Dan nog slaat je opmerking nergens op.quote:
Als je Live Timing hebt (ook toegang via abo op F1 TV Pro), dan hoor je wél alle boardradio's.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en je hoort maar een heel klein deel van de boardradio's
kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je Live Timing hebt (ook toegang via abo op F1 TV Pro), dan hoor je wél alle boardradio's.
En ze zijn tegenwoordig verplicht ALLES openbaar te brengen.
Ik heb de LT op de achtergrond op tablet aan - en soms luister ik toch wel even terug jaquote:Op zondag 2 juli 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar er zijn er maar weinig die tijdens de race alle boardradio's beluisteren
De teams hebben daar allemaal in hun hoofdkwartier een eigen racecontrol voorquote:Op zondag 2 juli 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar er zijn er maar weinig die tijdens de race alle boardradio's beluisteren
ik bedoel ook niet de teamsquote:Op zondag 2 juli 2023 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De teams hebben daar allemaal in hun hoofdkwartier een eigen racecontrol voor
onmogelijk tenzij je een script hebt lopen die het in tekst om zet zodat je het terug kunt lezenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet de teams![]()
fans/kijkers
Sorry.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt ook op iedere slak zout leggen
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 2 juli 2023 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onmogelijk tenzij je een script hebt lopen die het in tekst om zet zodat je het terug kunt lezen
klopt, maar tegenwoordig worden van zoveel dingen artikelen geschreven dat het echte nieuws in de clickbait ondersneeuwtquote:Op zondag 2 juli 2023 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry.
Maar zo hoor je niet om te gaan met een volkslied. Ook niet, of zelfs niet als dat niet het jouwe is.
My 3 cents.
Ja, dat is te logisch en Ferrari was ondertussen al bij plan Z.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Tarado het volgende:
Achteraf is het altijd makkelijk maar had Ferrari niet beide auto's op het podium gehad als ze Sainz Leclerc hadden laten passeren en hij dezelfde banden strategie als Verstappen had aangehouden (uiteraard op die laatste rood na)?
Toegegeven, dit is MSN en het is wel een beetje hoog 'komkommertijd' nieuws hoorquote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar tegenwoordig worden van zoveel dingen artikelen geschreven dat het echte nieuws in de clickbait ondersneeuwt
stel niet Hamilton maar Max of iemand anders reed voor Norris terwijl Norris zo aan het klagen was. Zou die post van PS dan wel ergens opslaan?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan nog slaat je opmerking nergens op.
Willen ze het simpel houden, is het weer niet goedquote:Op zondag 2 juli 2023 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat is te logisch en Ferrari was ondertussen al bij plan Z.
Al 2 races achter elkaar dat ze SAI er niet voorbij laten. Ik vind het inderdaad niet erg slimquote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Tarado het volgende:
Achteraf is het altijd makkelijk maar had Ferrari niet beide auto's op het podium gehad als ze Sainz Leclerc hadden laten passeren en hij dezelfde banden strategie als Verstappen had aangehouden (uiteraard op die laatste rood na)?
Plus wat ik nooit begrijp is beide auto's op dezelfde strategie houden.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al 2 races achter elkaar dat ze SAI er niet voorbij laten. Ik vind het inderdaad niet erg slimM.i. zou het ze zomaar punten gekost kunnen hebben.
Nee. Zijn NSB opmerking sloeg nergens op. Bij niemand.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
stel niet Hamilton maar Max of iemand anders reed voor Norris terwijl Norris zo aan het klagen was. Zou die post van PS dan wel ergens opslaan?
Eensquote:Op zondag 2 juli 2023 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus wat ik nooit begrijp is beide auto's op dezelfde strategie houden.
Ik zag op MSN de kop dat die onderzeeër gevonden was, meer dan 24 uur voordat bekend gemaakt werd dat die onderzeeër geimplodeerd was. Zo ruk dat Edge die MSN pagina opdringt en er niks tegen te doen isquote:Op zondag 2 juli 2023 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Toegegeven, dit is MSN en het is wel een beetje hoog 'komkommertijd' nieuws hoor![]()
Of een hoog 'campingzender' of Televaaggehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |