abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 12:09:10 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209745140
quote:
De Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérald Darmanin zet donderdagavond en -nacht 40.000 politiemensen in om rellen tegen te gaan. Het is al twee nachten erg onrustig, vooral rond Parijs, nadat een agent een zeventienjarige automobilist had doodgeschoten.

De Franse president Emmanuel Macron benadert de onlusten als een nationale crisis die zonder ingrijpen weken kan duren, zoals bij de onlusten in 2005. Toen was het wekenlang onrustig in Frankrijk na de dood van twee tieners in een voorstad van Parijs. De twee hadden zich voor politieagenten verstopt in een elektriciteitshuisje.

De zeventienjarige Nahel werd dinsdag door een agent doodgeschoten toen de jongen bij een verkeerscontrole in de stad Nanterre wegreed. De minimumleeftijd in Frankrijk om auto te rijden is achttien jaar.

Nahel had meerdere problemen met justitie, meldt de Franse nieuwzender Europe 1. Hij zou in september weer moeten voorkomen.

OM verdenkt agent van doodslag: niet volgens regels
Volgens de Franse justitie in Nanterre heeft de agent niet volgens de richtlijnen geschoten. Hij wordt verdacht van doodslag. De agent is aangehouden en moet in voorlopige hechtenis.

De agent werkt al tien jaar voor de Franse politie. De man is volgens politiebronnen ervaren met een goede staat van dienst.

Over de vraag wanneer een politieagent het vuur mag openen, zijn al geruime tijd politieke en juridische twisten. Volgens critici beschieten Franse agenten steeds vake
https://www.nu.nl/buitenl(...)chieten-tiener.htmlr mensen die stoptekens negeren. Vorig jaar zou dit tot dertien doden hebben geleid.
quote:
- Parijs, Marseille, Grenoble, Saint-Etienne en Lyon waren vrijdagavond en -nacht het toneel van plunderingen en van rellen tussen gemaskerde manifestanten en de ordediensten. Het geweld heeft zich zelfs uitgebreid naar enkele overzeese gebiedsdelen.

- Ook in ons land werden vannacht ruim 100 mensen preventief aangehouden in Brussel en zeker 30 in Luik. Voorlopig zijn in ons land geen ernstige incidenten gemeld.

- Er werden vrijdag in Frankrijk zeker 45.000 politieagenten gemobiliseerd.

- De agent die Nahel van dichtbij doodschoot is inmiddels aangeklaagd en in hechtenis genomen. Via zijn advocaat heeft hij zijn excuses aan de familie van de jongen aangeboden.
https://www.hln.be/buiten(...)doodschoot~ae3fc8dd/

twitter

twitter

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209745277
Goede thread. Oekrinse guy vraagt "wat gebeurt in Frankrijk?" op naïeve, vooringenomen manier en zijn collega geeft hierop een masterclass. De oekrinse guy had net zo goed een random fokker kunnen zijn ;)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209745288
2005 wordt dus niet overtroffen :'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209745391
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef Slayage het volgende:
Goede thread. Oekrinse guy vraagt "wat gebeurt in Frankrijk?" op naïeve, vooringenomen manier en zijn collega geeft hierop een masterclass. De oekrinse guy had net zo goed een random fokker kunnen zijn ;)

[ twitter ]
Korte samenvatting van het hele draadje: het ligt aan de witte mensen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209745402
Ik heb 15 jaar in Frankrijk gewoond en dit is gewoon tuig van de richel. Dronken en doorgesnoven crimineeltjes die van elke gelegenheid en manifestatie gebruik maken om de straat op te gaan en de boel in de fik te steken en te stelen. Iedereen die dit rechtvaardigt alsof dit een strijd tegen racisme of kapitalisme zou zijn, is niet goed bij zijn hoofd.

Het is ook wel grappig om te zien hoe mensen die eerst nog voor de rellen waren, zoals bepaalde politici en politiek georienteerden, ineens 180 graden zijn gedraaid nadat in hun eigen straat auto's in de fik zijn gezet en winkels zijn geplunderd.

Extreem links probeert de hele beweging te kapen alsof dit een legitieme strijd zou zijn. Zij zijn daarmee medeplichtig aan alle schade en vernieling die voornamelijk normale particulieren lijden als gevolg van deze insurrectie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-07-2023 12:36:13 ]
pi_209745417
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Slayage het volgende:
2005 wordt dus niet overtroffen :'(
Qua schadebedrag allang overtroffen.
pi_209745461
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Qua schadebedrag allang overtroffen.
Is dat zo?
-Rabia Al-Basri
pi_209745473
Leuke thread over des info mbt de rellen

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209745481
quote:

[ twitter ]
Wat een gezever toch.

Deze hele 'social justice'-beweging is niets anders dan een excuus voor anarchie, chaos en geweld.
pi_209745483
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Korte samenvatting van het hele draadje: het ligt aan de witte mensen.
Badumtssssss
-Rabia Al-Basri
pi_209745523
Tldr: van de honderden beelden die er gedeeld zijn waren er 3 nep

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209745532
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Wat een gezever toch.

Deze hele 'social justice'-beweging is niets anders dan een excuus voor anarchie, chaos en geweld.
Omdat de fransozen op deze manier reageren verandert er helemaal niks in Frankrijk en blijft het probleem doorsudderen terwijl de fransozen blijven ijlen over dat ze de minst racistische land in de wereld zijn.
-Rabia Al-Basri
pi_209745535
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:33 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ja, in 48h zouden er bijv. meer auto's zijn verbrand dan tijdens de 3 weken van 2005.

Op TV heeft iemand er een uitleg van gegeven op basis van de bedragen die bij verzekeringen werden geclaimd, zal kijken of ik het terug kan vinden. 2005 kwam neer op zo'n 200 miljoen, de gele hesjes op zo'n 250 miljoen, en op basis van de inventarisatie van de schade zal het bedrag dit keer veel hoger liggen. Rond een miljard werd over gesproken.

Verder is de imagoschade dit keer veel en veel groter. Die is onberekenbaar door verliezen in toeristeninkomen en dergelijke.
pi_209745541
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Ali_boo het volgende:
Tldr: van de honderden beelden die er gedeeld zijn waren er 3 nep

[ twitter ]
Als je de thread hierboven klikt kom je ver boven de drie :P
-Rabia Al-Basri
pi_209745545
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Omdat de fransozen op deze manier reageren verandert er helemaal niks in Frankrijk en blijft het probleem doorsudderen terwijl de fransozen blijven ijlen over dat ze de minst racistische land in de wereld zijn.
Ten opzichte van Nederlanders zijn Fransen echt heel weinig racistisch. Extreem open en tolerant naar buitenlanders uit allerlei landen, dat is mij echt opgevallen daar. Wat dat betreft hebben wij veel meer vooroordelen en zijn wij veel racistischer en kleiner van geest.
pi_209745557
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ja, in 48h zouden er bijv. meer auto's zijn verbrand dan tijdens de 3 weken van 2005.

Op TV heeft iemand er een uitleg van gegeven op basis van de bedragen die bij verzekeringen werden geclaimd, zal kijken of ik het terug kan vinden. 2005 kwam neer op zo'n 200 miljoen, de gele hesjes op zo'n 250 miljoen, en op basis van de inventarisatie van de schade zal het bedrag dit keer veel hoger liggen. Rond een miljard werd over gesproken.

Verder is de imagoschade dit keer veel en veel groter. Die is onberekenbaar door verliezen in toeristeninkomen en dergelijke.
Das wel een snelle rekensom.
-Rabia Al-Basri
pi_209745561
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Das wel een snelle rekensom.
Sommige mensen hebben verstand van zaken inderdaad.
pi_209745572
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ten opzichte van Nederlanders zijn Fransen echt heel weinig racistisch. Extreem open en tolerant naar buitenlanders uit allerlei landen, dat is mij echt opgevallen daar. Wat dat betreft hebben wij veel meer vooroordelen en zijn wij veel racistischer en kleiner van geest.
Fransozen zijn minder racistisch dan Nederlanders? I find that hard to believe.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 12:42:00 #19
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209745579
Die rellen horen ook wel bij de jeugdcultuur in Frankrijk.

PNL maakte al eerder dit soort filmpjes waarin je ziet dat men relt met de politie op het einde.

Ik reed enkele weken geleden nog langs Nîmes, opweg naar de Ardeche vanuit Perpignan, en zelfs zo'n stad met

150.000 inwoners heeft verschrikkelijke wijken met van die betonnen flats, die er extreem armoedig uitzien.
De kakkers wonen in het centrum, de verschillen zijn behoorlijk groot in Frankrijk.

Zelfs Rotterdam Zuid is goed onderhouden als je het vergelijkt met een Franse achterstandswijk.
pi_209745584
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]
Fransozen zijn minder racistisch dan Nederlanders? I find that hard to believe.
Stukken minder ja.

Hier het filmpje als je Frans spreekt:

pi_209745609
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef BMW1993 het volgende:

PNL maakte al eerder dit soort filmpjes waarin je ziet dat men relt met de politie op het einde.

Ik reed enkele weken geleden nog langs Nîmes, opweg naar de Ardeche vanuit Perpignan, en zelfs zo'n stad met

150.000 inwoners heeft verschrikkelijke wijken met van die betonnen flats, die er extreem armoedig uitzien.
De kakkers wonen in het centrum, de verschillen zijn behoorlijk groot in Frankrijk.

Zelfs Rotterdam Zuid is goed onderhouden als je het vergelijkt met een Franse achterstandswijk.
Maar die mensen maken er zelf een puinhoop van. Flikkeren alles maar op straat, pissen in de lift, trekken zich nergens wat van aan. Als de politie langskomt, wordt die bekogeld. Er is enorm veel geld gestoken in die wijken. Veel sociale werkers. Heeft allemaal geen zin gehad, die mensen willen helemaal niet vooruit. Beetje uitkering trekken en drugs dealen. Degenen die het willen, doen hun best op school en zorgen dat ze later ergens anders kunnen wonen.

Ik heb zelf in dat soort wijken gewoond, waarvan een aantal weken in een vrij slechte. Binnen een paar weken stonden ze mijn deur in te trappen omdat ze dachten dat ik een geheim agent was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-07-2023 12:54:47 ]
pi_209745631
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb 15 jaar in Frankrijk gewoond en dit is gewoon tuig van de richel. Dronken en doorgesnoven crimineeltjes die van elke gelegenheid en manifestatie gebruik maken om de straat op te gaan en de boel in de fik te steken en te stelen. Iedereen die dit rechtvaardigt alsof dit een strijd tegen racisme of kapitalisme zou zijn, is niet goed bij zijn hoofd.

Het is ook wel grappig om te zien hoe mensen die eerst nog voor de rellen waren, zoals bepaalde politici en politiek georienteerden, ineens 180 graden zijn gedraaid nadat in hun eigen straat auto's in de fik zijn gezet en winkels zijn geplunderd.

Extreem links probeert de hele beweging te kapen alsof dit een legitieme strijd zou zijn. Zij zijn daarmee medeplichtig aan alle schade en vernieling die voornamelijk normale particulieren lijden als gevolg van deze insurrectie.

Twee korte vraagjes

- De laatste dagen kregen we tegenstrijdig berichten over Macron en dat die sociale media wou bannen. Weet jij hier iets meer vanaf ?

- Betekent dit dat je inmiddels bent verhuisd ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209745641
Dit dus :Y

twitter
pi_209745642
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Twee korte vraagjes

- De laatste dagen kregen we tegenstrijdig berichten over Macron en dat die sociale media wou bannen. Weet jij hier iets meer vanaf ?

Ze hebben volgens mij zaterdag het internet afgesloten in bepaalde delen van steden ja, om te voorkomen dat benden zich konden organiseren.

edit: nu lees ik net weer dat dat niet waar zou zijn.

Volgens mij dus voorlopig niet. Maar sociale media werden wel aangewezen als een factor van belang door de regering inderdaad.

Ik ben inmiddels vertrokken ja.
pi_209745658
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Daar krijgen de Fransen dan niet veel voor terug. Als je naar die rellen van de afgelopen dagen kijkt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209745661
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:48 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Daar krijgen de Fransen dan niet veel voor terug.
Die mogen de rekening betalen.
pi_209745675
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Twee korte vraagjes

Bannen niet echt, vooral social media aanpakken dus zorgen dat de boel niet escaleert of tot zaken wordt opgeroepen. Daarom zijn ze de laatste dagen ook zo druk bezig geweest alle filmpjes van het internet af te halen, bijkomend leuk gevolg is dat de media daardoor vooral mensen wijs kan maken dat het maar een "protest" is. Ik vraag mi af hoeveel mensen die de NOS volgen weten dat er doden gevallen zijn, dat ze wapens bemachtigd hebben en vooral hoeveel zouden er weten dat je als blanke autochtoon er beter kon wegblijven want je was je leven niet zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tekaschi op 03-07-2023 12:58:11 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 3 juli 2023 @ 12:52:17 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209745702
Alla akbaar *O* *O* *O*

twitter

twitter
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209745746
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef BMW1993 het volgende:

Maar hoelang nog voordat wij op dat niveau zitten? Heb mijn eigen wijk zien veranderen de laatste 10 jaar, leuke straat, ouderen en starters. Het was er schoon en geen criminaliteit. Nu hebben ze de laatste jaren alles volgestopt met "asielzoekers", die gooien gewoon hun huisvuil over het balkon, want waarom betalen en opruimen, dat doen anderen wel, de criminaliteit is zwaar gestegen, drugsdealers overal, de joints en zelfs al spuiten kom je geregeld tegen. En dan is er weer eens een akkefietje en staat een groepje van die hynea's de deur in te trappen. Frankrijk ligt wat jaren voor op ons, genoeg reden nu om in te gaan zien dat wij per direct moeten stoppen met die open grenzen en eerst eens wat doen aan dat tuig in onze samenleving voordat het hier net zo'n no go zone wordt als in Frankrijk, die we trouwens al hebben in Nederland.
pi_209745786
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar hoelang nog voordat wij op dat niveau zitten? Heb mijn eigen wijk zien veranderen de laatste 10 jaar, leuke straat, ouderen en starters. Het was er schoon en geen criminaliteit. Nu hebben ze de laatste jaren alles volgestopt met "asielzoekers", die gooien gewoon hun huisvuil over het balkon, want waarom betalen en opruimen, dat doen anderen wel, de criminaliteit is zwaar gestegen, drugsdealers overal, de joints en zelfs al spuiten kom je geregeld tegen. En dan is er weer eens een akkefietje en staat een groepje van die hynea's de deur in te trappen. Frankrijk ligt wat jaren voor op ons, genoeg reden nu om in te gaan zien dat wij per direct moeten stoppen met die open grenzen en eerst eens wat doen aan dat tuig in onze samenleving voordat het hier net zo'n no go zone wordt als in Frankrijk, die we trouwens al hebben in Nederland.
Dat doen ze ook omdat ze dat gewend zijn. Van dat huisvuil.

Mijn broer was getrouwd met een vrouw uit Cuba en die gooide de eierschillen achter het fornuis, want thuis aten de dieren het dan op. Die woonde in Cuba in zo een open hutje.

Maar met mijn broer gewoon in een huis in Nederland :)

Ik zweer het. Dat bedoel ik niet hatelijk, dat zijn daar de gewoontes.
pi_209745787
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ze hebben volgens mij zaterdag het internet afgesloten in bepaalde delen van steden ja, om te voorkomen dat benden zich konden organiseren.

edit: nu lees ik net weer dat dat niet waar zou zijn.

Volgens mij dus voorlopig niet. Maar sociale media werden wel aangewezen als een factor van belang door de regering inderdaad.

Ik ben inmiddels vertrokken ja.
Oke duidelijk

Wil je nog meedelen waar je nu zit of hou je dan liever voor jezelf? :D
pi_209745807
Het feest lijkt langzaam voorbij te zijn.
pi_209745839
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Welk probleem?

Er is geen racismeprobleem, er is een integratieprobleem en een Islam-probleem. Als het land zo racistisch zou zijn. zouden al die mensen er echt niet blijven wonen of erheen trekken om er te profiteren van de verzorgingsstaat en alle vrijheden en rechten die ze er genieten. En de Islam is simpelweg een enorme barrière voor integratie. Zorgt voor een 'wij vs hen'-gevoel.
pi_209745844
Haags lyceum stelt schoolreis naar Lille uit vanwege rellen

Jammer, Gymnasium, atheneum en havo, die zouden vooral nu moeten gaan, zien ze de echte wereld eens en dan maakt de jeugd zich ook wat minder druk over het klimaat of de agenda van D66/GL en zien ze de echte wereld eens met hun eigen ogen. Een betere les was er niet geweest voor onze jeugd, laat ze de toekomst van Europa maar aanschouwen als we niet snel dit tot een halt roepen.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:07:34 #35
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209745900
Zijn er schattingen van het aantal relschoppers te vinden?
are we infinite or am I alone
pi_209745922
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Oke duidelijk

Wil je nog meedelen waar je nu zit of hou je dan liever voor jezelf? :D
In Georgië aan de Zwarte Zee tussen de Russen en de Turken 8-)
pi_209745959
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat doen ze ook omdat ze dat gewend zijn. Van dat huisvuil.

Mijn broer was getrouwd met een vrouw uit Cuba en die gooide de eierschillen achter het fornuis, want thuis aten de dieren het dan op. Die woonde in Cuba in zo een open hutje.

Maar met mijn broer gewoon in een huis in Nederland :)

Ik zweer het. Dat bedoel ik niet hatelijk, dat zijn daar de gewoontes.
Hou toch op alsjeblieft met het rechtpraten van wat krom is.

Eierschillen zijn ook nog wat anders dan hele meubels enzo.
pi_209745965
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Hou toch op alsjeblieft met het rechtpraten van wat krom is.
Hoezo doe ik dat dan? Ik bevestig het juist, maar goed.

Never mind.
pi_209745970
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef crystal_meth het volgende:
Is maar een klein groepje dat is begonnen Nanterre, toen door de rest van Parijs is getrokken, Lyon, Marseille en heel wat andere Franse steden hebben "verrijkt" vervolgens in de auto naar Brussel en Antwerpen om daar nog even lekker te "shoppen" om vervolgens even te buurten in Zwitserland. Denk dat ze nu inmiddels weer onderweg zijn naar Zweden waar natuurlijk wel nog de kans bestaat dat ze even stoppen in Molenbeek, De Schilderswijk of Amsterdam. Een heel klein groepje dus. Als het een beetje goed weer wordt dit weekend zie je dit groepje ook op het strand van Zandvoort of bij alle openbare zwemgelegenheden. Suikerfeest is net afgelopen dus in de bios kom je dit hele kleine groepje niet tegen.

Maar zonder gekheid, nee exacte aantallen zijn er niet want die hoor je om de één of andere reden nooit als er zo'n rellen zijn. Zag ze wel rellen jonger dan 10 jaar, gezichtsbedekking op en losgaan. Denk dat we over heel Frankrijk gezien wel makkelijk boven de 10K+ komen. Ze hebben er inmiddels toch ook al zo'n 2.5k gearresteerd over die dagen, en ze houden nooit 1 op de 4 van die gasten aan, meer dan 95% zal nooit gevolgen ondervinden van het jatten, vernielen en het geweld wat gebruikt is, dat zal ze sterken om het binnenkort weer te doen. Lekker een hoop nieuwe spulletjes en hun straf gaan ze allemaal ontlopen, want zo werkt het in Europa. Hadden ze uit elkaar moeten slaan met bereden paard of het waterkanon erop zoals ze deden tijdens de vreedzame corona protesten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tekaschi op 03-07-2023 13:22:09 ]
  maandag 3 juli 2023 @ 13:13:48 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209745971
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:03 schreef Tekaschi het volgende:
Haags lyceum stelt schoolreis naar Lille uit vanwege rellen

Jammer, Gymnasium, atheneum en havo, die zouden vooral nu moeten gaan, zien ze de echte wereld eens en dan maakt de jeugd zich ook wat minder druk over het klimaat of de agenda van D66/GL en zien ze de echte wereld eens met hun eigen ogen. Een betere les was er niet geweest voor onze jeugd, laat ze de toekomst van Europa maar aanschouwen als we niet snel dit tot een halt roepen.
Ik zou inderdaad zeggen, je moet ze nu wél sturen. Een perfecte kansen om ze te laten meerellen en demonstreren, wellicht met een BLM-vlag en een Antifa-outfit. Dit moet toch voor menig linksgeoriënteerde docent een uitgelezen kans zijn om je leerlingen tot echte activisten te smeden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 3 juli 2023 @ 13:14:18 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209745978
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:29 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
....en de andere kant is dat er op Twitter mensen beweren dat er niets aan de hand is in Frankrijk.

Zo moet je toch steeds een soort van middenweg zoeken, he?
Het is jammer dat het allemaal wel meevalt.
Zo bereik je niets natuurlijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209745989
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is jammer dat het allemaal wel meevalt.
Zo bereik je niets natuurlijk.
Wie bereikt er niks? ;) Het ligt er allemaal aan of je links of rechts denkend bent. Ik word daar zo moe van. Ik snap niet dat die mensen niet moe van zichzelf worden. Zo gehersenspoeld.
pi_209746006
Jong jong jong, jullie (nee niet wij, want wij waren tegen) hebben wat volk dit contitent binnengehaald:

Jongeren, waaronder 12-jarige, willen aanslag plegen op Antweprs commissariaat: “Molotovs op zak, is bijna normaal geworden”
  maandag 3 juli 2023 @ 13:16:37 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209746010
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om de banlieus, het gaat om alle plekken waar dat volk bij elkaar woont. Brussel is toch ook geen banlieus? Dus ja ik heb tussen dat volk gewoond, en de oorzaak is overal hetzelfde, volk wat onze normen en waarden niet accepteert, wat zich afzet tegen het land waarin ze verblijven terwijl ze de haat met de paplepel wordt ingegeven.
Jij hebt tussen Fransen gewoond?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209746011
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hoezo doe ik dat dan? Ik bevestig het juist, maar goed.

Never mind.
Omdat dat 'gewoon hun cultuur is'.

Sorry, misschien heb ik je bericht verkeerd begrepen.
pi_209746036
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Omdat dat 'gewoon hun cultuur is'.

Sorry, misschien heb ik je bericht verkeerd begrepen.
Nee, ik bedoel ze flikkert het in Cuba achter het fornuis en ze flikkert het hier dus ook achter het fornuis.

Misschien dat dat duidelijker is zo. ;)
pi_209746044
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef crystal_meth het volgende:
Nee, maar er zijn rellen in meerdere grote steden geweest.
pi_209746057
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad zeggen, je moet ze nu wél sturen. Een perfecte kansen om ze te laten meerellen en demonstreren, wellicht met een BLM-vlag en een Antifa-outfit. Dit moet toch voor menig linksgeoriënteerde docent een uitgelezen kans zijn om je leerlingen tot echte activisten te smeden.
Mee rellen? Nee die waren bij aankomst meteen belaagd en overvallen, hadden ze zich eens een goed beeld kunnen vormen over zulke praktijken en dat volk. Eens zien hoeveel er nog menen enige kennis te hebben van die sociale onderklasse in de samenleving omdat ze op die school er één hebben rondlopen met een hoofddoekje en daardoor menen dat ze "divers" en "expert" zijn als het gaat om de sociale klassen in de samenleving inclusief alle bijkomende sociale strubbelingen.

We zouden iedereen die pro dit volk stemt eens een maand in zo'n wijk moeten laten bivakkeren, dat is de enige manier om het te leren.
pi_209746060
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
In Georgië aan de Zwarte Zee tussen de Russen en de Turken 8-)
Nice my dude
pi_209746094
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Welk probleem?

Er is geen racismeprobleem, er is een integratieprobleem en een Islam-probleem. Als het land zo racistisch zou zijn. zouden al die mensen er echt niet blijven wonen of erheen trekken om er te profiteren van de verzorgingsstaat en alle vrijheden en rechten die ze er genieten. En de Islam is simpelweg een enorme barrière voor integratie. Zorgt voor een 'wij vs hen'-gevoel.
Je klinkt als een goed geassimileerde Fransman
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 13:24:07 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_209746114
quote:

[ twitter ]
Dit noem jij een masterclass? Die gast is gewoon het complete BLM narratief aan het uitrollen, inclusief krachttermen als whiteness en anti blackness. Daar moet je net op dit moment mee aan komen kakken bij mensen die voor hun voortbestaan aan het knokken zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')