Mwah, dat lijkt me dan weer een pijnlijke affaire worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland - VS kijk ik wel terug ofzo.
Als die wedstrijd in het weekend was had ik wel live gekeken. Maar juli is voor mijn geen vakantiemaand en die week al helemaal niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland - VS kijk ik wel terug ofzo.
Als het in het weekend was was ik wel even opgestaan ja. Maar nu kijk ik wel terug jaquote:Op zondag 2 juli 2023 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in het weekend was had ik wel live gekeken. Maar juli is voor mijn geen vakantiemaand en die week al helemaal niet.
Gewoon werken voor je geld. Erg mooi.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in het weekend was had ik wel live gekeken. Maar juli is voor mijn geen vakantiemaand en die week al helemaal niet.
Beerenboot kun je missen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me denken aan die uitzwaaiwedstrijd waar Robben blessa raakte.
Maar mag je dan ook niet klagen over het slechte spel tijdens de wedstrijd?quote:
Dat kan via de app.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mag je dan ook niet klagen over het slechte spel tijdens de wedstrijd?
Goh, er is heel veel fophef over geweest, belgie gaat niet naar wk en dus wilde de meiden vervroegd op vakantie.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:20 schreef Sked het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de Red Flames.
Je weet dat slechts 1 wedstrijd in de nacht is?quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
niet!
• 22 juli, 03.00 uur: Verenigde Staten - Vietnam (Auckland)
• 23 juli, 09.30 uur: Nederland - Portugal (Dunedin)
• 27 juli, 03.00 uur: Verenigde Staten - Nederland (Wellington)
• 27 juli, 09.30 uur: Portugal - Vietnam (Hamilton)
• 1 augustus, 09.00 uur: Portugal - Verenigde Staten (Auckland)
• 1 augustus, 09.00 uur: Vietnam - Nederland (Dunedin)
Die scoort dus het komend halfjaar niet meer.quote:
De echte fijnproever gaat ook voor Nigeria - Canada om 04:30.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je weet dat slechts 1 wedstrijd in de nacht is?
[..]
Duh, waarom zouden ze?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit België heeft er niet echt zin in he.
Kinderen?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Evertjan het volgende:
waarom waren ze boos dat deze wedstrijd pas om 2045
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |