Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Hier ook niet, alleen wel jarig, maar verder dan dat niets expertigs aan!
Thanks, al zou het verboden moeten zijn om te verjaren op een maandag! lol.. its like a normal work day....quote:
Ik zorg dat ik altijd vrij heb op mijn verjaardagquote:Op maandag 3 juli 2023 19:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Thanks, al zou het verboden moeten zijn om te verjaren op een maandag! lol.. its like a normal work day....
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Begrijpelijk, maar waarom vrij zijn op een maandag!! haha... ik neem nu gewoon een lekker lang weekend!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik altijd vrij heb op mijn verjaardag
Gelukkige verjaardagquote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Is ook een lang weekend, alleen andersquote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Chandler het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar waarom vrij zijn op een maandag!! haha... ik neem nu gewoon een lekker lang weekend!
Klopt, waarheid als een koe!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook een lang weekend, alleen anders
Ik ben midden in de zomer jarig, dus primaquote:Op maandag 3 juli 2023 19:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, waarheid als een koe!mooie is dan wel dat iedereen dan weer druk is, behalve jij!
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Ik ook! Misschien zijn wij wel op dezelfde dag jarigquote:Op maandag 3 juli 2023 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben midden in de zomer jarig, dus primaEn dan neem ik ook vakantie
Kunnen we het samen vierenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien zijn wij wel op dezelfde dag jarig
Nodigen we deze sc uit!quote:
Goed ideequote:
Blijkbaar niet:quote:
quote:
Je kan toch met Thijs feesten?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
[..]
Geen feestje voor ons Thijs!
Gaan we samen feestenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
[..]
Geen feestje voor ons Thijs!
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaan we samen feesten
Puzzie snapt het:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaan we samen feesten
Puzzie snapt het:
[..]
quote:
Goed idee. Zet ik ook een tentje op!quote:Op maandag 3 juli 2023 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat zullen we gaan doen? Hottub ofzo?
Dan wordt mn verjaardag misschien toch nog iets om naar uit te kijkenquote:
Whehe, I see what you did here.quote:
Mogguh!quote:
Het gaat ook nooit over seks.quote:
Bah seks.quote:
Ja dan liever bowlen.quote:
Ja, daar doen we niet aan!quote:
Zeeuwse Amy richt liever hamsters af.quote:
Goedemorgen Thijs!quote:
Maar ik ben niet Zeeuws! Alleen daar gewoond. Ik blijf gewoon een Tukker hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeeuwse Amy richt liever hamsters af.
Tukkie doen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet Zeeuws! Alleen daar gewoond. Ik blijf gewoon een Tukker hoor!
Graag, maar zit in de wachtkamer van de huisarts, dat lijkt vast een beetje raarquote:
Dan maken ze je maar wakkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Graag, maar zit in de wachtkamer van de huisarts, dat lijkt vast een beetje raar
Ja, ik zit alweer een kwartier te wachten. Ze lopen alweer lekker uitquote:
"We willen u graag om 8 uur zien."quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zit alweer een kwartier te wachten. Ze lopen alweer lekker uit
Nou, toen ze net de mevrouw zonder afspraak uit de wachtkamer haalde, zei ze gelijk even tegen mij dat ze uitliep, maar me niet vergeten was.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We willen u graag om 8 uur zien."
*10 uur*
"Sorry, we lopen uit."
Als mensen zuchten en steunen is het meestal minder erg dan het lijktquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, toen ze net de mevrouw zonder afspraak uit de wachtkamer haalde, zei ze gelijk even tegen mij dat ze uitliep, maar me niet vergeten was.
Misschien omdat ze zag dat ik aanstalte maakte om even bij de receptie te vragen of mijn afspraak wel in de agenda stond.
Maar de mevrouw zonder afspraak voelde zich ook wel echt beroerd, dus logisch dat die even eerst mocht, al dat gezucht en gesteun in de wachtkamer is ook geen pretje
Ik ben heel stilquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als mensen zuchten en steunen is het meestal minder erg dan het lijktDe mensen die stil zitten, daar moet je op letten
"We hebben pauze!"quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben heel stil
En al een kwartier helemaal alleen in de wachtkamerdenk dat er pauze is ofzo.
Ook dol op tukkies?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet Zeeuws! Alleen daar gewoond. Ik blijf gewoon een Tukker hoor!
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We hebben pauze!"
"En die ene in de wachtkamer?"
"Die wacht wel, het is niet voor niets een wachtkamer!"
Welnee, doe alsof je dood bent.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Graag, maar zit in de wachtkamer van de huisarts, dat lijkt vast een beetje raar
Ja natuurlijk! Zijn er mensen niet dol op tukkies?quote:
Ik ken mensen die een hekel aan slapen hebben ja.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Zijn er mensen niet dol op tukkies?
Oh, ik hou van slapenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een hekel aan slapen hebben ja.
En ben je wijzer geworden?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hou van slapen
Kan het alleen niet zo goed.
Weer terug van de huisarts! Maar 45 minuten vertraging. Ze had 2 spoedgevallen. Maar nam voor mij ook weer extra de tijd, dus dat is dan wel weer netjes.
Neuh niet echt. Ik moet naar de bedrijfsarts.quote:
Dus redelijk positief?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Ik moet naar de bedrijfsarts.
En de bloeddruk was te hoog, maar niet zo alarmerend als de donorarts het maandag liet voorkomen, dus hoefde daar niet gelijk wat aan te doen.
En ze heeft gelijk even een spiraaltje voorgeschreven, zodat ik wat minder hormonen hoef te slikken.
Ja hoor, de rest mag ik met de bedrijfsarts bespreken.quote:
De juiste instellingquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, de rest mag ik met de bedrijfsarts bespreken.
Komt goed. En zo niet, dan toch
Moeite om in slaap te komen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hou van slapen
Kan het alleen niet zo goed.
En vervolgens om te blijven slapen.quote:
Dat lijkt mij niet fijn nee. Valt er niks tegen te doen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En vervolgens om te blijven slapen.
Me niet zo druk makenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet fijn nee. Valt er niks tegen te doen?
Awww...quote:
Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die makkelijk slapenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awww...![]()
Vraag Hammy eens om advies, die slaapt vast heel erg veel en vast.
Ik heb er soms moeite mee. Maar als ik moe genoeg ben, slaap ik vrij snel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die makkelijk slapen
Ja, maar met stress in je leven is het toch minder leuk om je ogen dicht te krijgen na een lange dag.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die makkelijk slapen
Eens. Lastig om dan een goede nachtrust te krijgen. Al die gedachtes in je hoofd, en dan ben je 's morgens een wrak omdat je niet lekker geslapen hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar met stress in je leven is het toch minder leuk om je ogen dicht te krijgen na een lange dag.
Haha ja dat dus!quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Lastig om dan een goede nachtrust te krijgen. Al die gedachtes in je hoofd, en dan ben je 's morgens een wrak omdat je niet lekker geslapen hebt.
GMTA wijquote:
Hmmmzz herkenbaarquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Lastig om dan een goede nachtrust te krijgen. Al die gedachtes in je hoofd, en dan ben je 's morgens een wrak omdat je niet lekker geslapen hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zie maar eens van die gedachtes af te komen. Je doet zo je best om ze weg te drukken en uiteindelijk slaap je om 3 uur nog niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn hoofd altijd leeg en maak ik me ook nergens druk omquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zie maar eens van die gedachtes af te komen. Je doet zo je best om ze weg te drukken en uiteindelijk slaap je om 3 uur nog niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn hoofd altijd leeg en maak ik me ook nergens druk om
Precies! Dus wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
Hehe, mn eerste vrije weekend is pas eind augustusquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn hoofd altijd leeg en maak ik me ook nergens druk om
quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
Als er dan geen F1 is, ben je welkom!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hehe, mn eerste vrije weekend is pas eind augustus
Oh, dan is F1 in Zandvoortquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als er dan geen F1 is, ben je welkom!
Kom je kijken dan?quote:
quote:
Nee dus.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is de enige F1 die ik gewoon thuis kan zien
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is de enige F1 die ik gewoon thuis kan zien
quote:
Mogen we dan pitstops oefenen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Andere F1 dan?
En komt @:LordofLeaves dan ook?
Ik heb gehoord dat pitspoezen niet meer toegestaan zijnquote:
Bij mij welquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat pitspoezen niet meer toegestaan zijn
Het ging om de gedachtequote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:35 schreef LeesFoknl het volgende:
Waarom staat dit topic in "sex"?
Moderatoren op vakantie?
Pzzquote:
Geen idee of ik op die dag kom.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Andere F1 dan?
En komt @:LordofLeaves dan ook?
Ik ben ooit in een ver verleden pitpoes geweestquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat pitspoezen niet meer toegestaan zijn
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een ver verleden pitpoes geweest
Doet er niet toe!quote:
Verbaasd mij ook weer niks.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je je pakje nog bewaard?quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vlaamse Vrouwen Race Cup!quote:
Waarom heb jij er geen?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Huisarts heeft niets gevonden, niets om me zorgen over te maken
Picsquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Picspoes?quote:
Nee met kledij van daar, reclame voor Redbullquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Was het met hotpants/cameltoe en pushup en alles?
Dan kan het toch nog wel zulke kledij zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee met kledij van daar, reclame voor Redbull
Nee helaas nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog wel zulke kledij zijn?
Mogguh Thijs!quote:
Schatjequote:
Jazekerquote:
Wilde ze wel luisteren?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JazekerTwee dagen kleindochterr in huis gehad, nu weer een beetje aan het chillen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JazekerTwee dagen kleindochterr in huis gehad, nu weer een beetje aan het chillen
Whehehe, heb zelf een neefje en nichtje van 2 en 5. Die zijn ook oost indisch doof.quote:
Hier luisteren ze wel. Ome Thijs kan best boos zijn soms.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, heb zelf een neefje en nichtje van 2 en 5. Die zijn ook oost indisch doof.
Oh maar ik bedoel juist dat ze echt wel goed luistertquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, heb zelf een neefje en nichtje van 2 en 5. Die zijn ook oost indisch doof.
Dan heb je gelukquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel juist dat ze echt wel goed luistert
Jij en boos?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier luisteren ze wel. Ome Thijs kan best boos zijn soms.
Ik zal dan wel weer een softy zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel juist dat ze echt wel goed luistert
Het is al warmquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:15 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen! Schijnt warm te worden vandaag
Kan ik bestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij en boos?
[..]
Ik zal dan wel weer een softy zijn.
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij en boos?
[..]
Ik zal dan wel weer een softy zijn.
Ik zie jou al flippen tegen die kleintjes.quote:
quote:
Hoe is het met je vader?quote:
Ik kan gewoon streng zijn, maar dat komt zelden voorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie jou al flippen tegen die kleintjes.![]()
[..]Had ook niks anders verwacht.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie jou al flippen tegen die kleintjes.![]()
[..]Had ook niks anders verwacht.
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan gewoon streng zijn, maar dat komt zelden voor
Ik prefereer duidelijk zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan gewoon streng zijn, maar dat komt zelden voor
Hij zit er best goed bij nu, want verder geen pijn ofzo, alleen de angst voor de operatie. Want hij wordt open gezaagd, hart eruit en stilgelegd en dat wordt hem meermalen uitgelegdquote:
Ik zou ook bang zijn voor zo'n operatie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij zit er best goed bij nu, want verder geen pijn ofzo, alleen de angst voor de operatie. Want hij wordt open gezaagd, hart eruit en stilgelegd en dat wordt hem meermalen uitgelegd
Maandagochtend om 6 uur gaat hij naar de ok voor voorbereiding, dan om 8 uur beginnen ze, operatie duurt ongeveer 5 uur en daarna een paar uur alles weer aansluiten en wakker worden. Dus best zwaar ook. Maar gewoon afwachten maar.
Nu mogen we van 9 tot 21 uur op visite, dus nu er de hele dag zitten en beetje praten (en soms tegelijk een beetje fokken)
Haha, ik had eigenlijk wel leukere plannen voor mn weekend, maar een voordeel, hierbinnen is wel lekkere airco
Wat een toestandenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij zit er best goed bij nu, want verder geen pijn ofzo, alleen de angst voor de operatie. Want hij wordt open gezaagd, hart eruit en stilgelegd en dat wordt hem meermalen uitgelegd
Maandagochtend om 6 uur gaat hij naar de ok voor voorbereiding, dan om 8 uur beginnen ze, operatie duurt ongeveer 5 uur en daarna een paar uur alles weer aansluiten en wakker worden. Dus best zwaar ook. Maar gewoon afwachten maar.
Zeg dat! Ach ja, wel mooi dat ze het nog de moeite vinden om te opereren!quote:
Dat klinkt best morbide.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg dat! Ach ja, wel mooi dat ze het nog de moeite vinden om te opereren!
Naja, hij is al 80, dat ze dan nog 5 uur met 6 á 7 personen in een OK gaan staan en dan ziekenhuisopname van minimaal nog een week, dat kost best wel wat eigenlijk. Maar goed, voor nu ben ik wel blij dat ze dat toch doenquote:
Och jeetje, sterkte voor je opaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu mogen we van 9 tot 21 uur op visite, dus nu er de hele dag zitten en beetje praten (en soms tegelijk een beetje fokken)
Haha, ik had eigenlijk wel leukere plannen voor mn weekend, maar een voordeel, hierbinnen is wel lekkere airco
Hihi mijn opa's heb ik nooit gekend, is mn vader, maar die heeft al een opa-leeftijdquote:
Oh jeequote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi mijn opa's heb ik nooit gekend, is mn vader, maar die heeft al een opa-leeftijd(en is ook al opa!) En ok, misschien moet ik eens gaan toegeven dat ik ook een jaartje ouder word
Die kosten konden mij niks schelen. Het blijft je vader, ondanks z'n mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, hij is al 80, dat ze dan nog 5 uur met 6 á 7 personen in een OK gaan staan en dan ziekenhuisopname van minimaal nog een week, dat kost best wel wat eigenlijk. Maar goed, voor nu ben ik wel blij dat ze dat toch doen
Ha die Thijs! Goedemorgen!quote:
Inmiddels bijgekomen van je drukke kleindochter?quote:
Mijn kleindochter is niet drukquote:Op zondag 9 juli 2023 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Inmiddels bijgekomen van je drukke kleindochter?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 9 juli 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is niet drukniet drukker dan ieder ander kind van drie iig
Ik ben vooral moe van dit weer
Het is nu wel te warm ja.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is niet drukniet drukker dan ieder ander kind van drie iig
Ik ben vooral moe van dit weer
Ik ben benieuwd naar die hagelstenen zo groot als golfballen!quote:
Oeh ik ook!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die hagelstenen zo groot als golfballen!
Hier komt wel een bui aan, denk rond een uur of 3.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oeh ik ook!!!![]()
Ik werd instant blij toen ik dat op tv hoorde/zag![]()
Maar ja zal je net zien : in Zwollie niet
Bij jullie natuurlijk weer eerder ,maar bij ons gaat het ook lekker tekeer hoop ikquote:Op zondag 9 juli 2023 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier komt wel een bui aan, denk rond een uur of 3.
Ik zal het jouw kant op sturen!quote:Op zondag 9 juli 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij jullie natuurlijk weer eerder ,maar bij ons gaat het ook lekker tekeer hoop ik
GRUWELIJK NAT.quote:
KLETTEREND EN SPETTEREND.quote:
Zeker! Soppend op de bank!quote:
Ik heb een nieuwe bankquote:
Verstandigquote:Op zondag 9 juli 2023 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bank![]()
Daar wacht ik nog ff mee hoop ik
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verstandig
* El_Thijs houdt zich aanbevolen
quote:
Sorry, dat is mijn haarquote:
Ik heb wel een soort landingsbaan aan de rechterkant op mijn hoofd. Een beetje het Asterix-idee: "Een klein stuk zwart haar houd moedig stand tegen de grijze veroveraars".quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort landingsbaan aan de rechterkant op mijn hoofd. Een beetje het Asterix-idee: "Een klein stuk zwart haar houd moedig stand tegen de grijze veroveraars".
Het viel een van mijn collega's op tijdens een Teams-meetingquote:
Het klonk iig wel grappig zoals je het zeiquote:Op zondag 9 juli 2023 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het viel een van mijn collega's op tijdens een Teams-meetingKan er wel om lachen
Dank jequote:Op zondag 9 juli 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klonk iig wel grappig zoals je het zei![]()
Wie weet zie je het een keertjequote:
Eindelijk regen!quote:
Hier een blikseminslag!quote:Op zondag 9 juli 2023 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die hagelstenen zo groot als golfballen!
Heerlijk!!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eindelijk regen!
[..]
Hier een blikseminslag!
Nee, ik hoorde de brandweer al rijden.quote:
Oei dat is minderquote:Op zondag 9 juli 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde de brandweer al rijden.
Hopelijk is er niks afgebrand. Zal morgen wel weer in de lokale krant staan.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk is er niks afgebrand. Zal morgen wel weer in de lokale krant staan.
Doe niet zo wreed.quote:
We houden ook van jou!quote:
Gelukkig maarquote:
Puzzeke nog het meeste.quote:
Is dat zo? Ben niet anders dan anders hoor.quote:
Houdt ze het meeste van mij?quote:
I knowquote:Op zondag 9 juli 2023 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben niet anders dan anders hoor.
Zullen we je laten zien hoeveel?quote:
We duimen voor je en voor je vaderquote:Op zondag 9 juli 2023 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik ben weer thuis, morgenochtend 6 uur beginnen ze met de operatie, morgenavond rond 17 uur wordt hij hopelijk wakker op de IC. Spannend wel.
Was wel slecht weer toen we in het ziekenhuis waren en net op de terugweg een stuk of 10 ontwortelde of omgeknakte bomen gezien. Waren bang voor ravage in de tuin, maar daar was alleen een lege gieter omgewaaid
quote:
Sterktequote:
Hammyquote:Op maandag 10 juli 2023 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Dank jullie, het is een spannende dag.
Net mn eerste en enige werkoverleg van deze week gehad, voor de rest mn hele agenda schoongeveegd. Leek me wel een goed excuusbeetje rustig aan doen.
Hammy meegenomen, dus die hoef ik niet te missen
Aww Hammyquote:Op maandag 10 juli 2023 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Dank jullie, het is een spannende dag.
Net mn eerste en enige werkoverleg van deze week gehad, voor de rest mn hele agenda schoongeveegd. Leek me wel een goed excuusbeetje rustig aan doen.
Hammy meegenomen, dus die hoef ik niet te missen
Nog even en de snuffelbuns komen hier weer logerenquote:
Awww!!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog even en de snuffelbuns komen hier weer logeren
Ja, 2,5 week mogen ze weer wennen aan Ome Thijsquote:
Dat wordt weer leukquote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, 2,5 week mogen ze weer wennen aan Ome Thijs
Ja, kijk er wel naar uitquote:
Snuffelbun-meet! Wanneer zijn we welkom?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, 2,5 week mogen ze weer wennen aan Ome Thijs
Oh wat een fijn nieuws!!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Verder heeft het ziekenhuis net gebeld, de operatie ging moeizaam door verkalking aorta, maar lijkt gelukt te zijn, maar het is nog even afwachten hoe de nieuwe klep zich gaat houden. 3 bypasses waren ook gelukt. Hij is nu nog onder narcose, begin van de avond krijgen we bericht als hij wakker is en hoe en wat. Maar voor nu dus positief nieuws!
Jeeejquote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Verder heeft het ziekenhuis net gebeld, de operatie ging moeizaam door verkalking aorta, maar lijkt gelukt te zijn, maar het is nog even afwachten hoe de nieuwe klep zich gaat houden. 3 bypasses waren ook gelukt. Hij is nu nog onder narcose, begin van de avond krijgen we bericht als hij wakker is en hoe en wat. Maar voor nu dus positief nieuws!
Ja, vind ik ook! Voor mij was dit het spannendst, al kan het natuurlijk nog steeds mis gaan, maar vreesde nu al voor slecht nieuws, dus wel een last van mn schouders nuquote:
50 kilo erafquote:Op maandag 10 juli 2023 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Voor mij was dit het spannendst, al kan het natuurlijk nog steeds mis gaan, maar vreesde nu al voor slecht nieuws, dus wel een last van mn schouders nu
Ja dat kan ik me voorstellen !! Ff nu wat lucht en hopelijk blijft het goed gaanquote:Op maandag 10 juli 2023 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Voor mij was dit het spannendst, al kan het natuurlijk nog steeds mis gaan, maar vreesde nu al voor slecht nieuws, dus wel een last van mn schouders nu
Dankdank, ik zal proberen jullie er niet teveel mee lastig te vallenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen !! Ff nu wat lucht en hopelijk blijft het goed gaan
Dat doe je helemaal niet gekkie!!quote:Op maandag 10 juli 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dankdank, ik zal proberen jullie er niet teveel mee lastig te vallen
Dat mag best, en wat Puzzie zegtquote:Op maandag 10 juli 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dankdank, ik zal proberen jullie er niet teveel mee lastig te vallen
Ja, het voelt een beetje alsof ik teveel aan het delen ben, maar het zat/zit me allemaal wat hoog, dus voor ik het wist stond het in de scquote:
Dat is helemaal zo gek toch niet? Je moet het even van je af schrijven. Heel normaalquote:Op maandag 10 juli 2023 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het voelt een beetje alsof ik teveel aan het delen ben, maar het zat/zit me allemaal wat hoog, dus voor ik het wist stond het in de sc
Nee joh !!quote:Op maandag 10 juli 2023 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het voelt een beetje alsof ik teveel aan het delen ben, maar het zat/zit me allemaal wat hoog, dus voor ik het wist stond het in de sc
Wat een lief bericht, ja deze sc voelt wel veilig en ik voel me ook welkomquote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh !!Ik deel toch ook wel eens dingen waar ik op dat moment ff vol mee zit? Soms gebeurt dat en is het juist alleen maar fijn om het kwijt te kunnen
![]()
De laatste maanden is er ook veel in mijn persoonlijke leven voorgevallen, met als start mijn ex die verongelukte , daarna nog wat dingen die nog steeds mijn aandacht vragen en waar ik ook nog niet helemaal overheen ben.) Soms gebeurt er ineens zoveel (wat in mijn situatie dan ook een kleine overlap met gebeurtenissen op FOK! te maken hadden ) en was het beter om ff wat afstand te nemen omdat ik alles te persoonlijk ging nemenDat heb ik toen ook gedaan. Maar ik voel me tussen /met jullie wel heel veilig en welkom.
Fijn om soms ff je verhaal kwijt te kunnen zonder waarde oordeel maar wel veilig tegen mensen die je toch hebt leren kennen (als is dat dan misschien via iets als FOK!
Fijn om te lezen! Op naar herstel!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Dus ik ben geen vriend van je?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat een lief bericht, ja deze sc voelt wel veilig en ik voel me ook welkom
Maar ben privé ook nog vrienden aan het lastig vallen, dus voelt een beetje alsof ik aan het klagen ben.
Maar goed, er is ruimte voor eenieders verhaal hier! (en je wordt op zich ook niet verplicht om het te lezen en te reageren)
Wil jij ook een privé vriend zijn?quote:
Als dat magquote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij ook een privé vriend zijn?
Dat klinkt een beetje viezig eigenlijk
Btw: De IC heeft net gebeld. De metingen tot nu toe zijn goed, maar hij slaapt nog en heeft nog beademing. Tussen 18 en 19 uur is de verwachting dat het buisje uit de keel mag en mochten we langskomen, dus klinkt goed! Straks alle stress weer voor niets geweest
Hihi als dat mag van je vriendin?quote:
Die vind dat niet ergquote:
Totdat ze een fok account aanmaakt.quote:
Die weet niets van Fokquote:Op maandag 10 juli 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Totdat ze een fok account aanmaakt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |