Iedereen die dacht dat Girmay de Jazikibel wel ff ging overleven is gekquote:
Van Baarle en Benoot zitten er nog wel hè.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedereen die dacht dat VDP wel even de Jaizkibel zou overleven is gek. Zonder die vlakke kilometer is het 7km aan ruim 6%.
Omdat die een taak hebben, VDP heeft hier niets te winnen vandaag.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van Baarle en Benoot zitten er nog wel hè.
Maar welke etappe moet Matje dan gaan winnen? Etappe 10 ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een voorbarige conclusies weer.
Tja t niveauverschil tussen VD Poel op zn beste dagen en op zn slechtste dagen is vrij groot. Poggi en Van Aert hebben dat verval veel minderquote:Op zondag 2 juli 2023 16:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Van der Poel kan het misschien weer op rug gooien en wederom met een kuurtje nog een WK proberen winnen dit jaar.
Lekker gepiektquote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Pedersen en co gaan die laatst 3 km nooit overleven met dit tempo
Met een halve minuut achter boven ben je niet kansloos.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom moet ie überhaupt een etappe winnen? Hij gaat na de Tour een dubbel WK afwerken en dat zal waarschijnlijk wel zo z'n invloed hebben.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar welke etappe moet Matje dan gaan winnen? Etappe 10 ofzo?
Het grootste gevaar is dat Oeroeboeroe, Strong of Mezgec het overleeft.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met een halve minuut achter boven ben je niet kansloos.
Dus jij denkt dat hij hier komt als leadout en that's it?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom moet ie überhaupt een etappe winnen? Hij gaat na de Tour een dubbel WK afwerken en dat zal waarschijnlijk wel zo z'n invloed hebben.
Weet ik. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat VDP het gewoon laat lopen. Wat heeft het voor nut om krampachtig aan te klampen, om dan in de laatste 3 km weggeblazen te worden.quote:
Veel volk hebben die niet meer om te rijden. Jumbo wel, maar willen die vol gas een afdaling nemen?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is dat Oeroeboeroe, Strong of Mezgec het overleeft.
Omdat het Mathieu is.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom moet ie überhaupt een etappe winnen? Hij gaat na de Tour een dubbel WK afwerken en dat zal waarschijnlijk wel zo z'n invloed hebben.
Ik denk dat hij gisteren heeft gekeken hoe het met de vorm zat en dat hij daaruit heeft geconcludeerd dat het vandaag sowieso niet ging lukken. Als je daar heilig van overtuigd bent heeft het weinig zin om krachten te verspillen met het oog op wat nog komen gaat.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij hier komt als leadout en that's it?
Zeker waar dat dat dan nul zin heeft.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gisteren heeft gekeken hoe het met de vorm zat en dat hij daaruit heeft geconcludeerd dat het vandaag sowieso niet ging lukken. Als je daar heilig van overtuigd bent heeft het weinig zin om krachten te verspillen met het oog op wat nog komen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |