Ik vermoed dit ook, dat ze het lekker vinden omdat ze niet weten wat het is.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:37 schreef xsaskiax het volgende:
Je zult zien dat ze het allemaal nog lekker vinden ook, want ze weten niet zoals wij hoe en met wat het klaargemaakt is
Ze geven gewoon niet om hun nierenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh wat erg die bouillonblokjes, die knakworstjes zijn al hartstikke zout... ik kook zelf erg flauw qua zout maar ben wel gek op kruiden.... dat zoutverbruik daar is echt niet normaal..
Dat was in de tijd met de frikandellen toch ook zo....... ik zou er echt niet aan moeten denken, maar als je het op de borden zag liggen en hoe ze het met smaak naar binnen werkten........ tja.....quote:Op maandag 3 juli 2023 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dit ook, dat ze het lekker vinden omdat ze niet weten wat het is.
Eigenlijk is dat wel prima natuurlijk.
Ja precies... zonder eerst te proeven hé, ook zo knap..quote:Op maandag 3 juli 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je straks zien dat ze er nog zout overheen kwakken.
Zeker als de andere optie niets eten isquote:Op maandag 3 juli 2023 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dit ook, dat ze het lekker vinden omdat ze niet weten wat het is.
Eigenlijk is dat wel prima natuurlijk.
Klopt ja. En als je niet veel hebt en hongerig bent zal het helemaal smaken.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was in de tijd met de frikandellen toch ook zo....... ik zou er echt niet aan moeten denken, maar als je het op de borden zag liggen en hoe ze het met smaak naar binnen werkten........ tja.....
Is echt niet best...quote:Op maandag 3 juli 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze geven gewoon niet om hun nieren
Gezellie...quote:
Dat mocht eerder niet... vaag.. je merkt echt dat het op z'n einde gaat raken...quote:Op maandag 3 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Ze liggen maar te hangen in bed, het is toch niet normaal dat jonge spul
Ja heel raar.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gezellie...
[..]
Dat mocht eerder niet... vaag.. je merkt echt dat het op z'n einde gaat raken...
Ja de regeltjes verslappen allemaal...quote:Op maandag 3 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel raar.
Praten onder het roken ook niet, van de week in de nacht waren ze gewoon aan het roken en praten
Die regels daar kan je allemaal aan je laars lappen
Ik heb nog niemand zien etenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:09 schreef Frummelie het volgende:
Staat die worstendrap nog steeds op het vuur..
Haha neeej maar die pan staat al ruim een uur te pruttelen met gare zoute knakworst.... kan het lekker inkoken, wordt het nog zouter...quote:
Is niks geen knak meer aan, is meer een slapworstje gewordenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neeej maar die pan staat al ruim een uur te pruttelen met gare zoute knakworst.... kan het lekker inkoken, wordt het nog zouter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |