Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Hier ook niet, alleen wel jarig, maar verder dan dat niets expertigs aan!
Thanks, al zou het verboden moeten zijn om te verjaren op een maandag! lol.. its like a normal work day....quote:
Ik zorg dat ik altijd vrij heb op mijn verjaardagquote:Op maandag 3 juli 2023 19:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Thanks, al zou het verboden moeten zijn om te verjaren op een maandag! lol.. its like a normal work day....
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Begrijpelijk, maar waarom vrij zijn op een maandag!! haha... ik neem nu gewoon een lekker lang weekend!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik altijd vrij heb op mijn verjaardag
Gelukkige verjaardagquote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Is ook een lang weekend, alleen andersquote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Chandler het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar waarom vrij zijn op een maandag!! haha... ik neem nu gewoon een lekker lang weekend!
Klopt, waarheid als een koe!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook een lang weekend, alleen anders
Ik ben midden in de zomer jarig, dus primaquote:Op maandag 3 juli 2023 19:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, waarheid als een koe!mooie is dan wel dat iedereen dan weer druk is, behalve jij!
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Ik ook! Misschien zijn wij wel op dezelfde dag jarigquote:Op maandag 3 juli 2023 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben midden in de zomer jarig, dus primaEn dan neem ik ook vakantie
Kunnen we het samen vierenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien zijn wij wel op dezelfde dag jarig
Goed ideequote:
Blijkbaar niet:quote:
quote:
Je kan toch met Thijs feesten?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
[..]
Geen feestje voor ons Thijs!
Gaan we samen feestenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
[..]
Geen feestje voor ons Thijs!
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaan we samen feesten
Puzzie snapt het:
[..]
Forum Opties | |
---|---|