abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 12:09:10 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209745140
quote:
De Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérald Darmanin zet donderdagavond en -nacht 40.000 politiemensen in om rellen tegen te gaan. Het is al twee nachten erg onrustig, vooral rond Parijs, nadat een agent een zeventienjarige automobilist had doodgeschoten.

De Franse president Emmanuel Macron benadert de onlusten als een nationale crisis die zonder ingrijpen weken kan duren, zoals bij de onlusten in 2005. Toen was het wekenlang onrustig in Frankrijk na de dood van twee tieners in een voorstad van Parijs. De twee hadden zich voor politieagenten verstopt in een elektriciteitshuisje.

De zeventienjarige Nahel werd dinsdag door een agent doodgeschoten toen de jongen bij een verkeerscontrole in de stad Nanterre wegreed. De minimumleeftijd in Frankrijk om auto te rijden is achttien jaar.

Nahel had meerdere problemen met justitie, meldt de Franse nieuwzender Europe 1. Hij zou in september weer moeten voorkomen.

OM verdenkt agent van doodslag: niet volgens regels
Volgens de Franse justitie in Nanterre heeft de agent niet volgens de richtlijnen geschoten. Hij wordt verdacht van doodslag. De agent is aangehouden en moet in voorlopige hechtenis.

De agent werkt al tien jaar voor de Franse politie. De man is volgens politiebronnen ervaren met een goede staat van dienst.

Over de vraag wanneer een politieagent het vuur mag openen, zijn al geruime tijd politieke en juridische twisten. Volgens critici beschieten Franse agenten steeds vake
https://www.nu.nl/buitenl(...)chieten-tiener.htmlr mensen die stoptekens negeren. Vorig jaar zou dit tot dertien doden hebben geleid.
quote:
- Parijs, Marseille, Grenoble, Saint-Etienne en Lyon waren vrijdagavond en -nacht het toneel van plunderingen en van rellen tussen gemaskerde manifestanten en de ordediensten. Het geweld heeft zich zelfs uitgebreid naar enkele overzeese gebiedsdelen.

- Ook in ons land werden vannacht ruim 100 mensen preventief aangehouden in Brussel en zeker 30 in Luik. Voorlopig zijn in ons land geen ernstige incidenten gemeld.

- Er werden vrijdag in Frankrijk zeker 45.000 politieagenten gemobiliseerd.

- De agent die Nahel van dichtbij doodschoot is inmiddels aangeklaagd en in hechtenis genomen. Via zijn advocaat heeft hij zijn excuses aan de familie van de jongen aangeboden.
https://www.hln.be/buiten(...)doodschoot~ae3fc8dd/

twitter

twitter

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209745277
Goede thread. Oekrinse guy vraagt "wat gebeurt in Frankrijk?" op naïeve, vooringenomen manier en zijn collega geeft hierop een masterclass. De oekrinse guy had net zo goed een random fokker kunnen zijn ;)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209745288
2005 wordt dus niet overtroffen :'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209745391
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef Slayage het volgende:
Goede thread. Oekrinse guy vraagt "wat gebeurt in Frankrijk?" op naïeve, vooringenomen manier en zijn collega geeft hierop een masterclass. De oekrinse guy had net zo goed een random fokker kunnen zijn ;)

[ twitter ]
Korte samenvatting van het hele draadje: het ligt aan de witte mensen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209745402
Ik heb 15 jaar in Frankrijk gewoond en dit is gewoon tuig van de richel. Dronken en doorgesnoven crimineeltjes die van elke gelegenheid en manifestatie gebruik maken om de straat op te gaan en de boel in de fik te steken en te stelen. Iedereen die dit rechtvaardigt alsof dit een strijd tegen racisme of kapitalisme zou zijn, is niet goed bij zijn hoofd.

Het is ook wel grappig om te zien hoe mensen die eerst nog voor de rellen waren, zoals bepaalde politici en politiek georienteerden, ineens 180 graden zijn gedraaid nadat in hun eigen straat auto's in de fik zijn gezet en winkels zijn geplunderd.

Extreem links probeert de hele beweging te kapen alsof dit een legitieme strijd zou zijn. Zij zijn daarmee medeplichtig aan alle schade en vernieling die voornamelijk normale particulieren lijden als gevolg van deze insurrectie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-07-2023 12:36:13 ]
pi_209745417
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Slayage het volgende:
2005 wordt dus niet overtroffen :'(
Qua schadebedrag allang overtroffen.
pi_209745461
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Qua schadebedrag allang overtroffen.
Is dat zo?
-Rabia Al-Basri
pi_209745473
Leuke thread over des info mbt de rellen

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209745481
quote:

[ twitter ]
Wat een gezever toch.

Deze hele 'social justice'-beweging is niets anders dan een excuus voor anarchie, chaos en geweld.
pi_209745483
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Badumtssssss
-Rabia Al-Basri
pi_209745523
Tldr: van de honderden beelden die er gedeeld zijn waren er 3 nep

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209745532
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Wat een gezever toch.

Deze hele 'social justice'-beweging is niets anders dan een excuus voor anarchie, chaos en geweld.
Omdat de fransozen op deze manier reageren verandert er helemaal niks in Frankrijk en blijft het probleem doorsudderen terwijl de fransozen blijven ijlen over dat ze de minst racistische land in de wereld zijn.
-Rabia Al-Basri
pi_209745535
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:33 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ja, in 48h zouden er bijv. meer auto's zijn verbrand dan tijdens de 3 weken van 2005.

Op TV heeft iemand er een uitleg van gegeven op basis van de bedragen die bij verzekeringen werden geclaimd, zal kijken of ik het terug kan vinden. 2005 kwam neer op zo'n 200 miljoen, de gele hesjes op zo'n 250 miljoen, en op basis van de inventarisatie van de schade zal het bedrag dit keer veel hoger liggen. Rond een miljard werd over gesproken.

Verder is de imagoschade dit keer veel en veel groter. Die is onberekenbaar door verliezen in toeristeninkomen en dergelijke.
pi_209745541
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Ali_boo het volgende:
Tldr: van de honderden beelden die er gedeeld zijn waren er 3 nep

[ twitter ]
Als je de thread hierboven klikt kom je ver boven de drie :P
-Rabia Al-Basri
pi_209745545
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Omdat de fransozen op deze manier reageren verandert er helemaal niks in Frankrijk en blijft het probleem doorsudderen terwijl de fransozen blijven ijlen over dat ze de minst racistische land in de wereld zijn.
Ten opzichte van Nederlanders zijn Fransen echt heel weinig racistisch. Extreem open en tolerant naar buitenlanders uit allerlei landen, dat is mij echt opgevallen daar. Wat dat betreft hebben wij veel meer vooroordelen en zijn wij veel racistischer en kleiner van geest.
pi_209745557
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ja, in 48h zouden er bijv. meer auto's zijn verbrand dan tijdens de 3 weken van 2005.

Op TV heeft iemand er een uitleg van gegeven op basis van de bedragen die bij verzekeringen werden geclaimd, zal kijken of ik het terug kan vinden. 2005 kwam neer op zo'n 200 miljoen, de gele hesjes op zo'n 250 miljoen, en op basis van de inventarisatie van de schade zal het bedrag dit keer veel hoger liggen. Rond een miljard werd over gesproken.

Verder is de imagoschade dit keer veel en veel groter. Die is onberekenbaar door verliezen in toeristeninkomen en dergelijke.
Das wel een snelle rekensom.
-Rabia Al-Basri
pi_209745561
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Das wel een snelle rekensom.
Sommige mensen hebben verstand van zaken inderdaad.
pi_209745572
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ten opzichte van Nederlanders zijn Fransen echt heel weinig racistisch. Extreem open en tolerant naar buitenlanders uit allerlei landen, dat is mij echt opgevallen daar. Wat dat betreft hebben wij veel meer vooroordelen en zijn wij veel racistischer en kleiner van geest.
Fransozen zijn minder racistisch dan Nederlanders? I find that hard to believe.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 12:42:00 #19
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209745579
Die rellen horen ook wel bij de jeugdcultuur in Frankrijk.

PNL maakte al eerder dit soort filmpjes waarin je ziet dat men relt met de politie op het einde.

Ik reed enkele weken geleden nog langs Nîmes, opweg naar de Ardeche vanuit Perpignan, en zelfs zo'n stad met

150.000 inwoners heeft verschrikkelijke wijken met van die betonnen flats, die er extreem armoedig uitzien.
De kakkers wonen in het centrum, de verschillen zijn behoorlijk groot in Frankrijk.

Zelfs Rotterdam Zuid is goed onderhouden als je het vergelijkt met een Franse achterstandswijk.
pi_209745584
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]
Fransozen zijn minder racistisch dan Nederlanders? I find that hard to believe.
Stukken minder ja.

Hier het filmpje als je Frans spreekt:

pi_209745609
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef BMW1993 het volgende:

PNL maakte al eerder dit soort filmpjes waarin je ziet dat men relt met de politie op het einde.

Ik reed enkele weken geleden nog langs Nîmes, opweg naar de Ardeche vanuit Perpignan, en zelfs zo'n stad met

150.000 inwoners heeft verschrikkelijke wijken met van die betonnen flats, die er extreem armoedig uitzien.
De kakkers wonen in het centrum, de verschillen zijn behoorlijk groot in Frankrijk.

Zelfs Rotterdam Zuid is goed onderhouden als je het vergelijkt met een Franse achterstandswijk.
Maar die mensen maken er zelf een puinhoop van. Flikkeren alles maar op straat, pissen in de lift, trekken zich nergens wat van aan. Als de politie langskomt, wordt die bekogeld. Er is enorm veel geld gestoken in die wijken. Veel sociale werkers. Heeft allemaal geen zin gehad, die mensen willen helemaal niet vooruit. Beetje uitkering trekken en drugs dealen. Degenen die het willen, doen hun best op school en zorgen dat ze later ergens anders kunnen wonen.

Ik heb zelf in dat soort wijken gewoond, waarvan een aantal weken in een vrij slechte. Binnen een paar weken stonden ze mijn deur in te trappen omdat ze dachten dat ik een geheim agent was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-07-2023 12:54:47 ]
pi_209745631
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb 15 jaar in Frankrijk gewoond en dit is gewoon tuig van de richel. Dronken en doorgesnoven crimineeltjes die van elke gelegenheid en manifestatie gebruik maken om de straat op te gaan en de boel in de fik te steken en te stelen. Iedereen die dit rechtvaardigt alsof dit een strijd tegen racisme of kapitalisme zou zijn, is niet goed bij zijn hoofd.

Het is ook wel grappig om te zien hoe mensen die eerst nog voor de rellen waren, zoals bepaalde politici en politiek georienteerden, ineens 180 graden zijn gedraaid nadat in hun eigen straat auto's in de fik zijn gezet en winkels zijn geplunderd.

Extreem links probeert de hele beweging te kapen alsof dit een legitieme strijd zou zijn. Zij zijn daarmee medeplichtig aan alle schade en vernieling die voornamelijk normale particulieren lijden als gevolg van deze insurrectie.

Twee korte vraagjes

- De laatste dagen kregen we tegenstrijdig berichten over Macron en dat die sociale media wou bannen. Weet jij hier iets meer vanaf ?

- Betekent dit dat je inmiddels bent verhuisd ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209745641
Dit dus :Y

twitter
pi_209745642
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Twee korte vraagjes

- De laatste dagen kregen we tegenstrijdig berichten over Macron en dat die sociale media wou bannen. Weet jij hier iets meer vanaf ?

Ze hebben volgens mij zaterdag het internet afgesloten in bepaalde delen van steden ja, om te voorkomen dat benden zich konden organiseren.

edit: nu lees ik net weer dat dat niet waar zou zijn.

Volgens mij dus voorlopig niet. Maar sociale media werden wel aangewezen als een factor van belang door de regering inderdaad.

Ik ben inmiddels vertrokken ja.
pi_209745658
quote:

[..]
Daar krijgen de Fransen dan niet veel voor terug. Als je naar die rellen van de afgelopen dagen kijkt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209745661
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:48 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Daar krijgen de Fransen dan niet veel voor terug.
Die mogen de rekening betalen.
pi_209745675
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Twee korte vraagjes

Bannen niet echt, vooral social media aanpakken dus zorgen dat de boel niet escaleert of tot zaken wordt opgeroepen. Daarom zijn ze de laatste dagen ook zo druk bezig geweest alle filmpjes van het internet af te halen, bijkomend leuk gevolg is dat de media daardoor vooral mensen wijs kan maken dat het maar een "protest" is. Ik vraag mi af hoeveel mensen die de NOS volgen weten dat er doden gevallen zijn, dat ze wapens bemachtigd hebben en vooral hoeveel zouden er weten dat je als blanke autochtoon er beter kon wegblijven want je was je leven niet zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tekaschi op 03-07-2023 12:58:11 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 3 juli 2023 @ 12:52:17 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209745702
Alla akbaar *O* *O* *O*

twitter

twitter
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209745746
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef BMW1993 het volgende:

Maar hoelang nog voordat wij op dat niveau zitten? Heb mijn eigen wijk zien veranderen de laatste 10 jaar, leuke straat, ouderen en starters. Het was er schoon en geen criminaliteit. Nu hebben ze de laatste jaren alles volgestopt met "asielzoekers", die gooien gewoon hun huisvuil over het balkon, want waarom betalen en opruimen, dat doen anderen wel, de criminaliteit is zwaar gestegen, drugsdealers overal, de joints en zelfs al spuiten kom je geregeld tegen. En dan is er weer eens een akkefietje en staat een groepje van die hynea's de deur in te trappen. Frankrijk ligt wat jaren voor op ons, genoeg reden nu om in te gaan zien dat wij per direct moeten stoppen met die open grenzen en eerst eens wat doen aan dat tuig in onze samenleving voordat het hier net zo'n no go zone wordt als in Frankrijk, die we trouwens al hebben in Nederland.
pi_209745786
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar hoelang nog voordat wij op dat niveau zitten? Heb mijn eigen wijk zien veranderen de laatste 10 jaar, leuke straat, ouderen en starters. Het was er schoon en geen criminaliteit. Nu hebben ze de laatste jaren alles volgestopt met "asielzoekers", die gooien gewoon hun huisvuil over het balkon, want waarom betalen en opruimen, dat doen anderen wel, de criminaliteit is zwaar gestegen, drugsdealers overal, de joints en zelfs al spuiten kom je geregeld tegen. En dan is er weer eens een akkefietje en staat een groepje van die hynea's de deur in te trappen. Frankrijk ligt wat jaren voor op ons, genoeg reden nu om in te gaan zien dat wij per direct moeten stoppen met die open grenzen en eerst eens wat doen aan dat tuig in onze samenleving voordat het hier net zo'n no go zone wordt als in Frankrijk, die we trouwens al hebben in Nederland.
Dat doen ze ook omdat ze dat gewend zijn. Van dat huisvuil.

Mijn broer was getrouwd met een vrouw uit Cuba en die gooide de eierschillen achter het fornuis, want thuis aten de dieren het dan op. Die woonde in Cuba in zo een open hutje.

Maar met mijn broer gewoon in een huis in Nederland :)

Ik zweer het. Dat bedoel ik niet hatelijk, dat zijn daar de gewoontes.
pi_209745787
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ze hebben volgens mij zaterdag het internet afgesloten in bepaalde delen van steden ja, om te voorkomen dat benden zich konden organiseren.

edit: nu lees ik net weer dat dat niet waar zou zijn.

Volgens mij dus voorlopig niet. Maar sociale media werden wel aangewezen als een factor van belang door de regering inderdaad.

Ik ben inmiddels vertrokken ja.
Oke duidelijk

Wil je nog meedelen waar je nu zit of hou je dan liever voor jezelf? :D
pi_209745807
Het feest lijkt langzaam voorbij te zijn.
pi_209745839
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Welk probleem?

Er is geen racismeprobleem, er is een integratieprobleem en een Islam-probleem. Als het land zo racistisch zou zijn. zouden al die mensen er echt niet blijven wonen of erheen trekken om er te profiteren van de verzorgingsstaat en alle vrijheden en rechten die ze er genieten. En de Islam is simpelweg een enorme barrière voor integratie. Zorgt voor een 'wij vs hen'-gevoel.
pi_209745844
Haags lyceum stelt schoolreis naar Lille uit vanwege rellen

Jammer, Gymnasium, atheneum en havo, die zouden vooral nu moeten gaan, zien ze de echte wereld eens en dan maakt de jeugd zich ook wat minder druk over het klimaat of de agenda van D66/GL en zien ze de echte wereld eens met hun eigen ogen. Een betere les was er niet geweest voor onze jeugd, laat ze de toekomst van Europa maar aanschouwen als we niet snel dit tot een halt roepen.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:07:34 #35
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209745900
Zijn er schattingen van het aantal relschoppers te vinden?
are we infinite or am I alone
pi_209745922
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Oke duidelijk

Wil je nog meedelen waar je nu zit of hou je dan liever voor jezelf? :D
In Georgië aan de Zwarte Zee tussen de Russen en de Turken 8-)
pi_209745959
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat doen ze ook omdat ze dat gewend zijn. Van dat huisvuil.

Mijn broer was getrouwd met een vrouw uit Cuba en die gooide de eierschillen achter het fornuis, want thuis aten de dieren het dan op. Die woonde in Cuba in zo een open hutje.

Maar met mijn broer gewoon in een huis in Nederland :)

Ik zweer het. Dat bedoel ik niet hatelijk, dat zijn daar de gewoontes.
Hou toch op alsjeblieft met het rechtpraten van wat krom is.

Eierschillen zijn ook nog wat anders dan hele meubels enzo.
pi_209745965
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Hou toch op alsjeblieft met het rechtpraten van wat krom is.
Hoezo doe ik dat dan? Ik bevestig het juist, maar goed.

Never mind.
pi_209745970
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef crystal_meth het volgende:
Is maar een klein groepje dat is begonnen Nanterre, toen door de rest van Parijs is getrokken, Lyon, Marseille en heel wat andere Franse steden hebben "verrijkt" vervolgens in de auto naar Brussel en Antwerpen om daar nog even lekker te "shoppen" om vervolgens even te buurten in Zwitserland. Denk dat ze nu inmiddels weer onderweg zijn naar Zweden waar natuurlijk wel nog de kans bestaat dat ze even stoppen in Molenbeek, De Schilderswijk of Amsterdam. Een heel klein groepje dus. Als het een beetje goed weer wordt dit weekend zie je dit groepje ook op het strand van Zandvoort of bij alle openbare zwemgelegenheden. Suikerfeest is net afgelopen dus in de bios kom je dit hele kleine groepje niet tegen.

Maar zonder gekheid, nee exacte aantallen zijn er niet want die hoor je om de één of andere reden nooit als er zo'n rellen zijn. Zag ze wel rellen jonger dan 10 jaar, gezichtsbedekking op en losgaan. Denk dat we over heel Frankrijk gezien wel makkelijk boven de 10K+ komen. Ze hebben er inmiddels toch ook al zo'n 2.5k gearresteerd over die dagen, en ze houden nooit 1 op de 4 van die gasten aan, meer dan 95% zal nooit gevolgen ondervinden van het jatten, vernielen en het geweld wat gebruikt is, dat zal ze sterken om het binnenkort weer te doen. Lekker een hoop nieuwe spulletjes en hun straf gaan ze allemaal ontlopen, want zo werkt het in Europa. Hadden ze uit elkaar moeten slaan met bereden paard of het waterkanon erop zoals ze deden tijdens de vreedzame corona protesten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tekaschi op 03-07-2023 13:22:09 ]
  maandag 3 juli 2023 @ 13:13:48 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209745971
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:03 schreef Tekaschi het volgende:
Haags lyceum stelt schoolreis naar Lille uit vanwege rellen

Jammer, Gymnasium, atheneum en havo, die zouden vooral nu moeten gaan, zien ze de echte wereld eens en dan maakt de jeugd zich ook wat minder druk over het klimaat of de agenda van D66/GL en zien ze de echte wereld eens met hun eigen ogen. Een betere les was er niet geweest voor onze jeugd, laat ze de toekomst van Europa maar aanschouwen als we niet snel dit tot een halt roepen.
Ik zou inderdaad zeggen, je moet ze nu wél sturen. Een perfecte kansen om ze te laten meerellen en demonstreren, wellicht met een BLM-vlag en een Antifa-outfit. Dit moet toch voor menig linksgeoriënteerde docent een uitgelezen kans zijn om je leerlingen tot echte activisten te smeden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 3 juli 2023 @ 13:14:18 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209745978
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:29 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
....en de andere kant is dat er op Twitter mensen beweren dat er niets aan de hand is in Frankrijk.

Zo moet je toch steeds een soort van middenweg zoeken, he?
Het is jammer dat het allemaal wel meevalt.
Zo bereik je niets natuurlijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209745989
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is jammer dat het allemaal wel meevalt.
Zo bereik je niets natuurlijk.
Wie bereikt er niks? ;) Het ligt er allemaal aan of je links of rechts denkend bent. Ik word daar zo moe van. Ik snap niet dat die mensen niet moe van zichzelf worden. Zo gehersenspoeld.
pi_209746006
Jong jong jong, jullie (nee niet wij, want wij waren tegen) hebben wat volk dit contitent binnengehaald:

Jongeren, waaronder 12-jarige, willen aanslag plegen op Antweprs commissariaat: “Molotovs op zak, is bijna normaal geworden”
  maandag 3 juli 2023 @ 13:16:37 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209746010
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om de banlieus, het gaat om alle plekken waar dat volk bij elkaar woont. Brussel is toch ook geen banlieus? Dus ja ik heb tussen dat volk gewoond, en de oorzaak is overal hetzelfde, volk wat onze normen en waarden niet accepteert, wat zich afzet tegen het land waarin ze verblijven terwijl ze de haat met de paplepel wordt ingegeven.
Jij hebt tussen Fransen gewoond?
pi_209746011
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hoezo doe ik dat dan? Ik bevestig het juist, maar goed.

Never mind.
Omdat dat 'gewoon hun cultuur is'.

Sorry, misschien heb ik je bericht verkeerd begrepen.
pi_209746036
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Omdat dat 'gewoon hun cultuur is'.

Sorry, misschien heb ik je bericht verkeerd begrepen.
Nee, ik bedoel ze flikkert het in Cuba achter het fornuis en ze flikkert het hier dus ook achter het fornuis.

Misschien dat dat duidelijker is zo. ;)
pi_209746044
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef crystal_meth het volgende:
Nee, maar er zijn rellen in meerdere grote steden geweest.
pi_209746057
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad zeggen, je moet ze nu wél sturen. Een perfecte kansen om ze te laten meerellen en demonstreren, wellicht met een BLM-vlag en een Antifa-outfit. Dit moet toch voor menig linksgeoriënteerde docent een uitgelezen kans zijn om je leerlingen tot echte activisten te smeden.
Mee rellen? Nee die waren bij aankomst meteen belaagd en overvallen, hadden ze zich eens een goed beeld kunnen vormen over zulke praktijken en dat volk. Eens zien hoeveel er nog menen enige kennis te hebben van die sociale onderklasse in de samenleving omdat ze op die school er één hebben rondlopen met een hoofddoekje en daardoor menen dat ze "divers" en "expert" zijn als het gaat om de sociale klassen in de samenleving inclusief alle bijkomende sociale strubbelingen.

We zouden iedereen die pro dit volk stemt eens een maand in zo'n wijk moeten laten bivakkeren, dat is de enige manier om het te leren.
pi_209746060
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
In Georgië aan de Zwarte Zee tussen de Russen en de Turken 8-)
Nice my dude
pi_209746094
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Welk probleem?

Er is geen racismeprobleem, er is een integratieprobleem en een Islam-probleem. Als het land zo racistisch zou zijn. zouden al die mensen er echt niet blijven wonen of erheen trekken om er te profiteren van de verzorgingsstaat en alle vrijheden en rechten die ze er genieten. En de Islam is simpelweg een enorme barrière voor integratie. Zorgt voor een 'wij vs hen'-gevoel.
Je klinkt als een goed geassimileerde Fransman
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 13:24:07 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_209746114
quote:

[ twitter ]
Dit noem jij een masterclass? Die gast is gewoon het complete BLM narratief aan het uitrollen, inclusief krachttermen als whiteness en anti blackness. Daar moet je net op dit moment mee aan komen kakken bij mensen die voor hun voortbestaan aan het knokken zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:24:30 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_209746121
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Juist.
  FOK!fotograaf maandag 3 juli 2023 @ 13:24:45 #53
842 Zorro
Z
pi_209746126
1 miljoen ingezameld voor de agent. 5 keer meer dan voor de moeder van het "slachtoffer"

https://www.ed.nl/buitenl(...)ilie-nahel~a4be0acc/

En de politici hun hoofd maar in het zand steken dat dat niet kan en schandalig is :')
De Franse Burger is blijkbaar een andere mening toegedaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 3 juli 2023 @ 13:27:00 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209746155
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:23 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ze negeert alleen het belangrijkste aspect. En dat is dat het algemeen bekend is dat er in Frankrijk sprake is van uitsluiting, echt totaal geen egalitaire maatschappij is (zelfs als je kleur wegdenkt), en er nogal sprake is van enorme segregatie op economisch gebied; weinig vermenging tussen kansarmen (onderklasse) en de welgestelden of zelfs gegoede middenklasse. Mengwijken zoals in NL heb je vrijwel niet. Het is dan ook echt totaal niet met Nederland te vergelijken. Eerder met Amerika op heel veel gebieden. En wanneer die segregatie dan langs etnisch lijn is wordt het toxic. Want een deel van de migranten of hun kids komen niet uit die onderklasse en daarmee wordt het een etnisch dingetje, a-la Afro-Americans in Amerika. Zeker met de segregatie op economisch gebied.

Daarnaast is er een nogal vertekend beeld in dit topic over Frankrijk. Heel veel migranten en zeker tweede of derde generatie of vierde voelen zich weldegelijk Frans en omarmen dat ook. Er is meer dan deze relschoppers. Kijk maar als het Franse nationale elftal speelt en hoeveel op straat van buitenlandse afkomst zwaar Frankrijk supporteren, meer dan dat in Nederland het geval is durf ik met zekerheid te zeggen. Maar misschien komt dat omdat Nederland al jaren dramatisch speelt.

En paradoxale is dat Fransen met een migrante afkomst in Frankrijk meer problemen met racisme en uitsluiting ondervinden dan diegenen die in landen als Duitsland, Engeland of Nederland wonen en opgroeien. Maar als je kijkt naar Front National ondanks dat ze extreem-rechts zijn zijn ze op bepaalde punten van migratie en assimilatie gematigder dan de PVV die al jaren de derde partij is in NL _O-
Mooie post.
pi_209746160
quote:
6s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:24 schreef Zorro het volgende:
1 miljoen ingezameld voor de agent. 5 keer meer dan voor de moeder van het "slachtoffer"

En de politici hun hoofd maar in het zand steken dat dat niet kan en schandalig is :')
Dat geld voor die moeder wordt nu bij elkaar gestolen door de 'demonstranten' even geduld.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:28:25 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209746174
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dit is gewoon de Franse versie van George Floyd. En het zou me niks verbazen als het net als in de VS is opgestookt door lui als antifa.
Inderdaad, Antifa is daar in huizen binnegenvallen en hebben die lui de straat op geduwd....
pi_209746186
quote:

It's not about the money, it's about sending a message.

Las dat Franse linkse politici niet blij waren, ronduit boos zelfs, de politievakbonden wel blij dat hun agenten steun krijgen vanuit de bevolking. Linkse politici woont en komt niet bij dat tuig, Franse politie komt en wordt dagelijks geconfronteerd met dat tuig. Volk wat er tussenin woont, volk die zo'n cultuur achter zich hebben gelaten en de hulpverleners, die weten wel wat de waarheid is en weten dat de politiek en media constant een excuus zoekt voor het gedrag van dat volk. Mooi, nu nog hopen dat die gast vrijkomt zo niet een mooi bedrag om een dikke advocaat in te huren, hoewel ik bang ben dat ze weer iemand gaan opofferen uit politieke overwegingen en om dat volk maar tegemoet te komen.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:30:43 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209746205
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:46 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Nazaten. Jongeren van algerijnse afkomst zijn zeer waarschijnlijk derde of vierde generatie. Dan reken ik de harki's niet mee die voor Frankrijk vochten als Algerijnen gedurende de Algerijnse bezetting want zij zijn al vroeg naar Algerije gegaan en veelal geassimileerd vanuit de gedachte zoals indo's dat in Nederland hadden bij hun aankomst hier. De moedertaal van Maghrebijnse jongeren in Frankrijk is Frans, vanuit huis. Vraag het aan elke Marokkaan, algemeen bekend dat de Franse Marokkanen "vrijwel nooit Arabisch of berbers spreken". Ook omdat ze als ze op vakantie zijn in Marokko (of Algerije of Tunesie) met het Frans overal wel uit komen in de Maghreb-landen zoals bij familie maar ook op straat en dit privilege er helemaal toe leidt dat ze het uiteindelijk enkel bij het Frans houden.

Er wordt hier waarschijnlijk met een bepaalde agenda door sommige users een beeld gecreëerd alsof de meerderheid van de Fransen met een Maghrebijnse afkomst Frankrijk haat en voor de daden van dit tuig staat. Dat is echt niet zo. De onderliggende rede van deze explosie heeft te maken met al langere economische segregatie en marginalisatie en dat is een structureel probleem in Frankrijk vanwege allerlei redenen. Vergelijk het maar met de US. En politiegeweld zorgt zeker voor een explosie ja. Niet zeggende dat deze rellen terecht zijn natuurlijk. Maar de uiteindelijke dieper liggende redenen zijn wel iets dat de Franse politiek echt moet proberen aan te pakken. Hoewel ik betwijfel of ze dat gaat lukken. Moet heel veel voor veranderen.

Elke vergelijking met Nederland is een grap.
Moet inderdaad veel veranderen. En ik geloof niet meer in hervormingen op dat gebied.
Je zult aan de fundering moeten sleutelen.
pi_209746209
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209746212
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Inderdaad, Antifa is daar in huizen binnegenvallen en hebben die lui de straat op geduwd....
Als je ons ook nou wat van dat spul geeft kunnen wij ook lachen.
pi_209746230
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:22 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je klinkt als een goed geassimileerde Fransman
Je klinkt als iemand zonder enige levenservaring.
pi_209746232
twitter
pi_209746262
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 13:35:45 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_209746267
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:00 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het feest lijkt langzaam voorbij te zijn.
Er zitten inmiddels al ook een kleine 3000 van die rellers in de cel als de cijfers allemaal kloppen. Dus ja, dan zal het vanzelf wel een keer rustiger worden.
pi_209746273
Veel Ali's hier opeens man, nog even en we krijgen Franse toestanden ook op FOK :{ Ik vraag de moderators tijdig in te grijpen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209746281
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je klinkt als iemand zonder enige levenservaring.
Dit komend van iemand die zegt "Frankrijk heeft geen racisme probleem" nadat hij jarenlang in Frankrijk heeft gewoond. Petje af.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 13:37:24 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209746287
quote:

[..]
Dat kan niet hoor! In het vorige deel kwam een user met een heilig lijstje aanzetten waarin Nederland het minst racistische land op aarde was. ;(
pi_209746306
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat kan niet hoor! In het vorige deel kwam een user met een heilig lijstje aanzetten waarin Nederland het minst racistische land op aarde was. ;(
Ga toch weg man! Elke Fransman (en wannabe Fransman) weet dat Frankrijk de minst racistische land in de wereld is!
-Rabia Al-Basri
pi_209746321
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er zitten inmiddels al ook een kleine 3000 van die rellers in de cel als de cijfers allemaal kloppen. Dus ja, dan zal het vanzelf wel een keer rustiger worden.
Aangehouden, maar zitten ze ook in de cel? :?

Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Gewoon weer losgelaten met een "wil je het alsjeblieft niet weer doen? ;( "
Intolerant voor intolerantie
pi_209746347
twitter

quote:
Nooit iets van gemerkt. Ben hierheen gevlucht met mijn ouders en zusje, omdat er in mijn geboorteland een genocide gaande was jegens ons volk.

Niet vrijwillig gekozen om in Nederland te belanden. Als Bosniakken met Islamitische origine hebben we alle vier een Islamitische voornaam en een Slavische achternaam.

We hebben nog nooit te maken gehad met discriminatie of racisme. We zijn altijd gebeld of uitgenodigd na het versturen van een CV. We hebben altijd de baan aangeboden gekregen. We kregen alle kansen in Nederland.

We zijn nooit verkeerd of minder behandeling i.v.m. onze Islamitische namen. Ik kan jullie verzekeren dat niemand uit de Bosnische gemeenschap in Europa te maken heeft gehad met racisme of discriminatie.

We zijn nu de best presterende migranten/vluchtelingen groep (na Roemenen) binnen Nederland. Dat is toch een schril contrast met wat @overlistener ons aan het voorschotelen is vanuit haar extreem linkse en verraderlijke bubbel.

Jullie moeten je vooral afvragen waarom Bosnische, Indonesische, Portugese, Maleisische of Japanse migranten geeneen van de problemen ondervinden die
@overlistener hier aan het propageren is.

West-Europa is kansen. West-Europa is veiligheid. West-Europa is vrijheid.

West-Europa is de beste plek om te leven sinds de mens geschiedenis is gaan schrijven.

De genen die deze problemen wél ondervinden moeten in de spiegel kijken. Wat doe je verkeerd? Waarom spreken je ouders na 30 jaar de taal nog niet? Waarom ben je overgerepresenteerd in de criminaliteit? Waarom bungelen je onderaan als het gaat om educatie? Kijk in de spiegel. Europa is je niets verschuldigd.

Moest na het schrijven van deze tweet even denken aan die periode. De laatste trein inspringen terwijl op de achtergrond je huis word afgebrand en je stad gebombardeerd. Hierna een helse reis en aankomst in Nederland. De eerste maanden en jaren hierna. De hulp die we kregen van de Nederlandse samenleving. Met Nederlandse samenleving bedoel ik specifiek Hollanders. In al die jaren is niemand van ons geholpen door een Turkse Emine of een Marokkaanse Fatima. Niemand van ons is geholpen door een Moskee of moslimorganisaties. We zijn altijd, zonder uitzondering geholpen door Henk en Ingrid. Met je 'racistische' samenleving. Schaam je @overlistener
  maandag 3 juli 2023 @ 13:42:18 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_209746350
quote:

Ik zie niet waarom dat mens ook maar een cent zou moeten krijgen, ze heeft notabene de rellen zelf lopen aanzwengelen. Inplaats van beroerd ouderschap te belonen, presenteer ze liever met de rekening van de afgelopen dagen.
pi_209746358
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mooie post.
Dit is allemaal maar half waar.

Scholen zijn praktisch gratis in Frankrijk, inclusief hogescholen en universiteiten. Daarnaast ligt de lat een stuk lager om naar zo'n school te gaan. Hoger onderwijs is toegankelijk voor praktisch iedereen. Als men hogerop wil klimmen, kan dat ook.

Daarnaast is er een panoplie aan staatshulpen voor van alles en nog wat, van studiebeurzen tot huurbijdragen, vakantiegeld, enzovoorts envovoorts. Als je een tijdje werkt, krijg je ook riante werkloosheidsuitkeringen zonder dat er veel controle of wat dan ook is. Dus die enorme kloof is er niet.

Behalve als je tot de echte elite wilt doordringen, dan moet je naar een grande ecole en dergelijke. Maar er zijn meer dan genoeg universiteiten en andere scholen die zeer toegankelijk en praktisch gratis zijn.

Veel immigranten komen daadwerkelijk uit voormalige kolonies van Frankrijk. Die zullen zich inderdaad sneller Frans voelen, vooral als ze zelf in het land zijn geboren en naar een fatsoenlijke school zijn gegaan en dergelijke. Voor Marokkanen en Turken in Nederland geldt dit natuurlijk niet.

Veel van die latere generaties zijn zelfs nooit in het land geweest waar hun ouders zijn geboren. Die kennen niets anders dan Frankrijk, hebben de Franse cultuur met de paplepel ingegoten gekregen, spreken alleen Frans, enzovoorts. Die mensen zijn inderdaad geïntegreerd.

Maar waar ligt dat vaak aan? Aan de houding van de ouders die daadwerkelijk hun kinderen een fatsoenlijke opvoeding en toekomst hebben willen geven.

Terwijl je in die achterstandswijken (wat allemaal sociale-huurwoningen zijn) voornamelijk uitkeringtrekkers tegenkomt die thuis geen Frans spreken, hun kinderen geen fatsoenlijke opvoeding geven en zelf ook weinig tot niets bijdragen aan de gemeenschap.

Dus wat mij betreft ligt het sterk aan de ouders en ja, ik denk dat de Islam daar ook invloed op heeft. Veel van die andere migranten zijn namelijk Christelijk opgevoed en daar heb je veel minder problemen mee.

Het is echt veel te simplistisch om het maar op klassenonderscheid te gooien. Het zit hem in normen, waarden en opvoeding.
pi_209746359
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:40 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Aangehouden, maar zitten ze ook in de cel? :?

Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Gewoon weer losgelaten met een "wil je het alsjeblieft niet weer doen? ;( "
Gemiddelde leeftijd was 17 jaar, dus die mogen niet de cel in. Denk dat velen gewoon weer naar huis zijn gestuurd dezelfde dag. Liepen gastjes mee van 10 jaar, die kun je niet vastzetten.
pi_209746383
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zie niet waarom dat mens ook maar een cent zou moeten krijgen, ze heeft notabene de rellen zelf lopen aanzwengelen. Inplaats van beroerd ouderschap te belonen, presenteer ze liever met de rekening van de afgelopen dagen.
Ik lees net in het AD dat Franse linkse politici daar erg boos over zijn. :')
pi_209746385
politie schiet crimimeel dood, andere criminelen gaan rellen.

#Frankrijk.
pi_209746409
quote:

[..]
Nederland heeft echt wel een elitaire houding ten opzichte van de hele rest van de wereld en vooral buiten de grote steden zijn racistische gevoelens gewoon sterk aanwezig. Dat wil niet zeggen dat men zich ook racistisch gedraagt.

Het wil niet zeggen dat er sprake is van institutioneel racisme natuurlijk, waar dat lijstje waarschijnlijk over zal gaan.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:49:44 #77
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209746422
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:13 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Is maar een klein groepje dat is begonnen Nanterre, toen door de rest van Parijs is getrokken, Lyon, Marseille en heel wat andere Franse steden hebben "verrijkt" vervolgens in de auto naar Brussel en Antwerpen om daar nog even lekker te "shoppen" om vervolgens even te buurten in Zwitserland. Denk dat ze nu inmiddels weer onderweg zijn naar Zweden waar natuurlijk wel nog de kans bestaat dat ze even stoppen in Molenbeek, De Schilderswijk of Amsterdam. Een heel klein groepje dus. Als het een beetje goed weer wordt dit weekend zie je dit groepje ook op het strand van Zandvoort of bij alle openbare zwemgelegenheden. Suikerfeest is net afgelopen dus in de bios kom je dit hele kleine groepje niet tegen.

Maar zonder gekheid, nee exacte aantallen zijn er niet want die hoor je om de één of andere reden nooit als er zo'n rellen zijn. Zag ze wel rellen jonger dan 10 jaar, gezichtsbedekking op en losgaan. Denk dat we over heel Frankrijk gezien wel makkelijk boven de 10K+ komen. Ze hebben er inmiddels toch ook al zo'n 2.5k gearresteerd over die dagen, en ze houden nooit 1 op de 4 van die gasten aan, meer dan 95% zal nooit gevolgen ondervinden van het jatten, vernielen en het geweld wat gebruikt is, dat zal ze sterken om het binnenkort weer te doen. Lekker een hoop nieuwe spulletjes en hun straf gaan ze allemaal ontlopen, want zo werkt het in Europa. Hadden ze uit elkaar moeten slaan met bereden paard of het waterkanon erop zoals ze deden tijdens de vreedzame corona protesten.
Ook 20.000 of 50.000 zou slechts een kleine fractie zijn van de 6.6 miljoen migranten die buiten Europa geboren zijn, of van de zowat 7.5 miljoen kinderen van migranten.
pi_209746424
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:41 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]

Dit dus, verhaal klopt als een bus. Het beeld wat de vele wegkijkers maar blijven negeren, want dat past niet in hun bubbel, daarbij wonen ze niet tussen die mensen en iemand heeft ooit eens geroepen dat hoger opgeleiden vooral links stemmen omdat ze slimmer zijn, waarbij ze nog te dom zijn om te snappen dat hoger opgeleiden huizen kunnen kopen en ver weg blijven van de sociale buurten waar dit tuig zit.

Was in onze buurt niet anders, 20% allochtoon, 80% autochtoon. Allemaal in dezelfde buurten en straten, allemaal dezelfde tegenslag, allemaal te maken met dezelfde ellende. Waar alleen allochtonen vroeger al op school de hand boven het hoofd gehouden kregen, want "positieve" discriminatie zijn we al 40 jaar aan het toepassen op die mensen. En het resultaat, 95% van de autochtone bevolking werkte, paste zich aan, probeerde omhoog te klimmen en 95% van de allochtonen vond het wel goed zo, ze hadden hun uitkering en moskee en de jeugd kon lekker los autochtonen vervelen totdat ze oud genoeg waren om met papa mee te gaan naar de moskee. Die er vervolgens zelf weer een rits kinderen uitpoepen en dan begint die hele cirkel weer opnieuw. Racisme riepen ze nog als ze betrapt werden op stelen, het is een excuus om hun eigen falen te camoufleren en dom volk in het westen wat niet tussen die mensen woont gaat er maar keer op keer in mee.
pi_209746452
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dit komend van iemand die zegt "Frankrijk heeft geen racisme probleem" nadat hij jarenlang in Frankrijk heeft gewoond. Petje af.
Ik zie jou werkelijk geen enkel onderbouwd argument leveren voor wat dan ook. Een beetje uit de hoogte roepen dat er een racismeprobleem is is geen bewijs dat er een racismeprobleem is. Frankrijk is inderdaad extreem tolerant jegens mensen uit allerlei landen.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:53:50 #80
117098 Hathor
Effe niet
pi_209746474
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nederland heeft echt wel een elitaire houding ten opzichte van de hele rest van de wereld en vooral buiten de grote steden zijn racistische gevoelens gewoon sterk aanwezig. Dat wil niet zeggen dat men zich ook racistisch gedraagt.

Het wil niet zeggen dat er sprake is van institutioneel racisme natuurlijk, waar dat lijstje waarschijnlijk over zal gaan.
Het is meer iets van 'ons kent ons' of 'wat de boer niet kent, dat vreet ie niet'. Beetje gesloten voor buitenstaanders, maar niet noodzakelijk racistisch. Exact hetzelfde zie je terug bij de Turkse gemeenschap, of de Marokkaanse, of eender welke gemeenschap dan ook. Soort zoekt soort, en daar is op zich niks mis mee.
pi_209746504
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is meer iets van 'ons kent ons' of 'wat de boer niet kent, dat vreet ie niet'. Beetje gesloten voor buitenstaanders, maar niet noodzakelijk racistisch. Exact hetzelfde zie je terug bij de Turkse gemeenschap, of de Marokkaanse, of eender welke gemeenschap dan ook. Soort zoekt soort, en daar is op zich niks mis mee.
Ja, dat inderdaad. Maar ook met de nodige vooroordelen.
pi_209746524
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ook 20.000 of 50.000 zou slechts een kleine fractie zijn van de 6.6 miljoen migranten die buiten Europa geboren zijn, of van de zowat 7.5 miljoen kinderen van migranten.
20k of 50k, het zijn er 20k of 50k meer dan die zogenaamde agressieve rechts-extremisten die volgens veel media en gebruikers hier op FOK! dagelijks de straten onveilig maken waarbij ze minderheden aanvallen, gebouwen in de fik steken of plunderen.

Het is een fase, jonge leeftijd is afzetten tegen de samenleving dmv. geweld, rellen, misdaad, school boeit niet en werken helemaal niet want ouders werken ook niet etc. Vaders kijken totaal niet om naar hun kroost in die culturen, en dan komt de leeftijd dat ze mee moeten naar de moskee en dan zetten ze zich wel op een andere manier af tegen de samenleving, poepen zelf kinderen uit die dan ook lekker jarenlang losgaan. Het is een cirkel, en generatie na generatie zie je het. Het is een cultuur wat niet past in Europa, zo simpel is het. Maar het is blijkbaar nog niet genoeg geweest om oogklepjes te laten afvallen, maar geen zorgen, het zal nog vele malen erger worden, totdat de eerste moskeeën de fik in vliegen en de pleuris echt uitbreekt, want de mensen die tussen dit volk inwonen en hier dagelijks mee geconfronteerd worden zijn het zat aan het worden, zo ook de politie en reken er maar op niet alleen de politie in Frankijk, maar in elk land en stad wat dagelijks te maken heeft met die excessen. Het Franse leger heeft jaren geleden al gewaarschuwd voor de islamisering van Frankrijk en Europa en de gevolgen wat dat zal hebben. En het enige wat "wij" er dan op te zeggen hebben is "told you so".

Dus het wordt tijd dat de wegkijkers hun oogklepjes gaan laten afvallen en eens zien wat er echt speelt met die bevolkingsgroep, doen ze dat niet dan zullen ze wel wakker geschud worden zodra de bevolking het zat is en ze naar die wijken trapt om hun eigen puinhopen op te ruimen.
pi_209746645
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:36 schreef Aloulu het volgende:
Veel Ali's hier opeens man, nog even en we krijgen Franse toestanden ook op FOK :{ Ik vraag de moderators tijdig in te grijpen.
twee christenen die zichzelf Ali noemen, hmmmm |:)
wizkays
pi_209746663
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
dit zijn mensen die de islam willen pacificeren

de islam kan love zijn maar ook opstand tegen onrecht

mensen die zeggen dat het alleen geweld is of alleen love/vrede zijn beide fout

de waarheid ligt in het midden
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 14:09:57 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209746664
quote:

[ twitter ]
In 8 draden heb ik heb ik je nog nul keer het geweld van afgelopen dagen zien afkeuren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 juli 2023 @ 14:10:47 #86
24329 KNAK
ff w88,......
pi_209746671
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
20k of 50k, het zijn er 20k of 50k meer dan die zogenaamde agressieve rechts-extremisten die volgens veel media en gebruikers hier op FOK! dagelijks de straten onveilig maken waarbij ze minderheden aanvallen, gebouwen in de fik steken of plunderen.

Het is een fase, jonge leeftijd is afzetten tegen de samenleving dmv. geweld, rellen, misdaad, school boeit niet en werken helemaal niet want ouders werken ook niet etc. Vaders kijken totaal niet om naar hun kroost in die culturen, en dan komt de leeftijd dat ze mee moeten naar de moskee en dan zetten ze zich wel op een andere manier af tegen de samenleving, poepen zelf kinderen uit die dan ook lekker jarenlang losgaan. Het is een cirkel, en generatie na generatie zie je het. Het is een cultuur wat niet past in Europa, zo simpel is het. Maar het is blijkbaar nog niet genoeg geweest om oogklepjes te laten afvallen, maar geen zorgen, het zal nog vele malen erger worden, totdat de eerste moskeeën de fik in vliegen en de pleuris echt uitbreekt, want de mensen die tussen dit volk inwonen en hier dagelijks mee geconfronteerd worden zijn het zat aan het worden, zo ook de politie en reken er maar op niet alleen de politie in Frankijk, maar in elk land en stad wat dagelijks te maken heeft met die excessen. Het Franse leger heeft jaren geleden al gewaarschuwd voor de islamisering van Frankrijk en Europa en de gevolgen wat dat zal hebben. En het enige wat "wij" er dan op te zeggen hebben is "told you so".

Dus het wordt tijd dat de wegkijkers hun oogklepjes gaan laten afvallen en eens zien wat er echt speelt met die bevolkingsgroep, doen ze dat niet dan zullen ze wel wakker geschud worden zodra de bevolking het zat is en ze naar die wijken trapt om hun eigen puinhopen op te ruimen.
Die oogkleppen vallen niet af, die worden er af geslagen/gestolen _O-
Mai pben rai~!
  maandag 3 juli 2023 @ 14:13:31 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209746695
quote:

[..]
Een studie van het Pew Research Center.

Ik verneem graag op basis van welke methodologie jij concludeert dat Nederland (of Franktijk, of Zwitserland) intens racistische landen zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209746696
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:41 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]

Bosniërs zijn Europeanen en blank toch? Niet vergelijkbaar met people of colour [/BLM]
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 14:15:25 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209746707
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:13 schreef wizkays het volgende:

[..]
Bosniërs zijn Europeanen en blank toch? Niet vergelijkbaar met people of colour [/BLM]
Voor SJW-mafklappers en andere verblinde ideologen zijn dat soort nuances al een tijdje zoek: ras, ras, ras!!!

Martin Luther King draait zich om in zijn graf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209746730
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dus wat mij betreft ligt het sterk aan de ouders en ja, ik denk dat de Islam daar ook invloed op heeft. Veel van die andere migranten zijn namelijk Christelijk opgevoed en daar heb je veel minder problemen mee.
De VS zit erachter, ze hebben meer dan 20 jaar een War on Terror gevoerd en moslims gedemoniseerd, dus mensen dienen de context erbij te halen. Frankrijk deed net zo hard mee en ze hebben ook tig anti-islamitische maatregelen genomen, ze hebben zelfs een nieuwe anti-islamitische wet over zogenaamd "separatisme".
wizkays
pi_209746744
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

"sterk aanwezig".

Data? Onderzoek? Je roept maar wat.

En hoe is de vergelijk met landen als Turkije of Marokko zelf?
  maandag 3 juli 2023 @ 14:18:57 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209746745
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef wizkays het volgende:

[..]
De VS zit erachter, ze hebben meer dan 20 jaar een War on Terror gevoerd en moslims gedemoniseerd, dus mensen dienen de context erbij te halen. Frankrijk deed net zo hard mee en ze hebben ook tig anti-islamitische maatregelen genomen, ze hebben zelfs een nieuwe anti-islamitische wet over zogenaamd "separatisme".
Ja, daarom wordt een docent de strot afgesneden op straat en moeten we dat normaal vinden. Natuurlijk.

Nul zelfreflectie, de kerneigenschap van fundi moslims. Alles is de schuld van: Het Westen, de VS, de Joden ("Zionisten"), Racisme, Discriminatie, LGBTQ+, Atheïsme etc. etc. etc. etc.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209746750
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voor SJW-mafklappers en andere verblinde ideologen zijn dat soort nuances al een tijdje zoek: ras, ras, ras!!!

Martin Luther King draait zich om in zijn graf.
die Bosniër beseft niet dat hij het heeft
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wit_privilege

ze zijn vaak ook niet zo religieus

zelfs autochtonen die islamitisch zijn merken iets van "racisme" in Nederland, dus mensen van kleur al helemaal
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 14:22:05 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209746773
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:19 schreef wizkays het volgende:

[..]

zelfs autochtonen die islamitisch zijn merken iets van "racisme" in Nederland, dus mensen van kleur al helemaal
Wit privilege is een flutconstructie van pseudowetenschappelijke ideologen die, ironisch genoeg, zelf racistisch zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209746778
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef wizkays het volgende:

[..]
Dat is geen 'anti-islamitische wet', dat is een wet om te voorkomen dat buitenlandse partijen extremistische bewegingen in Frankrijk kunnen oprichten en financieren. Die wet geldt voor alle religieuze organisaties, ook kerken. Door die extremistische partijen konden wij als kerk bijvoorbeeld geen zaaltje van de gemeente meer huren voor een gezondheidsexpo, omdat de Islamieten alles voor iedereen verpesten met hun extreme en gewelddadige ideologie en praktijken.

Frankrijk heeft al een hele rits terroristische aanslagen gehad de afgelopen jaren. Herinner je je de bataclan nog? Dat men met kalashnikovs over straat rende? Of die leraar die zijn hoofd werd afgesneden? De priester die is vermoord? De vrachtwagen die door de kerstmarkt ploegde? Leuk allemaal hoor. Zie je Christenen dat ook doen bij Islamieten of atheïstische Fransen?

De huidige relschoppers komen niet uit oorlogslanden, maar zijn kinderen van ouders voornamelijk uit Marokko, Algerije, en Tunesië, West-Afrikaanse landen en de Caraïben. Niet uit Afghanistan, Syrië, enzovoorts. Die groepen komen elkaar tegen in de banlieues en worden verbonden door criminaliteit en drugshandel.

Hier een linkje naar de wet https://nl.wikipedia.org/(...)ublikeinse_principes

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-07-2023 14:33:48 ]
  maandag 3 juli 2023 @ 14:25:42 #96
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209746818
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:19 schreef wizkays het volgende:

[..]

Wil je jouw slachtoffer kaart ruilen voor mijn wit privilege pas? De mijne is bijna niet gebruikt (ironisch genoeg alleen in het Midden-Oosten).
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209746835
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:13 schreef wizkays het volgende:

[..]
Terwijl Turken wel zwart zijn.

maandag 3 juli 2023 @ 14:27:28 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209746840
Ook dit topic is weer gekaapt door trolletjes :O
  maandag 3 juli 2023 @ 14:31:41 #99
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209746892
Blijkbaar vallen de rellen wel mee, want er worden nauwelijks nieuwsberichten gepost.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:32:16 #100
38496 Perrin
pi_209746899
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:31 schreef crystal_meth het volgende:
Blijkbaar vallen de rellen wel mee, want er worden nauwelijks nieuwsberichten gepost.
Ja afgelopen nacht was vrij rustig, gelukkig.
pi_209746902
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Frankrijk heeft al een hele rits terroristische aanslagen gehad de afgelopen jaren. Herinner je je de bataclan nog? Dat men met kalashnikovs over straat rende? Of die leraar die zijn hoofd werd afgesneden? De priester die is vermoord? De vrachtwagen die door de kerstmarkt ploegde? Leuk allemaal hoor. Zie je Christenen dat ook doen bij Islamieten of atheïstische Fransen?
Ja dat herinner ik me nog, ik herinner me ook de duizenden bommen die Frankrijk op islamitische landen had gedropt, van Mali tot aan Syrië.

quote:
De huidige relschoppers komen niet uit oorlogslanden
islamitische solidariteit
wizkays
pi_209746929
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:31 schreef crystal_meth het volgende:
Dat kan er ook aan liggen dat de media is verzocht om zich er stil over te houden.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:36:46 #103
38496 Perrin
pi_209746959
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat kan er ook aan liggen dat de media is verzocht om zich er stil over te houden.
Veel opstootjes, plunderingen en dingen die in de fik vliegen worden wel gefilmd en gedeeld via alle socials.
pi_209746968
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef wizkays het volgende:

[..]
Ja dat herinner ik me nog, ik herinner me ook de duizenden bommen die Frankrijk op islamitische landen had gedropt, van Mali tot aan Syrië.
[..]
Dat rechtvaardigt het plegen van terroristische daden tegen onschuldige burgers niet.
pi_209746980
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat rechtvaardigt het plegen van terroristische daden tegen onschuldige burgers niet.
stel je voor dat Turkije duizenden bommen dropt op Frankrijk

mensen janken al als een paar relschoppers ALDI plunderen
wizkays
pi_209747027
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef wizkays het volgende:

[..]
stel je voor dat Turkije duizenden bommen dropt op Frankrijk

mensen janken al als een paar relschoppers ALDI plunderen
Laat ik vooropstellen dat ik de oorlogspolitiek van het westen absoluut afkeur en altijd heb afgekeurd.

Echter is dat geen excuus om dan zelf maar onschuldige mensen het hoofd af te snijden en dergelijke. Wat had die priester of leraar met de oorlogspolitiek van Frankrijk te maken? Helemaal niets. Wat had het met de Bataclan te maken? Helemaal niets. Dat waren daden die voortkwam uit de gewelddadige ideologie van de Islam en de personen in kwestie zelf en hadden niets met oorlogspolitiek te maken.
pi_209747032
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In 8 draden heb ik heb ik je nog nul keer het geweld van afgelopen dagen zien afkeuren.
Ik heb genoeg posts geplaats waarin de rellen worden afgekeurd ook in dit deel. Je bent niet goed bij je hoofd als je suggereert dat ik de rellen goed zou keuren. Met de rellen hebben de gasten alleen zichzelf. Hun eigen wijk gaat in de fik. Extreem rechts gaat aan de haal met de gebeurtenissen etc. Etc. En indirect slaat het dus ook op mij. Zojuist nog iemand "Frankrijk heeft een moslim probleem".

Heb je trouwens een post van mij gespot waarin ik de rellen goedkeur? Waarom zeg je niet "ik heb je tot nu toe niet 1 keer gezien dat je de rellen goedkeurt".

Is het guilty by association? Moslim migrant ziet moslim migrant rellen dus die zal wel voor zijn?

Verbaast me niks overigens, dat mensen dat soort primitieve conclusies trekken. als moslim ben ik zelfs door mijn collegas erop aangesproken dat ik niet genoeg afstand zou nemen van terroristische aanslagen van moslims. Immers guilty by association.

Je bent een sneu figuur als jij gelooft dat ik deze rellen zou steunen.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 14:43:51 #108
24329 KNAK
ff w88,......
pi_209747047
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
twitter
Mai pben rai~!
pi_209747050
Wat ik vooral schokkend vind aan de huidige rellen, is het barbaarse karakter ervan. Men steekt zelfs scholen, voedselbanken en sociale centra in de fik. Er wordt geen enkel onderscheid gemaakt. Dat laat ook zien dat het helemaal niet ideologisch is, maar gewoon tuig.
pi_209747067
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef wizkays het volgende:

Daar gaat het mis hè. Dus niet zo janken als de hele groep erop aan wordt gekeken.
Dan zelfs nog janken dat autochtonen ook racisme ervaren. Duh.
Go hard or go home
pi_209747071
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat ik vooral schokkend vind aan de huidige rellen, is het barbaarse karakter ervan. Men steekt zelfs scholen, voedselbanken en sociale centra in de fik. Er wordt geen enkel onderscheid gemaakt. Dat laat ook zien dat het helemaal niet ideologisch is, maar gewoon tuig.
Gebruikte je ook dit soort taalgebruik toen de gele hesjes zaten te rellen?

"Barbaars" :')
-Rabia Al-Basri
pi_209747098
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja afgelopen nacht was vrij rustig, gelukkig.
Iedereen moest vanochtend natuurlijk weer fris en fruitig op het werk verschijnen.

_O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209747103
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nou schokkend, het zijn voornamelijk berbers, en berbers komt van barbaren.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:50:28 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209747120
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik heb genoeg posts geplaats waarin de rellen worden afgekeurd ook in dit deel. Je bent niet goed bij je hoofd als je suggereert dat ik de rellen goed zou keuren. Met de rellen hebben de gasten alleen zichzelf. Hun eigen wijk gaat in de fik. Extreem rechts gaat aan de haal met de gebeurtenissen etc. Etc. En indirect slaat het dus ook op mij. Zojuist nog iemand "Frankrijk heeft een moslim probleem".

Heb je trouwens een post van mij gespot waarin ik de rellen goedkeur? Waarom zeg je niet "ik heb je tot nu toe niet 1 keer gezien dat je de rellen goedkeurt".

Is het guilty by association? Moslim migrant ziet moslim migrant rellen dus die zal wel voor zijn?

Verbaast me niks overigens, dat mensen dat soort primitieve conclusies trekken. als moslim ben ik zelfs door mijn collegas erop aangesproken dat ik niet genoeg afstand zou nemen van terroristische aanslagen van moslims. Immers guilty by association.

Je bent een sneu figuur als jij gelooft dat ik deze rellen zou steunen.
Gezien je tendens om de schuld voor alle misere in de schoenen te schuiven van iedereen behalve de relschoppers en je geleur met allerhande SJW-voorbeelden van waarom de in dit geval Franse samenleving niet zou deugen moet je me die vraagstelling niet euvel duiden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209747125
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

De gele hesjes waren van een hele andere orde dan deze bende losgeslagen idioten.
pi_209747126
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:45 schreef Noek het volgende:

[..]
Daar gaat het mis hè. Dus niet zo janken als de hele groep erop aan wordt gekeken.
Dan zelfs nog janken dat autochtonen ook racisme ervaren. Duh.
jij moet niet zo janken

hij wilde een verklaring hebben en ik zei dat er sprake is van islamitische solidariteit, dus dat je niet naïef moet gaan denken "wat heeft iemand in Mali te maken met Afghanistan", nou dat dus
wizkays
pi_209747157
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is geen 'anti-islamitische wet', dat is een wet om te voorkomen dat buitenlandse partijen extremistische bewegingen in Frankrijk kunnen oprichten en financieren. Die wet geldt voor alle religieuze organisaties, ook kerken. Door die extremistische partijen konden wij als kerk bijvoorbeeld geen zaaltje van de gemeente meer huren voor een gezondheidsexpo, omdat de Islamieten alles voor iedereen verpesten met hun extreme en gewelddadige ideologie en praktijken.

De huidige relschoppers komen niet uit oorlogslanden, maar zijn kinderen van ouders voornamelijk uit Marokko, Algerije, en Tunesië, West-Afrikaanse landen en de Caraïben. Niet uit Afghanistan, Syrië, enzovoorts. Die groepen komen elkaar tegen in de banlieues en worden verbonden door criminaliteit en drugshandel.

Hier een linkje naar de wet https://nl.wikipedia.org/(...)ublikeinse_principes
Vragen de de fransozen zich niet af hoe het komt dat de Fransen deze aanslagen voor hun kiezen kregen terwijl een Nederland, dat ook een grote moslim migranten gemeenschap heeft, relatief zonder kleerscheuren van af zijn gekomen?

Zou het niet zo zijn dat de Franse maatschappij en dan natuurlijk met name de banlieus vatbaarder zijn voor extremisme? Dat het misschien toch niet zo verstandig is om de banlieus aan hun lot over te laten?
-Rabia Al-Basri
pi_209747159
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef wizkays het volgende:

[..]
jij moet niet zo janken

hij wilde een verklaring hebben en ik zei dat er sprake is van islamitische solidariteit, dus dat je niet naïef moet gaan denken "wat heeft iemand in Mali te maken met Afghanistan", nou dat dus
Toch typisch dat die solidariteit alleen geldt als er een excuus nodig is om te plunderen, te moorden en de boel in de fik te steken. Maar nooit om iets zinnigs te doen voor de maatschappij.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:53:31 #119
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209747163
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als je je niet Frans voelt ben je ongedierte?
Als de politie het al zo formuleert zou je misschien even een moment van zelfreflectie kunnen nemen.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:53:54 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209747167
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Staken die scholen in de fik dan? Randdebiel...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209747169
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
De gele hesjes waren van een hele andere orde dan deze bende losgeslagen idioten.
Die waren blank bedoel je
-Rabia Al-Basri
pi_209747172
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Toch typisch dat die solidariteit alleen geldt als er een excuus nodig is om te plunderen, te moorden en de boel in de fik te steken. Maar nooit om iets zinnigs te doen voor de maatschappij.
ik neem je woorden met een korreltje zout, jij behoort immers tot de concurrentie "het christendom" en probeert islam en moslims zo zwart mogelijk te maken
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 14:54:32 #123
459912 FlippingCoin
pi_209747176
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_209747181
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:54 schreef wizkays het volgende:

[..]
ik neem je woorden met een korreltje zout, jij behoort immers tot de concurrentie "het christendom" en probeert islam en moslims zo zwart mogelijk te maken
Steek je kop nog iets dieper in het zand.
pi_209747182
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef Slayage het volgende:

[..]
Vragen de de fransozen zich niet af hoe het komt dat de Fransen deze aanslagen voor hun kiezen kregen terwijl een Nederland, dat ook een grote moslim migranten gemeenschap heeft, relatief zonder kleerscheuren van af zijn gekomen?

Zou het niet zo zijn dat de Franse maatschappij en dan natuurlijk met name de banlieus vatbaarder zijn voor extremisme? Dat het misschien toch niet zo verstandig is om de banlieus aan hun lot over te laten?
Wij Nederlanders zijn al meermaals door het oog van de naald gekropen hoor, dankzij de aivd. :')
pi_209747189
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gezien je tendens om de schuld voor alle misere in de schoenen te schuiven van iedereen behalve de relschoppers en je geleur met allerhande SJW-voorbeelden van waarom de in dit geval Franse samenleving niet zou deugen moet je me die vraagstelling niet euvel duiden.
Je leest wat je wilt lezen. Ik kan het niet verhelpen dat je vol zit met vooroordelen in je hoofd die je vervolgens op mij projecteert.
-Rabia Al-Basri
pi_209747208
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:54 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die waren blank bedoel je
Toch droevig als je niets anders in de wereld kunt zien dan rassen. Het laat wel zien hoe giftig het hele SJW- en BLM-denken is.
pi_209747211
quote:
16s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Staken die scholen in de fik dan? Randdebiel...
100en miljoenen schade meen ik me te herinneren. En ik meen me te herinneren dat hier op fok velen het prachtig vonden wat ze allemaal deden.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 14:57:49 #129
38496 Perrin
pi_209747218
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Iedereen moest vanochtend natuurlijk weer fris en fruitig op het werk verschijnen.

_O- _O-
Bovendien kun je maar zoveel buit kwijt in een appartementje, op een gegeven moment is het vol.
pi_209747221
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Toch droevig als je niets anders in de wereld kunt zien dan rassen.
lijkt wel de omgekeerde wereld

degenen die verontwaardigd zijn over de rellen zijn juist degenen die mensen van kleur zien rellen en daarom extra verontwaardigd zijn
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 14:58:10 #131
459912 FlippingCoin
pi_209747222
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]
100en miljoenen schade meen ik me te herinneren. En ik meen me te herinneren dat hier op fok velen het prachtig vonden wat ze allemaal deden.
Dat vroeg ik niet, staken die scholen in brand? En zo ja, toon mij de posts waarin dit gewaardeerd werd.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:58:53 #132
459912 FlippingCoin
pi_209747231
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bovendien kun je maar zoveel buit kwijt in een appartementje, op een gegeven moment is het vol.
Na 3 motors, 5 schappen van de Lidl, 7 flatscreens en een bus ben je voorlopig wel voorzien ja.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:59:09 #133
38496 Perrin
pi_209747236
quote:

[..]
Toch droevig als je niets anders in de wereld kunt zien dan rassen. Het laat wel zien hoe giftig het hele SJW- en BLM-denken is.
Alles door een rassenbril zien is iig geen onderdeel van de oplossing.
pi_209747244
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef wizkays het volgende:

[..]
lijkt wel de omgekeerde wereld

degenen die verontwaardigd zijn over de rellen zijn juist degenen die mensen van keur zien rellen en daarom extra verontwaardigd zijn
Mensen zijn verontwaardigd omdat de dood van een jonge crimineel wordt aangegrepen om grootschalige plundering, brandstichting, vernieling en bedreiging van personen te rechtvaardigen.
pi_209747252
quote:

[..]
Je bent iemand die oprecht gelooft dat Frankrijk minder racistisch is dan Nederland. Over droevig gesproken.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 15:01:10 #136
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209747256
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:58 schreef Tekaschi het volgende:
Het Franse leger heeft jaren geleden al gewaarschuwd voor de islamisering van Frankrijk en Europa en de gevolgen wat dat zal hebben.
Het Franse leger? 20 generaals blijkbaar, en degene die ik opgezocht heb blijken allemaal gepensioneerd te zijn (75 jaar, 82 jaar, ..). Het Franse leger heeft 498 generaals, het aantal gepensioneerde generaals ligt waarschijnlijk veel hoger. Dan kan je makkelijk 20 vinden die zoiets willen ondertekenen.
pi_209747260
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je bent iemand die oprecht gelooft dat Frankrijk minder racistisch is dan Nederland. Over droevig gesproken.
Dat geloof ik ja. En je hebt nog steeds helemaal niets ingebracht om het tegendeel daarvan aan te tonen.
pi_209747267
quote:
16s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat vroeg ik niet, staken die scholen in brand? En zo ja, toon mij de posts waarin dit gewaardeerd werd.
Zoek functie is makkelijk te spotten ga je gang en geniet. Van de anti overheid lui die de gele hesjes zagen als helden.
-Rabia Al-Basri
pi_209747273
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Mensen zijn verontwaardigd omdat de dood van een jonge crimineel wordt aangegrepen om grootschalige plundering, brandstichting, vernieling en bedreiging van personen te rechtvaardigen.
hij was geen jonge crimineel

daarnaast is rellen vanwege een tiener die wordt doodgeschoten nog altijd beter dan rellen om je club feyenooit
wizkays
pi_209747275
quote:
9s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit ja, eerst even de boel verkopen op de Franse marktplaats en dan kunnen ze weer voorraad inslaan. :Y
pi_209747298
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:02 schreef wizkays het volgende:

[..]
hij was geen jonge crimineel

daarnaast is rellen vanwege een tiener die wordt doodgeschoten nog altijd beter dan rellen om je club feyenooit
Het was wel een jonge crimineel. Bekend bij de politie. Wat doet een 17-jarige in een dikke mercedes?
  maandag 3 juli 2023 @ 15:04:28 #142
459912 FlippingCoin
pi_209747306
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:

[..]
Zoek functie is makkelijk te spotten ga je gang en geniet. Van de anti overheid lui die de gele hesjes zagen als helden.
Ik kan het niet vinden na gezocht te hebben, dus of jij laat het zien, of je hebt het verzonnen.
pi_209747311
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat geloof ik ja. En je hebt nog steeds helemaal niets ingebracht om het tegendeel daarvan aan te tonen.
Etto kwam met een onderzoek waarin Nederland de minst racistische land van de wereld zou zijn. Maar jouw subjectieve beleving dat Frankrijk veel minder racistisch is dan Nederland zal daar helemaal niks mee doen natuurlijk. Immer s Frankrijk is de minst racistische land in de wereld want , egalite fraternite niet waar?
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 15:04:59 #144
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_209747315
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat doet een 17-jarige in een dikke mercedes?
Beetje dooddoener dit natuurlijk
stupidity has become as common as common sense was before
pi_209747316
quote:

[..]
Het was wel een jonge crimineel. Bekend bij de politie. Wat doet een 17-jarige in een dikke mercedes?
moslim zijn
pi_209747348
quote:

[..]
Kom je wel eens in Rotterdam? Redelijk wat jonge mocro's die daar in de duurste auto's rijden al dan niet gehuurd.
pi_209747352
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:04 schreef Slayage het volgende:

[..]
Etto kwam met een onderzoek waarin Nederland de minst racistische land van de wereld zou zijn. Maar jouw subjectieve beleving dat Frankrijk veel minder racistisch is dan Nederland zal daar helemaal niks mee doen natuurlijk. Immer s Frankrijk is de minst racistische land in de wereld want , egalite fraternite niet waar?
Zo'n onderzoek is ook maar beperkt.
pi_209747366
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Kom je wel eens in Rotterdam? Redelijk wat jonge mocro's die daar in de duurste auto's rijden al dan niet gehuurd.
Zelden, maar normaal gesproken kan een 17-jarige niet in een auto rijden. Dan ben je per definitie crimineel bezig.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:09:46 #149
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209747382
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Frankrijk voert een actiever anti islam beleid dan Nederland of het VK.

Zo heb je een hoofddoekverbod op scholen, en mag je bijvoorbeeld geen kleding of burkini dragen bij zwemgelegenheden, enkel een bikini, badpak, en voor mannen zo'n kleine slip.

Ik denk dat dit een van de redenen is waarom Frankrijk vaker doelwit was, ook gezien veel terroristen oorspronkelijk kwamen uit Brussel, en bewust naar Frankrijk gingen voor een aanval, Zaventem was enkel gepland omdat de Belgische AIVD ze op de hielen zat, want hun eerste keus was een aanval in Frankrijk.

In het VK is een veel radicalere islam aanwezig, denk aan al die Pakistaanse wijken in de textielsteden in het noorden van het land, waar veel vrouwen met een niqab lopen.

Enige waarom het VK minder een doelwit is, omdat dit land de islam nauwelijks beschouwt als een gevaar, en moslims sharia rechtbanken hebben, vrouwen gescheiden op school mogen zitten, en men zonder enig verzet moskeeën kunnen stichten, waar in Frankrijk de procedures voor een nieuwe moskee eindeloos kunnen duren.

Ik lees ook verhalen op internet dat je als praktiserende moslim (lange baard, islamitische kleding) in London nauwelijks word opgemerkt, en in Parijs je al opmerkingen kan krijgen.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:13:47 #150
459912 FlippingCoin
pi_209747422
Brandweerman (24) komt om bij blussen in vijfde relnacht in Frankrijk

Willen ze door dit soort dingen het internet snel afsluiten in Frankrijk?
pi_209747449
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:09 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Zo heb je een hoofddoekverbod op scholen, en mag je bijvoorbeeld geen kleding of burkini dragen bij zwemgelegenheden, enkel een bikini, badpak, en voor mannen zo'n kleine slip.

Ik denk dat dit een van de redenen is waarom Frankrijk vaker doelwit was, ook gezien veel terroristen oorspronkelijk kwamen uit Brussel, en bewust naar Frankrijk gingen voor een aanval, Zaventem was enkel gepland omdat de Belgische AIVD ze op de hielen zat, want hun eerste keus was een aanval in Frankrijk.

In het VK is een veel radicalere islam aanwezig, denk aan al die Pakistaanse wijken in de textielsteden in het noorden van het land, waar veel vrouwen met een niqab lopen.

Enige waarom het VK minder een doelwit is, omdat dit land de islam nauwelijks beschouwt als een gevaar, en moslims sharia rechtbanken hebben, vrouwen gescheiden op school mogen zitten, en men zonder enig verzet moskeeën kunnen stichten, waar in Frankrijk de procedures voor een nieuwe moskee eindeloos kunnen duren.

Ik lees ook verhalen op internet dat je als praktiserende moslim (lange baard, islamitische kleding) in London nauwelijks word opgemerkt, en in Parijs je al opmerkingen kan krijgen.
Frankrijk is idd veel strenger wat dat betreft.

In sommige aspecten ook wel doorgeslagen.

Zo wordt er tijdens Kerstmis niet automatisch over Jezus gesproken op scholen bijvoorbeeld.

Ik vroeg de directie wat we dan vieren tijdens Kerstmis en waarom we versiering ophangen. Daar hadden ze niet meteen een antwoord op.

Er bestaat in Frankrijk een misvatting dat de 'laïcité' het uitbannen van elke vorm van religie in het publieke leven zou zijn. Een soort militant atheïsme. Terwijl het in werkelijkheid om de scheiding van kerk en staat gaat.

Intussen worden de kindertjes opgevoed tot brave 'republikeinen'. Ik vind dat ook een soort van indoctrinatie.
pi_209747489
Over de gehele hesjes gesproken oa.

This is good

quote:
Beware of those who offer a simple explanation of the riots that have exploded in multi-racial suburbs across France.

These are not, for the most part, political riots — although they are influenced by, and will dangerously inflame, the poisonously divided politics of France.

They are not religious riots. Many of the very young rioters may have a sense of besieged Muslim identity, but they are driven by anger rather than their religion. This is an insurrection, not an intifada.

They are not, properly speaking, truly race riots. The great majority of the many millions of hard-working residents of the racially mixed suburbs which surround French cities are not involved.

Rather, they are the main victims of the destruction of cars, buses, trams, schools, libraries, shops and social centers which began after a 17-year-old boy was shot dead by a traffic cop in Nanterre, just west of Paris, last Tuesday. Parents and other adults are now beginning (belatedly) to try to contain this explosion of violence by young men and boys as young as 12.

The riots are, in a sense, anti-France; but they are also, in part, mimetically French. Grievances go more rapidly to the street in France than in other countries. The worst excesses of the largely white, provincial Yellow Vests movement in 2018-19 came close in blind violence to what we have seen in the last week.
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 15:20:05 #153
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209747493
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:09 schreef BMW1993 het volgende:
De "laïcité" (het secularisme) is waarschijnlijk de reden waarom Frankrijk meer dan andere landen getroffen werd door ISIS geïnspireerde aanslagen. Dat was althans het besluit van een aantal onderzoekers.
pi_209747557
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:19 schreef Slayage het volgende:

This is good
[..]
[ twitter ]
Ze worden totaal niet gedreven door criminele tendensen om links en rechts de boel te plunderen en te stelen natuurlijk.

De gele hesjes werden vaak gevolgd door hetzelfde criminele tuig als wat hier bezig is. Ook door extreem linkse anarchistische groepen die verder weinig met de gele hesjes te maken hadden. Daarnaast zijn er regelmatig agenten in burger gespot die geweld aanwakkerden en vandalisme pleegden. Een beetje zoals de romeo's in Nederland.

Het gemiddelde gele hesje was de standaard Franse burger die in zijn dieseltje elke dag naar zijn werk moet rijden en die ineens 20 cent meer aan de pomp moest betalen.

De gepensioneerde Franse bejaarde die al nauwelijks rond kon komen en door de verhoging in de financiële problemen raakte.

Salarissen in Frankrijk zijn erg laag, kosten zijn hoog en die accijnsverhoging was voor velen de druppel.

Geweld werd aangewakkerd door politieoptreden dat al gauw begon met het lanceren van gasgranaten en explosieven, scherp schoot met rubberen kogels waardoor velen ogen zijn kwijtgeraakt, enzovoorts. Dat zorgde voor een groot gevoel van onrecht waardoor geweld vooral in het begin erg escaleerde.

Het politiegeweld daar was simpelweg een poging van de regering om de manifestanten zo snel mogelijk te onderdrukken en tegelijkertijd een antisociale politiek door te voeren.

En nu er daadwerkelijk reden is om geweld te gebruiken om deze rellen in de kiem te smoren, is de regering te laf.

De regering Macron heeft de verkeerde prioriteiten en handelt niet in het belang van de gemiddelde Fransman, net als hier in Nederland.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:28:27 #155
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209747574
quote:
16s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:

Brandweerman (24) komt om bij blussen in vijfde relnacht in Frankrijk

[ afbeelding ]

Willen ze door dit soort dingen het internet snel afsluiten in Frankrijk?
Ze waren een brand in een parkeergarage aan het blussen. Toen er een explosie plaatsvond kreeg de brandweerman een hartaanval.
https://www.leparisien.fr(...)ERXC6EEDDJB4MJNY.php
De BSPP (Brigade des sapeurs-pompiers de Paris) zei dat er geen verband was met de rellen: "We interveniëren elke week, het hele jaar door, bij een tiental branden van dit type, we mogen gelijktijdigheid en causaliteit niet verwarren"
  maandag 3 juli 2023 @ 15:30:39 #156
459912 FlippingCoin
pi_209747594
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ze waren een brand in een parkeergarage aan het blussen. Toen er een explosie plaatsvond kreeg de brandweerman een hartaanval.
https://www.leparisien.fr(...)ERXC6EEDDJB4MJNY.php
De BSPP (Brigade des sapeurs-pompiers de Paris) zei dat er geen verband was met de rellen: "We interveniëren elke week, het hele jaar door, bij een tiental branden van dit type, we mogen gelijktijdigheid en causaliteit niet verwarren"
Ja die brand zal vast niet veroorzaakt zijn door de rellen zoals al die andere branden.
pi_209747673
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:19 schreef Slayage het volgende:

This is good
[..]
[ twitter ]
Blijf het grappig vinden dat mensen die in hun eigen witte ivoren toren wonen ver weg van deze wereld altijd maar menen alle kennis in pacht te hebben over dit soort discussies. Bij die gele hesjes werd ook geplunderd, genoeg beelden waar het volk wat zich nu ook schuldig maakt aan het plunderen toen ook al van de situatie misbruik maakte.
pi_209748147
quote:
3.200 personen opgepakt tijdens rellen na dood Nahel

De Franse ordediensten hebben in totaal ongeveer 3.200 relschoppers opgepakt na de dood van de 17-jarige Nahel. Dat heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérald Darmanin maandag meegedeeld.

Hun gemiddelde leeftijd was 17 jaar, maar sommigen waren amper 12 of 13 jaar oud.

Darmanin verwees naar de "verantwoordelijkheid van de ouders", "want het is niet aan de politie of gendarmerie of zelfs de staat om het probleem op te lossen wanneer een twaalfjarige een school in brand steekt."

Zestig procent van de relschoppers was niet gekend bij de Franse justitie.

In de nacht van zondag op maandag werd geen enkel groot incident gesignaleerd, wat er volgens Darmanin op wijst dat de "orde zich stilaan aan het herstellen is". Maar ook de komende nachten zal de politie en gendarmerie waakzaam blijven.

Tijdens de rellen werden in totaal 5.000 voertuigen en 10.000 vuilbakken in brand gestoken. Daarnaast werden ook 1.000 gebouwen gevandaliseerd en 250 politiecommissariaten aangevallen. Meer dan 700 ordetroepen raakten gewond.
Hierover ook niets in het nieuws, geen beelden niets:

quote:
Fransen komen samen voor gemeentehuizen na aanval op woning burgemeester

Voor gemeentehuizen in heel Frankrijk hebben Fransen maandag om 12 uur verzamelen geblazen om hun steun uit te spreken voor de burgemeester van L'Hay-les-Roses (nabij Parijs). In de nacht van zaterdag op zondag werd met een brandende auto een aanval gepleegd op het huis van de burgemeester. Achter de aanval zaten jongeren die protesteerden tegen de dood van een 17-jarige jongen door een politiekogel.

De voorzitter van de vereniging van Franse burgemeesters (AMF), David Lisnard, had zondag opgeroepen tot een "vreedzame bijeenkomst" voor alle gemeente- en stadhuizen van het land, om het geweld tegen verkozenen te hekelen en een terugkeer naar de republikeinse orde".
  maandag 3 juli 2023 @ 16:30:20 #159
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209748237
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dit dus, verhaal klopt als een bus. Het beeld wat de vele wegkijkers maar blijven negeren, want dat past niet in hun bubbel, daarbij wonen ze niet tussen die mensen en iemand heeft ooit eens geroepen dat hoger opgeleiden vooral links stemmen omdat ze slimmer zijn, waarbij ze nog te dom zijn om te snappen dat hoger opgeleiden huizen kunnen kopen en ver weg blijven van de sociale buurten waar dit tuig zit.

Was in onze buurt niet anders, 20% allochtoon, 80% autochtoon. Allemaal in dezelfde buurten en straten, allemaal dezelfde tegenslag, allemaal te maken met dezelfde ellende. Waar alleen allochtonen vroeger al op school de hand boven het hoofd gehouden kregen, want "positieve" discriminatie zijn we al 40 jaar aan het toepassen op die mensen. En het resultaat, 95% van de autochtone bevolking werkte, paste zich aan, probeerde omhoog te klimmen en 95% van de allochtonen vond het wel goed zo, ze hadden hun uitkering en moskee en de jeugd kon lekker los autochtonen vervelen totdat ze oud genoeg waren om met papa mee te gaan naar de moskee. Die er vervolgens zelf weer een rits kinderen uitpoepen en dan begint die hele cirkel weer opnieuw. Racisme riepen ze nog als ze betrapt werden op stelen, het is een excuus om hun eigen falen te camoufleren en dom volk in het westen wat niet tussen die mensen woont gaat er maar keer op keer in mee.
Dit is toch helemaal om je kapot te lachen. Wat een chaotische diarree krijg jij uit je toetsenbord.
Waar komen die percentages vandaan? 95% van de autochtonen werkt, 95% van de allochtonen werkt niet.
Echt wat een emo.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:40:00 #160
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209748381
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209748419
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:40 schreef superniger het volgende:
[poll=5795]
De normale Franse burgers en hulpverleners.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:47:52 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209748491
Nahel en bijbehorende rellen natuurlijk.

Politie was bezig de boel te verduisteren. Wat ook gelukt was als er niet was gefilmt.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:54:51 #163
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209748578
twitter
pi_209748587
quote:
haar t-shirt "girls support girls"

volgens mij was haar moordenares een mede-girl

waarom zien we alle girls haar niet supporten dan?

een agent representeert de staat, men kwam in opstand tegen institutioneel racisme, een onderwerp dat verschillende bevolkingsgroepen verbindt

moordenares van dat meisje was psychisch niet in orde, de staat vervolgt haar wel in tegenstelling tot hun doofpotgedrag met betrekking tot agenten die zich misdragen, dat laatste leidt tot opstanden

maar wie houdt jou tegen om te gaan rellen voor dat meisje als je zo begaan bent met haar zaak? of gebruik je haar alleen als stok voor je prietpraatjes
wizkays
pi_209748596
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:47 schreef Harvest89 het volgende:

Politie was bezig de boel te verduisteren. Wat ook gelukt was als er niet was gefilmt.
Ah kijk, we hebben hier met een kritische denker te maken.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:59:55 #166
38496 Perrin
pi_209748649
quote:
[poll=5795]
Allebei niet.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:02:27 #167
319979 Fok-it
All is well
pi_209748668
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:54 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]
Ja dit is handenknijpen voor Geert. Toch weer een handjevol zetels met debielen die voor populistische polarisatie teksten vallen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209748673
quote:
[ twitter ]
Ah, Geertje probeert er weer een slaatje uit te slaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209748724
quote:
[ twitter ]

onze vrienden uit Australië
wizkays
pi_209748768
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:07 schreef wizkays het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het leuke is dat niemand daar in Australië ook maar één verkiezingspunt van de PVV zal kunnen opnoemen, maar er is ze ingegeven dat Wilders een racist is. En toevallig hadden ze ook allemaal professionele printapparatuur liggen om professionele spandoeken te drukken inclusief protestbordjes, dat alles voor een man welke ze niet kennen. :')
pi_209748777
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het leuke is dat niemand daar in Australië ook maar één verkiezingspunt van de PVV zal kunnen opnoemen, maar er is ze ingegeven dat Wilders een racist is. En toevallig hadden ze ook allemaal professionele printapparatuur liggen om professionele spandoeken te drukken inclusief protestbordjes, dat alles voor een man welke ze niet kennen. :')
assumpties, maar ze hebben alsnog gelijk dat hij een racistische extreemrechtse fascist is |:)
wizkays
pi_209748780
quote:

[..]
Logisch, want er zijn er ook niet meer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209748785
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:23 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hierover ook niets in het nieuws, geen beelden niets:
[..]

Dat eeuwige gehuil dat "de media" zogenaamd "niets" laten zien mag ook wel een keer kappen. Het is bovendien niet waar.

even een paar voorbeeldjes:

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F

https://www.destentor.nl/(...)entehuizen~a89d59a2/
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 3 juli 2023 @ 17:15:16 #174
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209748801
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:47 schreef Harvest89 het volgende:

Ik denk dat je als persoon beter te pruimen was toen je nog met wat, eeh minderbehaarden… omging.. :o
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209748802
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat eeuwige gehuil dat "de media" zogenaamd "niets" laten zien mag ook wel een keer kappen. Het is bovendien niet waar.
klopt, de demonstraties in Papoea Nieuw Guinea krijgen pas echt geen aandacht
wizkays
pi_209748818
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef recursief het volgende:

[..]
De media schrijft niets over de doden, over het geweld en niets over de wapens waarmee ze lopen, geen beelden of ook maar de melding van blanke mensen die belaagd worden of de media die belaagd wordt, en we weten allemaal hoeveel aandacht de media hieraan had gegeven als het rechts was geweest die zich ook maar 1% schuldig had gemaakt aan deze ellende. Ze schrijven over protesten en elk artikeltje staat meer vol over die jongen dan de rellen. Dit zijn geen protesten, we hebben geen enkel protest gezien, ze rollen vanuit bed de straat op om te rellen en te plunderen. Dit is een EU land op steenworp afstand, het asieldebat is één van de meest besproken onderwerpen in europa, burgers dienen fatsoenlijk ingelicht te worden zodat ze een juiste beslissing kunnen maken in het stemhokje, de bevolking nu wordt niet ingelicht, ze krijgen beetjes aan goedgekeurde halve informatie, en we weten allemaal welke agenda hier achter zit.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:20:13 #177
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209748851
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:07 schreef wizkays het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, er is daar geen marokaan te bekennen als je goed naar die foto kijkt.

Die mensen hebben helemaal geen flauw benul wat Wilders voor problematiek aankaart.

Die zijn op dat gebied volledig wereld (europa)vreemd.
pi_209748859
quote:
[poll=5795]
De voorlopige uitslag komt sterk overeen met de verhouding in de financiële steun voor beide partijen.
pi_209748864
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tja, er is daar geen marokaan te bekennen als je goed naar die foto kijkt.

Die mensen hebben helemaal geen idee wat Wilders voor problematiek aankaart.
ze hebben daar hun eigen minderheden, dus klopt niet, Wilders is nu eenmaal niet geliefd bij anti-racisten
wizkays
pi_209748871
twitter
wizkays
pi_209748880
Is Nahel er al?
U MAD?
  maandag 3 juli 2023 @ 17:24:25 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209748905
quote:
[ twitter ]
STEM OP MIJ! SNEL!
pi_209748916
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:17 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
ook maar de melding van blanke mensen die belaagd worden
Donder toch op man. Ze coveren die hele heisa echt prima. Vrijwel alles wat je noemt komt aan bod. Maar donder asjeblieft op met je racistische gejank over die arme blanken die zogenaamd het slachtoffer zijn. Daarbij zijn veel etnische Fransen mediterraan en zouden ze in Nederland "lichtgetint" genoemd worden.
pi_209748945
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:21 schreef wizkays het volgende:
[ twitter ]
Heb de indruk dat moslims graag de slechte, gewelddadige culturele eigenschappen overnemen.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:28:23 #185
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_209748959
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:25 schreef recursief het volgende:

[..]
Donder toch op man. Ze coveren die hele heisa echt prima. Vrijwel alles wat je noemt komt aan bod. Maar donder asjeblieft op met je racistische gejank over die arme blanken die zogenaamd het slachtoffer zijn. Daarbij zijn veel etnische Fransen mediterraan en zouden ze in Nederland "lichtgetint" genoemd worden.
Kom is van je zolderkamer af. :')
Zeer stabiel genie.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:28:44 #186
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209748963
quote:

[..]
Een autochtone Fransman en Algerijn zullen qua uiterlijk inderdaad niet gek veel van elkaar verschillen. Mediterraans uiterlijk. Vooral in het zuiden.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:30:06 #187
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209748971
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:24 schreef Harvest89 het volgende:
STEM OP MIJ! SNEL!
Ik geloof zelf niet dat Wilders de messias is in deze, maar ik kan zijn ideeen niet ontkennen dat de de asielstroom en de islam hier weinig goeds brengen.

Dit land is er de laatste jaren niet echt op vooruit gegaan en we gaan alsmaar verder down the drain.
pi_209748978
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:26 schreef Culkin het volgende:

[..]
Heb de indruk dat moslims graag de slechte, gewelddadige culturele eigenschappen overnemen.
Franse moslims nemen Franse eigenschappen over.

Nederlandse moslim neemt dit over |:)

wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 17:31:25 #189
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209748982
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik geloof zelf niet dat Wilders de messias is in deze, maar ik kan zijn ideeen niet ontkennen dat de de asielstroom en de islam hier weinig goeds brengen.

Dit land is er de laatste jaren niet echt op vooruit gegaan en we gaan alsmaar verder down the drain.
Hij wil zetels en doet vervolgens niets.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:32:38 #190
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209748994
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zij al, ik geloof niet dat hij de messias en en kan zijn gedachtegoed minder goed weerleggen.

En naar de klote gaan we toch. De vraag is alleen hoe lang het duurt.
pi_209748997
quote:

[..]
De manier hoe je die uitspraak doet zegt mij genoeg over wat voor een persoon jij bent, arme blanken kunnen immers geen slachtoffers zijn. We praten nog wel eens in de toekomst, want dat is het mooie aan deze hele discussie, keer op keer blijken types zoals jou ongelijk te hebben en hoe langer het duurt hoe vaker zulke types door de waarheid en de realiteit worden ingehaald.
pi_209749013
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah, Geertje probeert er weer een slaatje uit te slaan.
Hier "een slaatje uit slaan", daar hoeft ie bar weinig voor te doen. _O-
pi_209749019
quote:

[..]
Dus klagen dat buitenlanders racistisch zijn naar blanken is racisme. Zo kennen we onze linkse stemmer weer.

Je ziet het zo vaak in alle comments waar dan "muratgangster54777" of "africangod" praten over hoe het geweld en de schade gerechtvaardigd is want: "Ja dan hadden die Fransen ons maar niet moeten koloniseren, eigen schuld dikke bult nu is het onze beurt om jullie terug te pakken". Maar nee daar is totaal niks racistisch aan hoor.

En ja de media liegt zo hard als ze kunnen, ik check het jeugdjournaal want kinderen indoctrineren is natuurlijk het belangrijkste voor dat linkse volk en daar is nog niks gezegd over wapens of moorden of over het criminele verleden van die jongen die doodgeschoten is. Ook hebben ze "toevallig" alle comments uitgezet bij dat soort filmpjes zodat mensen die wel de hele waarheid willen vertellen daar geen kans voor krijgen.
pi_209749022
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:30 schreef wizkays het volgende:

[..]
Franse moslims nemen Franse eigenschappen over.

Nederlandse moslim neemt dit over |:)

niet echt voorbeeldfiguren
pi_209749025
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ook totaal geen inhoudelijke reactie hè? _O-
  maandag 3 juli 2023 @ 17:36:42 #196
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_209749040
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 20:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Triest natuurlijk.
Dat bestempelen als ongedierte en wilde horde in die politieverklaring van gisteren was ook ziek.
Rellen zijn zeer terecht. Krijg je als je als derderangsburger behandeld wordt terwijl je gewoon al generaties lang in het land woont.
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 21:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zal maar niet zeggen waar je dat lijstje kan duwen.

Een stel bergnazi's zijn het.
Je was geloofwaardiger toen je zelf nog neonazistische teksten uit je toetsenbord wist te persen.
Zeer stabiel genie.
pi_209749063
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef 5eurofriet het volgende:

[..]
Dus klagen dat buitenlanders racistisch zijn naar blanken is racisme. Zo kennen we onze linkse stemmer weer.

Je ziet het zo vaak in alle comments waar dan "muratgangster54777" of "africangod" praten over hoe het geweld en de schade gerechtvaardigd is want: "Ja dan hadden die Fransen ons maar niet moeten koloniseren, eigen schuld dikke bult nu is het onze beurt om jullie terug te pakken". Maar nee daar is totaal niks racistisch aan hoor.

En ja de media liegt zo hard als ze kunnen, ik check het jeugdjournaal want kinderen indoctrineren is natuurlijk het belangrijkste voor dat linkse volk en daar is nog niks gezegd over wapens of moorden of over het criminele verleden van die jongen die doodgeschoten is. Ook hebben ze "toevallig" alle comments uitgezet bij dat soort filmpjes zodat mensen die wel de hele waarheid willen vertellen daar geen kans voor krijgen.
De bekende tactieken, bij dit soort topics mag Nederland of de rest van Europa niet discussiëren over de ellende, toevoegingen doen of de media informeren over dat hun artikel niet klopt. Dit is censuur, en dat op een continent die vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel heeft staan. Maar ja, alle kritiek op racisme gooien werkt al decennia goed. En altijd, werkelijk altijd zijn het zulke artikelen waar ze de comments uitzetten.
pi_209749100
Nahel is gefilmd in een recente muziekvideo.

Triest dat zo'n kereltje in zo'n milieu opgroeit en daar al zo jong de zure vruchten van plukt.

De ware verantwoordelijken zijn dit soort entourage die als voorbeeld hebben gediend en zijn gedrag hebben aangemoedigd. En dat zijn natuurlijk dezelfden die nu verontwaardigd lopen te doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-07-2023 17:48:41 ]
  maandag 3 juli 2023 @ 17:43:31 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209749113
quote:
4s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ook totaal geen inhoudelijke reactie hè? _O-
Van Wilders? Totaal niet.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:46:07 #200
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209749140
quote:

[..]
Hetzelfde als boze Pakistani die zelf nauwelijks de naam goed kunnen spellen. Boel poppenkast.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209749169
het is gewoon triest dat die Poolse rukker met een video kwam die een vergelijking maakte tussen Frankrijk en Polen, kijk ons eens veilig zijn in Polen en jullie multiculti's in Frankrijk branden

ook Polen tegen het Westen: please kunnen jullie ons geld geven, ons veilige superieure armoedige land heeft jullie geld nodig
wizkays
pi_209749170
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:32 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De manier hoe je die uitspraak doet zegt mij genoeg over wat voor een persoon jij bent, arme blanken kunnen immers geen slachtoffers zijn. We praten nog wel eens in de toekomst, want dat is het mooie aan deze hele discussie, keer op keer blijken types zoals jou ongelijk te hebben en hoe langer het duurt hoe vaker zulke types door de waarheid en de realiteit worden ingehaald.
Je bent al de hele reeks feitenvrij aan het jammeren over media die zogenaamd niets laten zien en over blanken die worden aangevallen. Steeds maar weer die nadruk op blanken en hun superieure normen en waarden. Gadverdamme. En wat "types zoals jou" zijn is me een raadsel want volgens mij ken je me helemaal niet, en dat wil ik graag zo houden.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:50:59 #203
182233 thedeedster
pi_209749201
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:21 schreef wizkays het volgende:
[ twitter ]
Ordinaire straatrovers gelijk stellen met de Franse Revolutie. De man maakt zich belachelijk. :D
Hier is niks romantisch aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209749208
quote:

[..]
Dus klagen dat buitenlanders racistisch zijn naar blanken is racisme.
Dat maak jij er van. Stoer hoor om mensen woorden in de mond te leggen. Steeds maar weer gillen dat alle geweld gericht zou zijn op blanken en hun vermeend superieure cultuur is racistisch.
pi_209749386
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Van Wilders? Totaal niet.
Ja man.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:02:45 #206
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209749406
twitter

_O- als dit waar is _O-
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 3 juli 2023 @ 18:05:18 #207
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209749456
pi_209749510
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:48 schreef recursief het volgende:

[..]
Je bent al de hele reeks feitenvrij aan het jammeren over media die zogenaamd niets laten zien en over blanken die worden aangevallen. Steeds maar weer die nadruk op blanken en hun superieure normen en waarden. Gadverdamme. En wat "types zoals jou" zijn is me een raadsel want volgens mij ken je me helemaal niet, en dat wil ik graag zo houden.
"Feitenvrij"? Hoe voelt het om je achter zo'n woord te verschuilen beseffende dat hetgeen waar ik over val het gebrek aan feiten is in de media?

Gaat weer een nutteloze discusie worden, ben er ook klaar mee. Lees net weer dat de familie van die agent is moeten onderduiken uit veiligheid, en de tweets onder de reactie van linkse politici op twitter die de inzamelingsactie voor de familie van de agent schandelijk vinden zeggen ook genoeg. Mensen beginnen het zat te worden of dat nu in Frankrijk is, Zandvoort, molenbeek, Brussel, Zwitserland, Duitsland of Zweden, overal waar dat volk zit is er ellende en neemt de ellende toe. En dat links maar eens met een degelijke oplossing komt en kapt met het verketteren van mensen die er dagelijks mee geconfronteerd worden, want als links niet met een oplossing komt dan zal iedereen naar rechts geduwd worden. Eens zien hoe de stemming gaat zijn zodra er moskeeën in brand vliegen, ik hoop het van niet maar gezien de stemming en de toenemende irritatie in europa is dit maar een kwestie van tijd, en dan zal de pleuris echt gaan uitbreken.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:07:50 #209
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209749513
quote:
15s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:02 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]

_O- als dit waar is _O-
Die is hopelijk meteen genezen
pi_209749519
Plaats hier uw advertentie
pi_209749540
quote:
[ twitter ]

_O- als dit waar is _O-
de nazi die dit getweet heeft, jij en alle mensen in de comments die aan het juichen zijn

zijn zogenaamd tegen geweld, maar tonen jullie ware aard weer eens
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 18:09:34 #212
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209749544
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nope.
pi_209749562
quote:
[ twitter ]

_O- als dit waar is _O-
Het moest wel een deuger zijn, want mensen die tussen dat volk inwonen of er dagelijks mee geconfronteerd worden weten dat als dat volk losgaat je je beter in huis kan opsluiten.
pi_209749584
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Eens zien hoe de stemming gaat zijn zodra er moskeeën in brand vliegen
dan ook kerken, synagoges en tempels denk ik
wizkays
  maandag 3 juli 2023 @ 18:12:19 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209749593
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:09 schreef wizkays het volgende:

[..]
de nazi die dit getweet heeft, jij en alle mensen in de comments die aan het juichen zijn

Dat is dus weer dat figuur van Britain First.
pi_209749596
quote:

[..]

De nazi's lopen al dagen te rellen door de Franse straten beste wizkays, en de nsb'ers zitten o.a op FOK de boel goed te praten of de aanval te openen op critici.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:12:47 #217
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209749601
quote:

[..]

Jank harder
  maandag 3 juli 2023 @ 18:13:20 #218
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209749616
quote:

[..]

Hou toch eens op man. :')

Echt achter alles zoek jij nazi's en racisme.

Wat een huiljong ben je. Stampertje.
  Forum Admin maandag 3 juli 2023 @ 18:13:25 #219
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209749618
quote:

[..]

Ik ben je act een beetje beu aan het worden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209749624
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De nazi's lopen al dagen te rellen door de Franse straten beste wizkays, en de nsb'ers zitten o.a op FOK de boel goed te praten of de aanval te openen op critici.
nee, jij bent net als Hitler een hetze aan het voeren tegen minderheden in Europa
wizkays
pi_209749626
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:11 schreef wizkays het volgende:

[..]
dan ook kerken, synagoges en tempels denk ik
Ow die vliegen al steeds meer in de fik in Frankrijk beste wizkays, maar ik vergeef het je, dat zijn weer feiten die "media" zoals de NOS graag niet vermelden.
pi_209749642
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
"Feitenvrij"? Hoe voelt het om je achter zo'n woord te verschuilen beseffende dat hetgeen waar ik over val het gebrek aan feiten is in de media?
Mooi voorbeeld. Dat door jou vermeende gebrek aan feiten in de media is er niet. Als je jammert dat er geen aandacht wordt besteed aan een omgekomen brandweerman en meer dan 3000 arrestanten dan lepel ik in twee tellen wat Nederlandse media op die dat gewoon keurig vertellen. Maar negeer dat vooral.
pi_209749654
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik ben je act een beetje beu aan het worden
selectieve moderatie, geen haar beter dan nu.nl, ban mij maar dan vertrek ik weer voor een jaar
wizkays
pi_209749658
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:13 schreef wizkays het volgende:

[..]
nee, jij bent net als Hitler een hetze aan het voeren tegen minderheden in Europa
Ah nu ben ik weer Hitler, vanaf moment één geweld afgezworen en een andere mening voor de oorzaak van deze ellende, en dat maakt mij Hitler. Dankjewel trouwens! Want zodra mensen met zulke termen gaan gooien weet ik dat hun argumentjes op zijn.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:15:28 #225
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209749664
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:13 schreef wizkays het volgende:

[..]
Echt een hele goede vergelijking , de Joden waren overal aan het rellen in Europa en moslims worden op de treinen gezet.
Gast gooi jezelf weg
pi_209749689
Ah de godwinnetjes hebben het topic betreden zie ik. :')
  Forum Admin maandag 3 juli 2023 @ 18:16:52 #227
pi_209749692
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:14 schreef wizkays het volgende:

[..]
selectieve moderatie, geen haar beter dan nu.nl, ban mij maar dan vertrek ik weer voor een jaar
Ik weet genoeg
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin maandag 3 juli 2023 @ 18:20:55 #228
pi_209749754
Niet reageren, ik weet al wie dit is en dat is zo'n mongool met een klonenkermis. Ff opruimen
pi_209749764
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Tekaschi op 03-07-2023 18:23:46 ]
pi_209749873
Okee.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:34:58 #231
459912 FlippingCoin
pi_209749939
  maandag 3 juli 2023 @ 18:47:44 #232
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750110
twitter
pi_209750138
Begreep dat de notre dame ook is afgefikt btw
  maandag 3 juli 2023 @ 18:51:22 #234
182233 thedeedster
pi_209750158
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:47 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tja. De prioriteiten van de achterban van Kamp Nahel liggen vooral bij plunderen.

edit; Of zijn die plunderingen bedoeld om fondsen bijeen te krijgen?
pi_209750161
quote:
[ twitter ]
1 miljoen alweer _O- wat een fucked up wereld :')
-Rabia Al-Basri
pi_209750193
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Waarom? Die agent is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, hij zit nu in de bak niet omdat hij gevaarlijk is maar omdat het volk wat op hem jaagt gevaarlijk is. Hij zou geen loon meer krijgen en heeft ook een gezin, een gezin wat is moeten onderduiken. Dit gaat niet om het geld, het gaat om de boodschap dat veel mensen wel degelijk beseffen met wat voor een volk de politie dagelijks te maken heeft.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:54:46 #237
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209750200
quote:
[ twitter ]
Dat is een hoge beloning voor een standrechtelijke executie.
Diep triest.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:57:13 #238
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750236
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die go fund me is opgezet door iemand van extreem rechts. Dat wordt nog wel meer.

Dat is om die advocaat van die politie-agent te betalen.
pi_209750262
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die go fund me is opgezet door iemand, die volgens de media, van extreem rechts is. Dat wordt nog wel meer.

Kleine aanpassing. ;)
pi_209750267
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Waarom? Die agent is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, hij zit nu in de bak niet omdat hij gevaarlijk is maar omdat het volk wat op hem jaagt gevaarlijk is. Hij zou geen loon meer krijgen en heeft ook een gezin, een gezin wat is moeten onderduiken. Dit gaat niet om het geld, het gaat om de boodschap dat veel mensen wel degelijk beseffen met wat voor een volk de politie dagelijks te maken heeft.
Jeetje. Tis toch wat. De overheid zou hem moeten bedanken dat hij een crimineel heeft geruimd van de straat, maar nee hij moet als een crimineel behandeld worden. Het is toch van de zotte, dat je tegenwoordig niet meer zo makkelijk weg kan komen wanneer je een bruine liquideert.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 18:59:53 #241
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750269
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:59 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Kleine aanpassing. ;)
Ik weet niet wie het is, eigenlijk. Weet jij dat?
pi_209750274
quote:

[..]
Die go fund me is opgezet door iemand van extreem rechts. Dat wordt nog wel meer.

Ah die advocaat die zei, "het is legaal om racist te zijn in Frankrijk" :Y)
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 19:02:26 #243
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750291
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:00 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ah die advocaat die zei, "het is legaal om racist te zijn in Frankrijk" :Y)
Het is niet illegaal om racist te zijn, dacht ik Advocaten zijn echt goed in kleine woordspelingen he?
  maandag 3 juli 2023 @ 19:02:28 #244
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209750292
quote:

[..]

Zo betuigen de fatsoenlijke mensen steun. ^O^
pi_209750305
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:59 schreef Slayage het volgende:

[..]
Jeetje. Tis toch wat. De overheid zou hem moeten bedanken dat hij een crimineel heeft geruimd van de straat, maar nee hij moet als een crimineel behandeld worden. Het is toch van de zotte, dat je tegenwoordig niet meer zo makkelijk weg kan komen wanneer je een bruine liquideert.
Zover ik weet is de regelgeving aangepast in Frankrijk waardoor ze mogen schieten. Niemand hier weet nog iets, werkelijk niemand, dus moeten we maar hopen dat de agent correct gehandeld heeft want teveel mensen baseren weer hun hele mening op een filmpje van 20 seconden. Gelukkig leven wij in een rechtsstaat, en als een agent een kogel vuurt hoeft hij niet een cel in maar geschorst totdat ze het onderzoek hebben afgerond. Daarbij had die agent een brandschone staat van dienst wat blijkbaar niks betekend in zo'n situaties, dat joch niet.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:03:49 #246
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209750318
Hoeveel arrestaties vanavond/vannacht?

POLL
pi_209750333
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, maar ik weet wel dat als media iemand als extreem rechts wegzet het niet klopt en het vaak doodnormale mensen zijn met een andere mening dan de algemene stemming bij de media.
pi_209750350
Doordeweekse dag, dus werkdag.
Dus nul arrestaties, want iedereen ligt vroeg op bed.

_O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209750357
quote:

[..]

Tsja, volgens die logica was het ook terecht dat landen als Spanje en Frankrijk heel Noord Afrika naar de tyfus hadden geholpen, met al die rooftochten waarbij enorme aantallen Europeanen ontvoerd en tot slaaf gemaakt werden door Noord Afrikanen, wat voor de kolonisaties plaatsvond.
pi_209750372
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Doordeweekse dag, dus werkdag.
Dus nul arrestaties, want iedereen ligt vroeg op bed.

_O- _O-
Las toenstraks een artikel dat duizenden kinderen niet naar school konden want die waren afgebrand. Het relschoppers tuig is vooral jeugd dus die hebben kunnen uitslapen.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:07:49 #251
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750383
Volgens mij staat hier dat het onderzoek nog niet is afgerond, maar mijn Frans is slecht.

twitter
  maandag 3 juli 2023 @ 19:08:21 #252
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209750394
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Zat bij het clubje van Le Pen.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:10:41 #253
271507 tesssssssss
meenjeniet?
  maandag 3 juli 2023 @ 19:11:14 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209750442
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, maar ik weet wel dat als media iemand als extreem rechts wegzet het niet klopt en het vaak doodnormale mensen zijn met een andere mening dan de algemene stemming bij de media.
Gewoon lekker alleen nog maar naar Ongehoord Nieuws kijken. Wat Kremlin propaganda opzuigen en zo.
Komt helemaal goed.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:13:14 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209750469
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:07 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens mij staat hier dat het onderzoek nog niet is afgerond, maar mijn Frans is slecht.

[ twitter ]
Klopt. Nog niet afgerond, en ze geven ook geen commentaar.
pi_209750550
quote:
En dit filmpje ontkracht dus het verhaal van die gevluchte gast dat ze netjes gestopt waren, ze hadden zich klem gereden waarna de politie hem dus verzocht, na een achtervolging, om de motor uit te zetten. Zodra die auto weg was trok hij ook weer op.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:18:07 #257
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750580
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
En dit filmpje ontkracht dus het verhaal van die gevluchte gast dat ze netjes gestopt waren, ze hadden zich klem gereden waarna de politie hem dus verzocht na een achtervolging om de motor uit te zetten. Zodra die auto weg was trok hij ook weer op.
...en volgens dat filmpje had Nahel 25 juni nog voor de rechter gestaan.

Huh? Wanneer was het ook alweer gebeurd?
  maandag 3 juli 2023 @ 19:21:35 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_209750634
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, hij moest nog voor de rechter verschijnen, voor roekeloos rijden zonder rijbewijs als ik het me goed herinner.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:22:19 #259
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750642
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee, hij moest nog voor de rechter verschijnen, voor roekeloos rijden zonder rijbewijs als ik het me goed herinner.
Dat was in september pas, of niet?

Nog een keer kijken.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:23:19 #260
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209750656
En het zijn altijd zo'n goede en lieve jongens die geen vlieg kwaad doen. :D
pi_209750659
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Zal wel juli zijn, las ergens anders in september. Dus gewoon weer op dezelfde voet verder terwijl hij nog moest voorkomen voor het andere vergrijp, goed motief om weg te rijden. Als hij de rechtbank had gehaald hadden zo'n types weer krokodillentranen gehuild dat het ze speet waarna ze weer gierend van het brullen om de naïviteit zonder straf buiten hadden gestaan.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:24:05 #262
459912 FlippingCoin
pi_209750668
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
En dit filmpje ontkracht dus het verhaal van die gevluchte gast dat ze netjes gestopt waren, ze hadden zich klem gereden waarna de politie hem dus verzocht, na een achtervolging, om de motor uit te zetten. Zodra die auto weg was trok hij ook weer op.
Die agent kan straks lekker met pensioen en naar een beter land verhuizen.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:26:24 #263
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750707
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:23 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zal wel juli zijn, las ergens anders in september. Dus gewoon weer op dezelfde voet verder terwijl hij nog moest voorkomen voor het andere vergrijp, goed motief om weg te rijden. Als hij de rechtbank had gehaald hadden zo'n types weer krokodillentranen gehuild dat het ze speet waarna ze weer gierend van het brullen om de naïviteit zonder straf buiten hadden gestaan.
Als ik het filmpje goed begrijp zat hij twee dagen nadat hij voor de rechter had gestaan (25 juni) weer in die gehuurde gele Mercedes met dat Poolse kenteken.

Nou tegen zijn moeder had-ie gezegd dat-ie naaar McDonalds ging..

Dus dat hij zo heel lief en aardig was klopt eigenlijk niet als je dat filmpje moet geloven.

Ik probeer altijd objectief te blijven, maar lief was-ie niet echt.
pi_209750736
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als ik het filmpje goed begrijp zat hij twee dagen nadat hij voor de rechter had gestaan weer in die gehuurde gele Mercedes met dat Poolse kenteken.

Dus dat hij zo heel lief en aardig was klopt eigenlijk niet als je dat filmpje moet geloven.
Natuurlijk is het geen lieve jongen, zo'n types hebben vaak ook meer op hun geweten, want hoe kan zo'n jochie zo'n auto huren en betalen? Hard gezegd, maar toekomstige slachtoffers van die gast, en die waren er zeker gekomen, die zullen geen traan laten.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:29:55 #265
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209750754
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:28 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Natuurlijk is het geen lieve jongen, zo'n types hebben vaak ook meer op hun geweten, want hoe kan zo'n jochie zo'n auto huren en betalen? Hard gezegd, maar toekomstige slachtoffers van die gast, en die waren er zeker gekomen, die zullen geen traan laten.
Ja want hij zat zonder rijbewijs in die auto dat is voor anderen eigenlijk al gevaarlijk.
pi_209750766
Jeetje wat zijn jullie boos allemaal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:34:18 #267
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209750808
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zo'n onderzoek is ook maar beperkt.
Uiteraard, en dat wordt door het PRC ook gretig toegegeven.

Desalniettemin geeft het een degelijke analyse. Dat, gekoppeld aan het feit dat wat vrijheid, veiligheid, gezondheid, onderwijs, rechten voor vrouwen, homo's en andere minderheden, democratie, welvaart en milieubescherming de West-Europese landen standaard alle lijsten aanvoeren, plus het simpel na te zoeken feit dat in de West-Europese landen geen enkele breedgedragen racistische politieke partijen bestaan, maakt het een simpele optelsom: vergeleken met de rest van de wereld doet West-Europa het al decennia het best van allemaal.

Daarom begin ik ook kotsmisselijk te worden van de onzalige driekoppige draak cultuur-relativisme/islamitisch fundamentalisme/SJW die in elk topic even komt opduiken om te jeremiëren hoe intens verdorven en slecht dat Westen is.

Er is geen enkele plek op aarde waar meer vrijheid, democratie en veiligheid is dan in West-Europa.

Nog wel, in ieder geval.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209750816
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Jeetje wat zijn jullie boos allemaal.
Maar we gaan gelukkig nog niet rellen, plunderen of mensen met een andere afkomst op straat belagen.
pi_209750913
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:35 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar we gaan gelukkig nog niet rellen, plunderen of mensen met een andere afkomst op straat belagen.
Nee, dat niet. Nou ja, beetje wel. Alleen wij doen dat op een legale manier. Wel voor iemand anders dan ons trouwens. Al neerkijkende op het rellende plebs.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:52:00 #270
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209750939
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:59 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Kleine aanpassing. ;)
Jean Messiha, koptische christen, zoon van een Egyptische diplomaat, ging in 2016 bij het Front National, noemt zichzelf een "genaturaliseerde ethnische Fransman". en "Arabisch aan de buitenkant, Frans aan de binnenkant".
In 2017 was hij "geschokt" toen hij vernam dat het Institut national de la statistique et des études économiques hem als immigrant beschouwde omdat hij in het buitenland geboren is...

Hij verlaat het RN (opvolger van FN) nadat Marine Le Pen afstand neemt van zijn uitspraken over Moslims.
pi_209751126
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:06 schreef Viezig het volgende:

[..]
Tsja, volgens die logica was het ook terecht dat landen als Spanje en Frankrijk heel Noord Afrika naar de tyfus hadden geholpen, met al die rooftochten waarbij enorme aantallen Europeanen ontvoerd en tot slaaf gemaakt werden door Noord Afrikanen, wat voor de kolonisaties plaatsvond.
Ja succes met ze dat uit te leggen. Dat is hetzelfde als met dat slavernijverhaal zelfs al heb je er eentje met het IQ hoog genoeg om te begrijpen dat er wat meer context is en dat iedereen aan slavernij en landjepik deed: het boeit ze nog steeds geen zak want daar gaat het uiteindelijk niet om.

Waar het om gaat is wat er bij ons koste wat het kost uitgestampt moet worden en er bij die mensen nog helemaal in zit en ook gepushed en beloond word om dat te behouden: groepsgevoel.
En dan kun je een heel debat met ze gaan voeren waar je op elk punt wint, aan het einde van de dag zullen zij doen wat goed voor hun groep is.
  maandag 3 juli 2023 @ 20:13:36 #272
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209751142
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uiteraard, en dat wordt door het PRC ook gretig toegegeven.

Desalniettemin geeft het een degelijke analyse. Dat, gekoppeld aan het feit dat wat vrijheid, veiligheid, gezondheid, onderwijs, rechten voor vrouwen, homo's en andere minderheden, democratie, welvaart en milieubescherming de West-Europese landen standaard alle lijsten aanvoeren, plus het simpel na te zoeken feit dat in de West-Europese landen geen enkele breedgedragen racistische politieke partijen bestaan

Het Vlaams Belang zou volgens peilingen de grootste partij van Vlaanderen worden (25.0%). Onder hun vorige naam werden ze vanwege hun partijprogramma veroordeeld voor racisme. De persoon die toen het partijprogramma schreef is nu lid van de N-VA, de partij die op de tweede plaats eindigt (21.6%).

Ik heb een aantal van de huidige VB en N-VA politici gekend toen ze lid waren van NSV Leuven. Ze leken iets minder racistisch of antisemitisch dan de leden van Protea (pro-apartheid Vlaams-Zuid-Afrikaanse vriendschapsvereniging) waarmee ze optrokken, maar dat zegt niet veel...
  maandag 3 juli 2023 @ 20:19:36 #273
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209751227
Het vervelende is.. Dit ebt de komende dagen/weken zoetjes aan weg.
Dan laat men weer de boel de boel en is het wachten op een volgende keer dat er weer een getinte om het leven komt door "geweld" van de politie of elke willekeurige blanke.

Begint het weer opnieuw en hebben we er nog steeds niet van geleerd.

Hopelijk worden er nu spijkers met koppen geslagen.
pi_209751344
Het filmpje vergat dat Nehal door rood gereden was.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 3 juli 2023 @ 20:32:55 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209751403
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:19 schreef Mubassie het volgende:
Dan laat men weer de boel de boel en is het wachten op een volgende keer
Ben het een keer half met je eens.
Dit had geen effect natuurlijk. Macron gaat gewoon over tot de orde van de dag.
pi_209751410
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het filmpje vergat dat Nehal door rood gereden was.
Ze zullen alle rede gehad hebben om hem aan te houden, maar schieten is en blijft belachelijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 3 juli 2023 @ 20:35:38 #277
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209751451
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ben het een keer half met je eens.
_O_
  maandag 3 juli 2023 @ 20:36:31 #278
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209751468
Lijkt nog niet zeker of de familie van de agent dat geld ook zal krijgen:
quote:
French law prohibits the “opening of or public announcement of subscriptions whose purpose is to compensate for fines, costs and damages awarded by judicial sentences in criminal and correctional matters”. The law allows for a six-month prison sentence or a ¤45,000 fine if broken.

This law was used in 2019 to close a fund in support of gilets jaunes protester Christophe Dettinger, a former boxer who was convicted of punching two police officers. The platform, Leetchi, deemed the fund contrary to public order after an internal investigation and the ¤146,000 donations were returned to senders.

A spokesperson for GoFundMe told the French magazine Capital that the fund did not break any rules as the money would not go to fund the police officer’s legal fees or defence.

“The money will be directly given to the family, which has been added as a beneficiary,” they said.
https://www.theguardian.c(...)r-killed-french-teen

Het is alvast een ongewenst precedent. Als je dit toelaat kan je het moeilijk verbieden voor de familie van een aanslagpleger...
pi_209751500
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:19 schreef Mubassie het volgende:
Dan laat men weer de boel de boel en is het wachten op een volgende keer dat er weer een getinte om het leven komt door "geweld" van de politie of elke willekeurige blanke.

Begint het weer opnieuw en hebben we er nog steeds niet van geleerd.

Hopelijk worden er nu spijkers met koppen geslagen.
Eens, wachten tot de volgende geweldsexplosie, maar dat tuig en die criminele enclaves die blijven en zullen nog meer groeien. Niets zullen ze eraan doen buiten de rechtstaat beïnvloeden om ervoor te zorgen dat die agent niet meer vrijkomt want dat gaat gegarandeerd meer rellen opleveren. De macht ligt bij het tuig, waarvan de overgrote meerderheid lekker gratis heeft mogen shoppen en vernielen en de belastingbetaler betaald wel, inclusief die uitkeringen.
pi_209751541
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]

Het is alvast een ongewenst precedent. Als je dit toelaat kan je het moeilijk verbieden voor de familie van een aanslagpleger...
Hij is nog niet veroordeeld en nu vooralsnog een onschuldige man die een eerlijke rechtszaak verdiend en dan kan dat geld gebruikt worden voor een goeie advocaat, want die zal die wel kunnen gebruiken met die angsthazen in de politiek die capituleren voor die terroristen.
pi_209751571
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]

Je bent ook een hele domme "rechts-extremist" als je gofundme nog gebruikt. dat is zo'n corrupte linkse kutorganisatie.
pi_209751613
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als ik het filmpje goed begrijp zat hij twee dagen nadat hij voor de rechter had gestaan (25 juni) weer in die gehuurde gele Mercedes met dat Poolse kenteken.

Ik probeer altijd objectief te blijven, maar lief was-ie niet echt.
Ergo et sum [red.] [et. all] [sic] die moeder had gewoon moeten koken en dan had er nou geen ellende geweest, en daarom ben ik tegen femisten!
  maandag 3 juli 2023 @ 20:44:43 #283
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209751631
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:40 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hij is nog niet veroordeeld en nu vooralsnog een onschuldige man die een eerlijke rechtszaak verdiend en dan kan dat geld gebruikt worden voor een goeie advocaat, want die zal die wel kunnen gebruiken met die angsthazen in de politiek die capituleren voor die terroristen.
Dat valt onder "costs", en is dus ook verboden.
pi_209751643
Stelling: Het hardhandig tekeer gaan in Noord-Afrika door de Fransen was volkomen begrijpelijk, als je kijkt naar de geschiedenis, waarin Moren herhaaldelijk Zuid-Europa binnenvielen en en duizenden mensen ontvoerd hebben en tot slaaf gemaakt. Ze hebben zelfs een tijd zuidelijk Europa bezet en daar de dienst uitgemaakt. Dit was lang voordat Frankrijk die gebieden in Noord-Afrika had gekoloniseerd.

@Harvest89

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2023 20:51:20 ]
  maandag 3 juli 2023 @ 20:57:10 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209751837
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:38 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Eens, wachten tot de volgende geweldsexplosie, maar dat tuig en die criminele enclaves die blijven en zullen nog meer groeien. Niets zullen ze eraan doen buiten de rechtstaat beïnvloeden om ervoor te zorgen dat die agent niet meer vrijkomt want dat gaat gegarandeerd meer rellen opleveren. De macht ligt bij het tuig, waarvan de overgrote meerderheid lekker gratis heeft mogen shoppen en vernielen en de belastingbetaler betaald wel, inclusief die uitkeringen.
Waarom zou die agent meteen vrij moeten komen? :')
pi_209751860
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:45 schreef Viezig het volgende:
Stelling: Het hardhandig tekeer gaan in Noord-Afrika door de Fransen was volkomen begrijpelijk, als je kijkt naar de geschiedenis, waarin Moren herhaaldelijk Zuid-Europa binnenvielen en en duizenden mensen ontvoerd hebben en tot slaaf gemaakt. Ze hebben zelfs een tijd zuidelijk Europa bezet en daar de dienst uitgemaakt. Dit was lang voordat Frankrijk die gebieden in Noord-Afrika had gekoloniseerd.

@:Harvest89

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rare stelling :')
pi_209751872
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:33 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ze zullen alle rede gehad hebben om hem aan te houden, maar schieten is en blijft belachelijk.
Het onderzoek afwachten is ook een optie. Dat de agent geschoten heeft is duidelijk, echter wat niet vast staat is of de agent geschoten heeft met het doel om Nehal te doden. Tevens zijn de omstandigheden nog niet vastgesteld. Reed Nehal nou op de agenten in, met het doel ze te verwonden?
pi_209751936
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:45 schreef Viezig het volgende:

@:Harvest89

SPOILER
Deze stelling :')

Drink er nog een, mafkees
pi_209751950
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat een rare stelling :')
Waarom? Mensen in dit topic vinden het ook terecht dat mensen Frankrijk slopen omdat Frankrijk in het verleden niet zo netjes was in het buitenland.
pi_209751983
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:04 schreef Viezig het volgende:

[..]
Waarom? Mensen in dit topic vinden het ook terecht dat mensen Frankrijk slopen omdat Frankrijk in het verleden niet zo netjes was in het buitenland.
en zijn die wel zinnig?
pi_209751996
quote:

[..]
De mensen die Frankrijk slopen doen dat vooral omdat Frankrijk ze al generaties lang als shit behandeld terwijl ze al generaties lang Franse burgers zijn. Wat mensen in dit topic vinden zal hen weinig boeien denk ik.
pi_209752021
quote:
5s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:06 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
en zijn die wel zinnig?
Nee. Als je in de spoiler kijkt zie je ook dat ik het zelf niet met die stelling eens ben. Maar iemand als harvest89 moet het er haast wel mee eens zijn, gezien hij dat argument wel gebruikt voor de huidige plunderaars.
  maandag 3 juli 2023 @ 21:11:31 #293
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209752045
quote:

[..]
Ben ik die mensen? Vandaar die mention?
Het gaat om andere redenen.
  maandag 3 juli 2023 @ 21:15:01 #294
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209752086
Armoede, sociaal economische toestanden, als derderangsburger behandeld worden met bijbehorend politiegeweld. Die rellen zijn compleet gerechtvaardigd.
pi_209752092
quote:

[..]
Kun je eens wat posts quoten van users die dat vinden, of verzin je dat nou zelf?
pi_209752108
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Kun je eens wat posts quoten van users die dat vinden, of verzin je dat nou zelf?
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
Armoede, sociaal economische toestanden, als derderangsburger behandeld worden met bijbehorend politiegeweld. Die rellen zijn compleet gerechtvaardigd.
pi_209752120
Rondscheuren in gehuurde sportautos op Pools kenteken is niet bepaald een teken van armoede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')