Dat is op andere banen niet andersquote:Op maandag 24 juli 2023 21:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooral geluk dat je op die baan maar moeilijk kan inhalen en dat Ferrari faalde en het geluk van Aston Martin ook op is.
En fout van Mercedes zelf, die hadden de motor te ver opgeschroefd om die pole te halen maar daardoor werd de motor te warm.
Hamilton vroeg zich zelfs af of de motor omlaag geschroefd moest worden.
Op deze baan heeft de P2 trouwens ook een voordeel dat die bij bocht 1 aan de binnenkant van de bocht zit.
Hamilton had dus beter voor P2 kunnen gaan maar bij de quali zal er maar 3 duizendsten(!) tussen.
Verliest alleen even grip.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef beantherio het volgende:
Lewis doet weer even een "Lewis":
[ afbeelding ]
“If you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.”quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
“If you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.”
Ik vond die uitspraak niet van toepassing vandaag gezien de ruimte die hij had maar wel zwaar bestraft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Lewis is geen Senna.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Zeldzame fout van de zevenvoudig wereldkampioen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
Het was niet eens een fout.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeldzame fout van de zevenvoudig wereldkampioen.
Jawel en hij is er heel vaak mee weg gekomen in z'n carriere, probleem is dat de FIA altijd zegt niet naar de consequenties te kijken van een actie maar dat was gisteren natuurlijk wel zo.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was niet eens een fout.
Ik wil inhaalpogingen als deze echt niet gaan afdoen als een fout. Anders kunnen we helemaal naar optochten gaan loeren in de F1.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel en hij is er heel vaak mee weg gekomen in z'n carriere, probleem is dat de FIA altijd zegt niet naar de consequenties te kijken van een actie maar dat was gisteren natuurlijk wel zo.
Dit is een mislukte inhaalpoging, dat is dan toch gewoon een fout, ik vond de straf wat te hoog, maar dat is dus het punt dat ze wel naar het gevolg van een actie kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil inhaalpogingen als deze echt niet gaan afdoen als een fout. Anders kunnen we helemaal naar optochten gaan loeren in de F1.
Verliest alleen net even wat grip, straf terecht om de gevolgen niet om de actie zelf.
Als iemand tijdens een duel onderstuurt en daardoor is contact maar beide kunnen in dezelfde volgorde zonder noemenswaardige schade de weg vervolgen, dan is een 5 sec straf toch geen vereiste? Tenzij het roekeloos is, dan natuurlijk wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel en hij is er heel vaak mee weg gekomen in z'n carriere, probleem is dat de FIA altijd zegt niet naar de consequenties te kijken van een actie maar dat was gisteren natuurlijk wel zo.
Nee dat kan hij nooit. Maar goed, een coureur geeft zelden toe dat hij fout zitquote:
Daar gaat iets misquote:
Ik had het nog niet gezien, maar ik begrijp nu wel dat hij is uitgevallen.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar gaat iets mis
Flink gat toch nog
Ja nogal. Domme actie Lewis.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien, maar ik begrijp nu wel dat hij is uitgevallen.
Dat blijft natuurlijk een probleem met scheidsrechters en interpretatie, hij was hier wel fout maar als Perez zonder schade z'n weg had kunnen vervolgen denk ik toch dat er geen straf was uitgesproken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand tijdens een duel onderstuurt en daardoor is contact maar beide kunnen in dezelfde volgorde zonder noemenswaardige schade de weg vervolgen, dan is een 5 sec straf toch geen vereiste? Tenzij het roekeloos is, dan natuurlijk wel.
Of vergeet ik iets?
Perez maakt een fout en er ontstaat een gat waar Ham induikt. Dat Hamilton net even teveel naar buiten glijdt zijn dingen die nou eenmaal kunnen gebeuren in natte omstandigheden.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil inhaalpogingen als deze echt niet gaan afdoen als een fout. Anders kunnen we helemaal naar optochten gaan loeren in de F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |