quote:Op maandag 3 juli 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ziet hij goedMaar....in tegenstelling tot de huidige manager kan Bern wel met 10 vingers snel typen
Ja die is net zo erg, komt bij mij ook niet meer echt binnen wat ze zeggen, blah blah blah hoor ik dan.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK hoor nu al 5 minuten een toonloze ratelteef .. ZooWie, geen idee wat er voor woordendiaree uit haar mond komt en dat kan ze óók de hele dag volhouden
Zo ja, dat zag ik van de week, dat deed ie goed.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ziet hij goedMaar....in tegenstelling tot de huidige manager, kan Bern wel met 10 vingers snel typen
Dat zou best wel heel erg vals zijn van de regie dan, om dat bij Bern te flikken.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop echt dat Febo het er nu echt op aan laat komen... dat de Nieuwe Manager Bern gedwongen wordt eetgeld uit de Pot te halen via een stelling
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop echt dat Febo het er nu echt op aan laat komen... dat de Nieuwe Manager Bern gedwongen wordt eetgeld uit de Pot te halen via een stelling
Maar wel grappigquote:Op maandag 3 juli 2023 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou best wel heel erg vals zijn van de regie dan, om dat bij Bern te flikken.
Dat had ze zelf van haar 500 euro verdiende geld gekocht. En dit samen met de toen manager Jef en Wendy gedeeld.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft géén voordeel gehad van mensen 'uit haar kringetje' die manager waren.....
waarom zie ik dan ineens beelden voor me van een wijn drinkende en snoepende Babette in het kantoor???
Klopt ja, ik begrijp dat ze zo ondertussen wel op water en brood moeten zittenquote:Op maandag 3 juli 2023 16:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel een zoemer verwacht vandaag.
nou, dat denk ik wel. Eric is een heel fatsoenlijk mens.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:37 schreef Judiwi het volgende:
Eric vindt Moraima geen fatsoenlijk type. Alsof hij dat wel is.
Weet niet wat hij met dat bedoeld, maar met Erik kan je discussiëren, en Mori begint meteen onverstaanbaar te lullen met een hoop verwijten en stemverheffingen.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:37 schreef Judiwi het volgende:
Eric vindt Moraima geen fatsoenlijk type. Alsof hij dat wel is.
Maar dat mag niemand weten.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:45 schreef pingu66 het volgende:
Plan Mirthe en Eunice opde stip wil Sas niet meer. Ze gaan nu voor Morri
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt ja, ik begrijp dat ze zo ondertussen wel op water en brood moeten zitten
Fatsoenlijk is niet als je je atront uit je neus, gezixht etc opeet. Je amper wast en je kleren niet verschoond.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat denk ik wel. Eric is een heel fatsoenlijk mens.
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is niet als je je stront uit je neus, gezicht etc opeet. Je amper wast en je kleren niet verschoont.
tjonge jonge...hij eet af en toe uit zijn neus, heeft ooit een keer een oogprutje op en wast regelmatig zijn kleren en verschoont zich ook heel regelmatigquote:Op maandag 3 juli 2023 16:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is niet als je je atront uit je neus, gezixht etc opeet. Je amper wast en je kleren niet verschoond.
Aub niet weeeeeeeeeeeeeeer dat hele riedeltje hoe vies Erik is.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is niet als je je atront uit je neus, gezixht etc opeet. Je amper wast en je kleren niet verschoond.
Potverdikkeme, eens met je Verida.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:56 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge jonge...hij eet af en toe uit zijn neus, heeft ooit een keer een oogprutje op en wast regelmatig zijn kleren en verschoont zich ook heel regelmatig
fatsoen heeft, in mijn mening, met heel andere zaken te maken dan uit je neus eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |