Nou echt, iedereen was met STOMHEID geslagen!quote:Op zondag 23 juli 2023 17:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat is het toch een VERSCHRIKKELIJK GOEDE rijder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Over welke race heb je het?quote:
Wel wel... alles bij elkaar duurde het slechts enkele seconden, en je troll opmerking keerde als een boemerang naar je terug... heerlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mondjes snoeren, heerlijk.
Pole gepakt in een knollenwagenquote:Op maandag 24 juli 2023 07:21 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wel wel... alles bij elkaar duurde het slechts enkele seconden, en je troll opmerking keerde als een boemerang naar je terug... heerlijk.
Serieus, zie je zelf niet in hoe je jezelf vreselijk voor lul hebt gezet?
Je zal mij niet horen beweren dat dit geen heel goed resultaat is van Hamilton, juist erg goed zelfs!quote:Op maandag 24 juli 2023 07:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pole gepakt in een knollenwagen
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 24 juli 2023 07:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen beweren dat dit geen heel goed resultaat is van Hamilton, juist erg goed zelfs!
(en dat is gelijk het verschil tussen jou en mij, ik kan namelijk een goede pole ook waarderen, ongeacht welke coureur deze behaald. Dat geldt tot bepaalde hoogte ook voor jou, zolang Max 'm maar niet heeft, toch?).
Maar de punten worden niet op zaterdag uitgedeeld...
"Mondjes snoeren, heerlijk" is waar ik op reageerde, en dit weet je dondersgoed, meneer "ik doe net alsof mijn neus bloedt en alsof anderen uit hun nek lullen".quote:Op maandag 24 juli 2023 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouJe lult uit je nek.
Dus omdat ik hier eenplaats voor Hamilton ben ik meteen tegen Max. Bijzonder volk.
haha, watquote:Op maandag 24 juli 2023 09:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
"Mondjes snoeren, heerlijk" is waar ik op reageerde, en dit weet je dondersgoed, meneer "ik doe net alsof mijn neus bloedt en alsof anderen uit hun nek lullen".
Maar met deze laatste trieste reactie, heb je mijn punt bevestigd, je bent gewoon niets meer dan een zielige troll...
En verder maak ik hier geen woord meer aan vuil, fijne dag verder.
Dat idee moet ook maar gepushed worden he? Dat die Mercedes zo vreselijk slecht is.quote:Op maandag 24 juli 2023 07:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pole gepakt in een knollenwagen
Ik probeerde het wat luchtig te houden, is niet gelukt. Verder maken ze er wel een potje van natuurlijk, nog altijd de derde auto van de grid en totaal voorbijgestreefd door het Goddelijke McLarenquote:Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat idee moet ook maar gepushed worden he? Dat die Mercedes zo vreselijk slecht is.
quote:Op maandag 24 juli 2023 09:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
haha, wat
Wat is nu exact je probleem? Want of je hebt dit topic heel beperkt gelezen of je weet echt niet wat voor vibe er over Lewis heen hangt hier op dit forum of je bent absoluut niet zo neutraal als jij doet vermoeden. Wel fijn dat je jezelf blijkbaar geen haar beter bent gezien je persoonlijke teksten, mevrouw .
LewisGod.
Veelzeggende conclusie, bedankt.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
Hamilton is een jankerd en dan volg ik F1 niet eens maar puur op de berichten die ik erover lees
Minstens zo sneu.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb meteen een RBR petje gekocht.
Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.quote:
Wat leuk!quote:Op maandag 24 juli 2023 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.#RespectVoorEenAnder
Wie ben ik om dat te veroordelen.
quote:
Hamilton is nog een prima racer. Dat laat hij gewoon elke race weer opnieuw zien in acties en gekozen lijnen bij verdedigende acties.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:43 schreef Tarado het volgende:
Hamilton is nog steeds heel snel, zeker over 1 rondje, dat heeft hij zaterdag laten zien, dat racen wat anders is hebben we zondag gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |