Mwah, dat lijkt me dan weer een pijnlijke affaire worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland - VS kijk ik wel terug ofzo.
Als die wedstrijd in het weekend was had ik wel live gekeken. Maar juli is voor mijn geen vakantiemaand en die week al helemaal niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland - VS kijk ik wel terug ofzo.
Als het in het weekend was was ik wel even opgestaan ja. Maar nu kijk ik wel terug jaquote:Op zondag 2 juli 2023 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in het weekend was had ik wel live gekeken. Maar juli is voor mijn geen vakantiemaand en die week al helemaal niet.
Gewoon werken voor je geld. Erg mooi.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in het weekend was had ik wel live gekeken. Maar juli is voor mijn geen vakantiemaand en die week al helemaal niet.
Beerenboot kun je missen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me denken aan die uitzwaaiwedstrijd waar Robben blessa raakte.
Maar mag je dan ook niet klagen over het slechte spel tijdens de wedstrijd?quote:
Dat kan via de app.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mag je dan ook niet klagen over het slechte spel tijdens de wedstrijd?
Goh, er is heel veel fophef over geweest, belgie gaat niet naar wk en dus wilde de meiden vervroegd op vakantie.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:20 schreef Sked het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de Red Flames.
Je weet dat slechts 1 wedstrijd in de nacht is?quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
niet!
• 22 juli, 03.00 uur: Verenigde Staten - Vietnam (Auckland)
• 23 juli, 09.30 uur: Nederland - Portugal (Dunedin)
• 27 juli, 03.00 uur: Verenigde Staten - Nederland (Wellington)
• 27 juli, 09.30 uur: Portugal - Vietnam (Hamilton)
• 1 augustus, 09.00 uur: Portugal - Verenigde Staten (Auckland)
• 1 augustus, 09.00 uur: Vietnam - Nederland (Dunedin)
Die scoort dus het komend halfjaar niet meer.quote:
De echte fijnproever gaat ook voor Nigeria - Canada om 04:30.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je weet dat slechts 1 wedstrijd in de nacht is?
[..]
Duh, waarom zouden ze?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit België heeft er niet echt zin in he.
Kinderen?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Evertjan het volgende:
waarom waren ze boos dat deze wedstrijd pas om 2045
Ach, een afgetekende nederlaag tegen de Amerikanen hoeft toch niemand te zienquote:
Zijn de amerikanen weer goed met elkaar??quote:Op zondag 2 juli 2023 21:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, een afgetekende nederlaag tegen de Amerikanen hoeft toch niemand te zien
Vrouwenvoetbal is vooral kinder-publiek dus die moeten slapen om 20 uur ouwe reusquote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Evertjan het volgende:
waarom waren ze boos dat deze wedstrijd pas om 2045
Bij engeland weet je nooit wat er komt opdagen en in welke staat.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Portugal, eerste wedstrijd, wordt ook al lastig. Die speelden gister 0-0 tegen het Engeland van Wiegman.
Tegen USA is gewoon schade beperken, al waren hun resultaten afgelopen 1,5 jaar niet allemaal geweldig...
Mocht jij niet opblijven voor zulke wedstrijden?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal is vooral kinder-publiek dus die moeten slapen om 20 uur ouwe reus
In mijn kindertijd was er nog geen vrouwenvoetbalquote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Mocht jij niet opblijven voor zulke wedstrijden?
Oude lul.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
In mijn kindertijd was er nog geen vrouwenvoetbal
Ook weer waar ja. Op het EK hadden ze er eigenlijk uit moeten vliegen tegen Spanje, en in de finale was Duitsland beter. Verder zijn er natuurlijk wat kruisbandgevallen bij Engeland.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bij engeland weet je nooit wat er komt opdagen en in welke staat.
Die kunnen gewoon de ene naar de andere kutwedstrijd spelen en tegen de tijd van de knock-out nemen ze het serieuzer en uiteindlijk gewoon finale.
De oranjeleeuwinnen hebben hun eerste interland gespeeld op 17 april 1971 en daarvoor bestonden ze ook al in niet erkende vorm.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
In mijn kindertijd was er nog geen vrouwenvoetbal
Maar werd dat ook uitgezonden?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De oranjeleeuwinnen hebben hun eerste interland gespeeld op 17 april 1971 en daarvoor bestonden ze ook al in niet erkende vorm.
Ik kan me nog de tijd herineren dat interlands helemaal niet werden uitgezonden, dan had je een uur later een verslagje van een iemand ter plekke en de volgende dag een samenvatting met beeld!quote:Op zondag 2 juli 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar werd dat ook uitgezonden?
Beter doe je alles in Utrechtquote:Op zondag 2 juli 2023 21:58 schreef Isane het volgende:
Hele stadion omgebouwd zodat alles oranje is, voor zon kut wedstrijd
En hebben ze het bewust in kerkrade gedaan zodat de belgen snel thuis zijn?
Nee ze willen inclusief zijn voor heel nederland, daarom werken ze met een toerbeurt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:58 schreef Isane het volgende:
Hele stadion omgebouwd zodat alles oranje is, voor zon kut wedstrijd
Nu snap ik de locatie pas!quote:Op zondag 2 juli 2023 21:58 schreef Isane het volgende:
U21 Frankrijk - Oekraine is wel lachen, Frankrijk staat 2-1 achterquote:
Waar?quote:
quote:
Ik weet t nietquote:
Jeetje, waar je je al niet druk om kan maken zeg.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een enorme hoeveelheid filmpjes en samenvattingen op de NOS-site voor een oefenpotje.Ze proberen het echt schaamteloos net zoveel zendtijd te geven als de mannen hè.
Gaat mij erom dat het teveel gepusht wordt.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, waar je je al niet druk om kan maken zeg.
Niemand verplicht je dat allemaal te kijken.
quote:Op maandag 3 juli 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat het teveel gepusht wordt.
Heb je de ESPN-promo's weleens gezien? Als je cringe wilt moet je daar eens naar kijken.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een enorme hoeveelheid filmpjes en samenvattingen op de NOS-site voor een oefenpotje.Ze proberen het echt schaamteloos net zoveel zendtijd te geven als de mannen hè.
Nee, jij voelt je gepusht en dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat het teveel gepusht wordt.
Ja, geen idee he, Paultje zei toch in het vorige topic dat het er kwam?quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:53 schreef Paul het volgende:
Wisten jullie dat
- Er een Vrouwen WK forum komt?
- Dat hij begin juli open gaat?
- Dat @:speedfight en @:chevycaprice het gaan modereren?
FB / Komt er een WK vrouwen subforum?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
een wk forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''waar we met z'n allen lekker down under gaan'', mooie voor een mogelijke eerste TT van de algemene discussie topic
Duurt lang.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:52 schreef Paul het volgende:
JONGENS SPEEDFIGHT GAAT VANDAAG KLEDING KOPEN VOOR HET WK FORUM VROUWEN
Nog geen pics gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:52 schreef Paul het volgende:
JONGENS SPEEDFIGHT GAAT VANDAAG KLEDING KOPEN VOOR HET WK FORUM VROUWEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |