Niet mee eens!quote:
Zie je ik wist hetquote:Op maandag 3 juli 2023 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
Sas wil Eunice nu heel graag aanspreken.
![]()
Bern zegt doe maar niet.
De Regie kijkt wel uit , die optie is al een tijdje overboord vanwege het onberekenbare element , iemand die optie geven ongecontroleerd iemand eruit te gooien past niet mee in het scenario , dat begon na de Grote Vrijwillige Wegloopquote:Op maandag 3 juli 2023 16:10 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy en Sas hebben het er weer over dat de winnaar bij een eliminatie iemand weg kan sturen maar dit is de laatste paar keer toch niet meer mogelijk geweest.
Ah was jij het, je had gelijk, Sas zei het gelijk maar of ze het gaat doen, dat zullen we nog zien, Bern wil het volgens mij liever niet maar ik denk dat Sas echt nog wel een gesprekje wil met Eunice.quote:
Ja dit dus, ik denk dat die keuze ook niet meer gaat komen, gewoon 2 spelers en de verliezer moet weg.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Regie kijkt wel uit , die optie is al een tijdje overboord vanwege het onberekenbare element , iemand die optie geven ongecontroleerd iemand eruit te gooien past niet mee in het scenario , dat begon na de Grote Vrijwillige Wegloop
Het is volgens mij gestopt toen Isaac de lul dreigde te worden van iemand..( Kenzie? ) die verloor helaas en moest wegquote:Op maandag 3 juli 2023 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik denk dat die keuze ook niet meer gaat komen, gewoon 2 spelers en de verliezer moet weg.
Was dat niet met GJ. ik weet nog wel dat GJ toen echt moest falen omdat ie anders Isaac wilde weg sturen. Die opdracht met dat golfkarretje en pionnen en de tijd erbij was gewoon duidelijk dat ie moest gaan.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is volgens mij gestopt toen Isaac de lul dreigde te worden van iemand..( Kenzie? ) die verloor helaas en moest weg
Jup, dat was 'm.. GJ was wild om Isaac weg te krijgenquote:Op maandag 3 juli 2023 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was dat niet met GJ. ik weet nog wel dat GJ toen echt moest falen omdat ie anders Isaac wilde weg sturen. Die opdracht met dat golfkarretje en pionnen en de tijd erbij was gewoon duidelijk dat ie moest gaan.
Was toch wel leuk, al weet je niet zeker of ze echt elke bewoner naar keuze mocht wegsturen.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is volgens mij gestopt toen Isaac de lul dreigde te worden van iemand..( Kenzie? ) die verloor helaas en moest weg
Ik luister niet, in mijn ooghoeken zie ik Zoë te veel gebaren maken en ik wil daar geen geluid bij.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik luister niet, in mijn ooghoeken zie ik Zoë te veel gebaren maken en ik wil daar geen geluid bij.
Dat dus, maar dat impliceert dat het hele Eliminatie Spel doorgestoken kaart is geweestquote:Op maandag 3 juli 2023 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch wel leuk, al weet je niet zeker of ze echt elke bewoner naar keuze mocht wegsturen.
En met een tweestrijd is het afwachten.
Babs zorgt prima voor witte ruis op de achtergrond, die kan echt heel de dag praten. Ik vermoed dat ze in haar slaap ook nog praat.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:25 schreef schizolientje het volgende:
hoeveel uur per dat tettert Babette, mijn God ik hoor haar nu de hele dag. luister niet maar jessus
Dat is inderdaad erg duidelijk geworden afgelopen maanden.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:27 schreef engine het volgende:
Bern over het managerschap...je hoeft eigenlijk niks te kunnen
IK hoor nu al 5 minuten een toonloze ratelteef .. ZooWie, geen idee wat er voor woordendiaree uit haar mond komt en dat kan ze óók de hele dag volhoudenquote:Op maandag 3 juli 2023 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Babs zorgt prima voor witte ruis op de achtergrond, die kan echt heel de dag praten. Ik vermoed dat ze in haar slaap ook nog praat.![]()
24 uur aan staat Babs. Gelukkig hebben we 2 streams.
dat ziet hij goedquote:Op maandag 3 juli 2023 16:27 schreef engine het volgende:
Bern over het managerschap...je hoeft eigenlijk niks te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |