En knakworsten.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen idee wat Moraima aan het maken is ,iets met uien boullion blokje en iets vocht uit een blikje, kon niet zien wat het was
En Eunice.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg toch niet rollend de limbo doen, denk dat alleen Mirthe dat zou lukken.
Jasper ookquote:Op maandag 3 juli 2023 17:16 schreef danaqui het volgende:
Ondertussen OP DE STREAMS ligt Wendy op bed
Zeker weer met witte rijst en gooit ze het sap van de knakworsten door de uien.quote:
Borden aflikken vind ik ook te ver gaan in het openbaar maar voor erik is het daar gewoon zijn huis dus dat ziet hij anders. Mijn kinderen heb ik ook geleerd, hier thuis mag je wat losser zijn als je je buiten de deur maar gedraagt.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij is een vrek. Maar fatsoenlijk gedrag is ook dat je niet aan tafel de borden gaat aflikken en in je neus peuterd
Worstjes in hele kleine stukjes!quote:Op maandag 3 juli 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wel wat er komt altijd wel wat uit de hoge hoed
Verse knoflook er b ijquote:
Dat heb jij goed gezienquote:Op maandag 3 juli 2023 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
Dus sap van knakworstjes met gebakken uien en een paar teentjes knoflook en een bouillion blokje en stukjes knakworst er doorheen.
Nou echt een maaltijd waar je vol van raakt. Zal vast wennen voor ze zijn na al die maanden overvolle borden met eten.quote:
En Aromat.heel veel Aromat.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
Dus sap van knakworstjes met gebakken uien en een paar teentjes knoflook en een bouillion blokje en stukjes knakworst er doorheen.
Tomaten ketchup er doorquote:Op maandag 3 juli 2023 17:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou echt een maaltijd waar je vol van raakt. Zal vast wennen voor ze zijn na al die maanden overvolle borden met eten.
Ik vind het wel geinig, met niets iets maken.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezienHet ziet er ook niet echt smakelijk uit moet ik zeggen
Een flinke hoeveelheid aromat er door
Morgen allemaal aan de dunnequote:Op maandag 3 juli 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tomaten ketchup er door![]()
Ze flikkert gewoon alles door elkaar
Die combi lijkt mij niet lekker in ieder gevalquote:Op maandag 3 juli 2023 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, met niets iets maken.
Er ging nu weer iets door, kweet ff niet wat. Geen idee of het te eten is.
Oh was dat curry en daarna nog vocht, man man ik weet niet of ik dat zou willen proeven.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Aromat.heel veel Aromat.
Nu een fles curry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |