Een beetje zoals mensen met tatoeages die bang zijn voor naalden.quote:
Nee joh, die moet zo’n weekend gewoon 2 x 2e worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:19 schreef PS. het volgende:
https://www.formula1.com/en/vote.html
[ afbeelding ]
en toch doet hij zichzelf tekortquote:Op zondag 2 juli 2023 16:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Gestart vanaf P15, laat genoeg actie zien op de baan, dus ja, voor vandaag een keertje wel.
Straks nog even miepen dat ze allemaal zo hard rijdenquote:
Gaat niet meer gebeuren, tenzij hij nog even stopt voor nieuwe banden, daar heeft hij toch tijd genoeg voor.quote:
nou daar ben ik het wel mee eens hoor. 340KMpu is ook belachelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks nog even miepen dat ze allemaal zo hard rijden
quote:
Dat was Albon toch een paar jaar terug? "They race me so haaaard."quote:Op zondag 2 juli 2023 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met zoveel mensen en kinderen vlakbij kunnen ze er beter gewoon 30 km/u zone van maken, onverantwoord ditquote:Op zondag 2 juli 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou daar ben ik het wel mee eens hoor. 340KMpu is ook belachelijk
Albongenotquote:Op zondag 2 juli 2023 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga voor: op de finishlijn!quote:
Gebeurde met Jan de Rooy ook vaak in de rallycross, 10 sec later starten en nog winnenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:22 schreef wdn het volgende:
Vanaf volgend jaar: Max krijg standaard een 20s penalty
(wint'ie nog steeds)
Die wordt net niet gelaptquote:Op zondag 2 juli 2023 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell ook maar onzichtbaar deze race.
ja kijk dan hoe dicht bij die mensen achter die borden en hekken staan!!quote:Op zondag 2 juli 2023 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met zoveel mensen en kinderen vlakbij kunnen ze er beter gewoon 30 km/u zone van maken, onverantwoord dit
Zou jij daar met je kinderen staan?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kijk dan hoe dicht bij die mensen achter die borden en hekken staan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |