science.org/c(...)chronic-ringing-ears
103dB is wel heel erg hard hoor.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben van de generatie die elk weekend in de grote discotheken zat, luide werkplaatsen had zonder gehoorbescherming, concerten,...quote:
103dB is gegarandeerd gehoorschade-hard als je daar een heel concert in staat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben van de generatie die elk weekend in de grote discotheken zat, luide werkplaatsen had zonder gehoorbescherming, concerten,...
Dat was ook luid, maar toen werd daar niet op gelet dus of het 103dB was?
Het luidste wat gehoord heb zijn opstijgende en vlakbij overvliegende straaljagers en die zitten op 170dBquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:43 schreef vosss het volgende:
[..]
103dB is gegarandeerd gehoorschade-hard als je daar een heel concert in staat.
Bij discotheken is het toch geen 103dB. Volgens mij eerder rond de 95dB.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben van de generatie die elk weekend in de grote discotheken zat, luide werkplaatsen had zonder gehoorbescherming, concerten,...
Dat was ook luid, maar toen werd daar niet op gelet dus of het 103dB was?
Nu wel maar was dat vroeger ook?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bij discotheken is het toch geen 103dB. Volgens mij eerder rond de 95dB.
Ja maar dat hoor je niet de hele avond aan een stuk door.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het luidste wat gehoord heb zijn opstijgende en vlakbij overvliegende straaljagers en die zitten op 170dB
Ik lees dat in 2013 besloten is dat niet meer over de 100dB gegaan mocht worden in de discotheken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu wel maar was dat vroeger ook?
Ik ga even wat opzoeken
Oh mijn oren zijn ook een beetje stukquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dat hoor je niet de hele avond aan een stuk door.
Ik had vroeger 117dB aan audio in de auto liggen. Mijn rechteroor is een beetje stuk gegaan daardoor.
WAT ZEGGIE???!?!?!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh mijn oren zijn ook een beetje stuk![]()
Geen tinnitus gelukkig maar echt goed horen doe ik ook niet meer
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:03 schreef Qarrad het volgende:
Nou, de vogeltjes vlogen gewoon over, hoor. Perfect geluid, mooie show, alleen vind ik het best raar dat je een enorme productie opzet met alle ophef van dien en dat dan zo neerzet dat bijna het hele eerste uur iedereen tegen de zon inkijkt en ongeveer een halve ruk ziet.
Hardop gelachen. Nee, met de lange dagen heb je niet zo veel aan dit soort visueel spektakel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:03 schreef Qarrad het volgende:
Nou, de vogeltjes vlogen gewoon over, hoor. Perfect geluid, mooie show, alleen vind ik het best raar dat je een enorme productie opzet met alle ophef van dien en dat dan zo neerzet dat bijna het hele eerste uur iedereen tegen de zon inkijkt en ongeveer een halve ruk ziet.
Opstelling was echt ruk inderdaad. Normaal staat het podium een kwartslag gedraaid. Kon nu pas na een uur die schermen fatsoenlijk zien. Maar het was gaaaaaaaaaaaaf!!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:03 schreef Qarrad het volgende:
Knap dat je deze hoes op discogs gevonden hebtquote:
Ik heb nog Elpee's van Alle 13 goed en Albert West.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Knap dat je deze hoes op discogs gevonden hebt
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog Elpee's van Alle 13 goed en Albert West.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |