Ik heb liever Verstappen als vriend. Is misschien een lul en ik denk dat ie dat zelf ook wel weet - maar je weet wel wat je aan hem hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hamilton is een act, Verstappen is zichzelf. Of je ze mag of niet zal een kwestie van smaak zijn. Het zouden waarschijnlijk beide geen vrienden van me zijn irl.
Ik denk dat Max zich even gedeisd hield na afgelopen vrijdag en een keer niet tegen het team in ging. Maar geloof maar dat hij gebaald heeft. Hij wil ook in die FL-ranking omhoog. Zoals Marko zegt: Max doet of hij geen fuck heeft om records, maar intussen kent hij ze allemaal.quote:
Dat is geen diva gedrag.... diva is het showmannetje uithangen en dat doet Max niet. Max is af en toe een lul, maar dat moet je een beetje zijn om WK te worden. Maar diva gedrag is het niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
We're all in this together mate:
https://www.youtube.com/shorts/w0UtZ--FBCk
En afgelopen weekend nog over de Fucking execution van Q1
Ocon aanvallen na een race incident
Wraakgedrag naar Perez
Lees terug waar Donderkonijn op reageerdequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch geen diva gedrag, eerder hufterig.
En het is ook diva-gedrag.quote:Klagen en het TEAM een veeg onderuit de pan geven ook op het moment dat het mis loopt.
#Gruwel
Ze hebben Norris om zich op af te trekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat me opviel afgelopen weekend toen ik op Channel 4 hier in het VK keek. De boordradio van Hamilton kwam door in de uitzending, hij klaagde erover dat Ferrari elke keer tracklimits overschreedt. En de presentatoren reageerden er totaal niet op. Niks, nul, negeerden het gewoon. Alsof ook klaar waren met dat gezeik.
Dat is niet de defenitie van divagedrag. Divagedrag is laten zien dat je het beter weet/bent/kunt dan de rest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:03 schreef Donderkonijn het volgende:
Die apenpakkies waar Hamilton mee op de proppen komt, graag met bekende filmsterren/rappers e.d. rondhangen, DAT is diva gedrag.
Nou nee, divagedrag is dat je behandeld wilt worden als een diva.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is niet de defenitie van divagedrag. Divagedrag is laten zien dat je het beter weet/bent/kunt dan de rest.
Nee divagedrag is dat je je gedraagt als een diva. "Ik ben de koning en jullie untermenschen monteurs hebben maar één taak en dat is mijn wielen snel wisselen en als ik zeg 2 snelle rondes achter elkaar dan wil ik niet dat jij jan lul race-engineer mij dwingt om eerst weer mijn batterij op te laden"quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee, divagedrag is dat je behandeld wilt worden als een diva.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee divagedrag is dat je je gedraagt als een diva. "Ik ben de koning en jullie untermenschen monteurs hebben maar één taak en dat is mijn wielen snel wisselen en als ik zeg 2 snelle rondes achter elkaar dan wil ik niet dat jij jan lul race-engineer mij dwingt om eerst weer mijn batterij op te laden"
Even los van het feit dat ik het oneens ben met je weergave, het feit dat GP Max vervolgens een 'grote mond' terug kan geven, geeft al aan dat er geen sprake is van diva-gedrag. Als ditzelfde bij Lewis gebeurt, krijg hij uitgebreide excuses van het team, want de diva mag niet 'upset' raken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee divagedrag is dat je je gedraagt als een diva. "Ik ben de koning en jullie untermenschen monteurs hebben maar één taak en dat is mijn wielen snel wisselen en als ik zeg 2 snelle rondes achter elkaar dan wil ik niet dat jij jan lul race-engineer mij dwingt om eerst weer mijn batterij op te laden"
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:01 schreef Rnie het volgende:
Lewis Hamilton: ‘If I was in Sergio’s car, Max would not be having the same time he’s having now’
https://www.reddit.com/r/(...)rgios_car_max_would/
Wat een kwal van een man is het toch.
Als je enig fatsoen hebt zijn dit teksten die uit andermans mond moeten komen. Dit zegt zo verschrikkelijk veel over de persoon Hamilton.quote:
Niemand zal het ooit weten. Ook Hamilton niet, want het gaat nooit gebeuren. Hij wil het ZELF niet eens, daar ben ik van overtuigd.quote:
Max leeft rent-free in Hamilton zijn hoofd en durft dus nagenoeg geen enkel positief ding te zeggen over Max. Voornamelijk de angst dat Max gewoon universeel wordt gezien als de betere rijder (ook in hamilton zijn prime) van de twee en hij dat wilt oplossen door een achtste wereldtitel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Niemand zal het ooit weten. Ook Hamilton niet, want het gaat nooit gebeuren. Hij wil het ZELF niet eens, daar ben ik van overtuigd.
Het enige dat hij hier weer doet is roepen dat Perez een slechte coureur is, zodat mensen maar vooral niet denken dat Max zo goed is. Dat is het gewoon.
En dan ben je inderdaad een kwal.
Race wins als percentage van het aantal pole positions bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
"Kijk maar naar de statistieken" wordt er dan door Lewis en kamp Lewis gezegd.
Ik denk dat menigeen niet beseft HOE belangrijk die 'GOAT'-titel voor Lewis is. Hij was (is) vastbesloten die 8ste te halen, zodat hij het virtuele podium niet met Schumacher hoefde te delen. En toen kwam Verstappen dat feestje verstoren. En inmiddels moet hij ook vrezen dat het straks Max is die er met 'zijn' GOAT-titel vandoor gaat. Het valt allemaal heel slecht te verkroppen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Max leeft rent-free in Hamilton zijn hoofd en durft dus nagenoeg geen enkel positief ding te zeggen over Max. Voornamelijk de angst dat Max gewoon universeel wordt gezien als de betere rijder (ook in hamilton zijn prime) van de twee en hij dat wilt oplossen door een achtste wereldtitel.
"Kijk maar naar de statistieken" wordt er dan door Lewis en kamp Lewis gezegd.
Magic number 8 is de enige statistiek dat voor Hamilton telt om voor zijn eigen gevoel, al rukkend op zichzelf in de spiegel, zichzelf de beste allertijden te noemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Race wins als percentage van het aantal pole positions bijvoorbeeld
Charles Leclerc: 25%
Lewis Hamilton: 99%
Max Verstappen: 167%
Al wint lewis de achtste titel, who cares, hij wordt toch niet universeel gezien als de beste allertijden. Dat wringt bij die jongen, tot op het bot. De enige manier om het te rechtvaardigen voor zichzelf is die achtste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat menigeen niet beseft HOE belangrijk die 'GOAT'-titel voor Lewis is. Hij was (is) vastbesloten die 8ste te halen, zodat hij het virtuele podium niet met Schumacher hoefde te delen. En toen kwam Verstappen dat feestje verstoren. En inmiddels moet hij ook vrezen dat het straks Max is die er met 'zijn' GOAT-titel vandoor gaat. Het valt allemaal heel slecht te verkroppen, vermoed ik.
Jij hebt het begrip diva dan niet begrepen. Dat is het totaal niet. Als een prins/prinses behandeld willen worden is diva gedrag. Dat is niet de definitie ervan die jij beschrijft. Maar ik zie dat meerdere users je hier al op hebben gewezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is niet de defenitie van divagedrag. Divagedrag is laten zien dat je het beter weet/bent/kunt dan de rest.
Ehh jij begon zelf te roepen dat Verstappen nooit zijn team afzeikte en van daaruit een oeverloze discussie wat wel of niet divagedrag is. Dat hij zijn team afzeikt als dat zo uitkomt (niet veel maar wat wil je als je 9 van de 10x de snelste auto van ze krijgt en 20 tellen voor de rest uit freewheeled) is een feit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jij hebt het begrip diva dan niet begrepen. Dat is het totaal niet. Als een prins/prinses behandeld willen worden is diva gedrag. Dat is niet de definitie ervan die jij beschrijft. Maar ik zie dat meerdere users je hier al op hebben gewezen.
Tja de keren dat hij niet freewheelend naar de titel kon cruisen werd hij verslagen. Door Button, Rosberg en Verstappen. En Verstappen wist ondanks dat Lewis een veel betere auto had het hem toch af en toe knap lastig te maken en hier en daar een race win af te snoepen. Ik zie Lewis dat nog niet doen nu de rollen omgedraaid zijn. Goede coureur hoor, daar niet van en zeker bij de top3 op het moment. Maar Verstappen is een 1x in een generatie buitencategorie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Al wint lewis de achtste titel, who cares, hij wordt toch niet universeel gezien als de beste allertijden. Dat wringt bij die jongen, tot op het bot. De enige manier om het te rechtvaardigen voor zichzelf is die achtste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |