Met al die sauzen er nu bij haak ik af.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die combi lijkt mij niet lekker in ieder geval
Ja en dan een zware opdracht krijgen zodat bij inspanning alles langs de broekspijpen er uit looptquote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan een zware opdracht krijgen zodat bij inspanning alles langs de broekspijpen er uit loopt
Ik moet er ook niet aan denken, maar met niets iets maken is ook een kunstquote:Op maandag 3 juli 2023 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
ze staat gewoon wat aan te rommelen, straks door de rijst kwakken en eten..geef mijn portie maar aan fikkie
Ze had toch gezegd dat ze koken niet leuk vond. Misschien is dit haar manier om nooit meer te mogen kokenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
ze staat gewoon wat aan te rommelen, straks door de rijst kwakken en eten..geef mijn portie maar aan fikkie
fikkie bakken ze er doorheen die is zijn leven niet zeker daarquote:Op maandag 3 juli 2023 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal 2 stukjes worst en een eetlepel sapquote:Op maandag 3 juli 2023 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet wat er aan die prut moet garen en dit kan toch niet voor allemaal zijn
Zal je straks zien dat ze er nog zout overheen kwakken.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh wat erg die bouillonblokjes, die knakworstjes zijn al hartstikke zout... ik kook zelf erg flauw qua zout maar ben wel gek op kruiden.... dat zoutverbruik daar is echt niet normaal..
oh ja hoor een heel stel gooit zonder te proeven een lading zout over het etenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je straks zien dat ze er nog zout overheen kwakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |