abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2023 @ 16:58:53 #129
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209735011
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
:*
Dacht ik al
pi_209735103
Rellen en plunderen is het begin. Een stille tocht, een standbeeld en een compensatie voor een specifieke groep is wat er volgt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Spellchecker zondag 2 juli 2023 @ 17:03:27 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209735123
Hehe, de oma van Nahel roept op tot kalmte.
  zondag 2 juli 2023 @ 17:05:27 #132
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_209735172
Ik heb toch altijd het idee dat bijvoorbeeld de Spaanse politie veel effectiever ingrijpt.

Als ik mij nog bedenk hoe ze in steden als Lloret het uitgaansgedeelte binnen no time leeg hadden door gewoon met rubberen kogels straat voor straat schoon te vegen, dat zie ik in Frankrijk nog niet voorbij komen.
pi_209735179
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat stelt niemand, geen bevolkingsgroep is perfect. Maar de verscheidene theorieën die aan de basis liggen van antisemitisme zijn simpelweg gebakken lucht. Over het algemeen zijn Joden een behoorlijk vredig volk zonder enige bekeringsdrang.
Niet in de traditionele sense wellicht, toch is de bekeringsdrang behoorlijk aanwezig hoor
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209735220
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209735274
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:07 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Bullshit-wijf.

Er is een verschil tussen degenen die hier al decennia leven en degenen die net met de boot zijn gearriveerd. Die tweede groep is nog naïef en denkt dat Europa een paradijs op aarde is.
  zondag 2 juli 2023 @ 17:10:28 #136
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209735291
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef maily het volgende:
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker zondag 2 juli 2023 @ 17:11:02 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209735308
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dank je, ik hoorde het net op de radio :@ ^O^
pi_209735576
Zelfs overheden trollen elkaar, wat een wereld.

Iran vraagt aan Frankrijk "het recht op vreedzame protesten te respecteren"
Naar aanleiding van de grootschalige rellen heeft Iran de Franse regering op de vingers getikt. Het land roept op "te stoppen met de gewelddadige behandeling" van de Franse bevolking, alsook "het principe van vrijheid van meningsuiting te respecteren". Vorig jaar steunde Frankrijk Iraanse betogers nog in de zaak-Amini.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ddadige-behandeling/
pi_209735612
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:29 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]
Interessant om te zien hoe een buttfucker als jij opeens in de slachtofferrol kruipt als het aankomt op joden. Je toont overeenkomsten met de zwarte activisten die jij aanvalt.

Ben je boos
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
Dan is je dag weer goed!
:*
Intolerant voor intolerantie
pi_209735648

[ Bericht 100% gewijzigd door Psilon op 02-07-2023 18:06:18 ]
pi_209735701
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef maily het volgende:
Oma had beter haar kleinzoon kunnen oproepen om te stoppen met autorijden zonder rijbewijs, en indien hij dat toch met z'n domme harses doet, gewoon te blijven staan als de politie dat vraagt.

gokje; Oma had al jaren geen contact met die lieve kleinzoon Nehal.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209735715
zo dan, de volidioten hebben hun biertjes weer op zie ik? :')

De tering, de situatie in Iran vergelijken met frankrijk, dan ben je echt ver voorbij de chandrasekhar limiet qua losgezogen zijn van elke realiteit, sterkte, maar deze geestelijke armoede is erger dan plaatsvervangende schaamte :D

wat een gediplomeerd volidioot ben je dan :')
pi_209735759
Als zulke massale demonstraties gebeuren in Iran of China dan staan de media en mensen hier te juichen over vrijheidsstrijders en andere liefkozende woorden. Nu zijn het opeens relschoppers en terroristen? De hypocrisie is zwaar voelbaar als je het van een afstand bekijkt. Ik roep al jaren dat het narratief van Engelstalige wikipedia wordt gedomineerd door witte mannen die comfortabel zijn met de taal en het blijkt maar weer. Het zijn demonstraties in de ene plaats en andere plaats zijn het civiele ongeregeldheden. Het is niet alleen in de politieke sfeer het geval, maar ook tientallen Wikipagina's over games die vooral die groep interesseert maar bijvoorbeeld oude civilisaties zoals Babylonia een karige pagina. Daarentegen een dorp in de VS daar worden soms evenveel woorden aan besteed als aan oude civilisaties die honderden jaren hebben bestaan.

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Peppert op 02-07-2023 17:33:20 ]
pi_209735953
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Peppert het volgende:
Ik roep al jaren dat het narratief van Engelstalige wikipedia wordt gedomineerd door witte mannen die comfortabel zijn met de taal en het blijkt maar weer. Het zijn demonstraties in de ene plaats en andere plaats zijn het civiele ongeregeldheden. Het is niet alleen in de politieke sfeer het geval, maar ook tientallen Wikipagina's over games die vooral die groep interesseert maar bijvoorbeeld oude civilisaties zoals Babylonia een karige pagina. Daarentegen een dorp in de VS daar worden soms evenveel woorden aan besteed als aan oude civilisaties die honderden jaren hebben bestaan.

[ twitter ]
We zullen die blanke mannen voortaan aan jou laten vragen waar ze over mogen schrijven.
pi_209735960
Iran en China...

echt hoor, we hebben het blik open
pi_209736141
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Peppert het volgende:
Als zulke massale demonstraties gebeuren in Iran of China dan staan de media en mensen hier te juichen over vrijheidsstrijders en andere liefkozende woorden. Nu zijn het opeens relschoppers en terroristen? De hypocrisie is zwaar voelbaar als je het van een afstand bekijkt. Ik roep al jaren dat het narratief van Engelstalige wikipedia wordt gedomineerd door witte mannen die comfortabel zijn met de taal en het blijkt maar weer. Het zijn demonstraties in de ene plaats en andere plaats zijn het civiele ongeregeldheden. Het is niet alleen in de politieke sfeer het geval, maar ook tientallen Wikipagina's over games die vooral die groep interesseert maar bijvoorbeeld oude civilisaties zoals Babylonia een karige pagina. Daarentegen een dorp in de VS daar worden soms evenveel woorden aan besteed als aan oude civilisaties die honderden jaren hebben bestaan.

[ twitter ]
Ja man, wat in Frankrijk gebeurt heeft ook echt alles te maken met protesten. Mensen die misbruik maken van een situatie en alles roven wat los en vast zit.

Bijzonder hoe achterlijk tegenwoordig zijn. hYpOcrIsIE.

In Iran worden mensen door de overheid onderdrukt en protesteren daartegen.
pi_209736165
twitter
  zondag 2 juli 2023 @ 17:56:51 #149
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736202
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik weet eigenlijk niet of dat goed gaat uitpakken.

Ik dacht dat ze die rellen geleidelijk uit wilden laten doven of zoiets dergelijks?
pi_209736221
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ja man, wat in Frankrijk gebeurt heeft ook echt alles te maken met protesten. Mensen die misbruik maken van een situatie en alles roven wat los en vast staat.

Bijzonder hoe achterlijk tegenwoordig zijn. hYpOcrIsIE.

In Iran worden mensen door de overheid onderdrukt en protesteren daartegen.
De agent zit bovendien in hechtenis. Dus dit kan sowieso moeilijk een protest zijn tegen de Franse (rechts)staat.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209736230
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De agent zit bovendien in hechtenis. Dus dit kan sowieso moeilijk een protest zijn tegen de Franse (rechts)staat.
Ja, dat dus.
  zondag 2 juli 2023 @ 17:59:24 #152
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736232
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Die agenten weten ze wel heel goed uit de media te houden, tenminste ik heb er nog nergens een foto van gezien.
pi_209736233
Is er iemand hier die de Franse taal machtig is?
Het bericht heeft het over het internet afsluiten om de relschoppers de baas te zijn
Maar wil zeker weten of het klopt

twitter
pi_209736236
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_209736252
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:29 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]
Interessant om te zien hoe een buttfucker als jij opeens in de slachtofferrol kruipt als het aankomt op joden. Je toont overeenkomsten met de zwarte activisten die jij aanvalt.

Over de link tussen buttfucking en de rellen in Frankrijk zou je naar Owen Benjamin moeten luisteren

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Ja mensen, allemaal te lezen hier op Fok!. Wat een armoe.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_209736267
twitter

twitter
  zondag 2 juli 2023 @ 18:06:10 #157
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736318
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb toch altijd het idee dat bijvoorbeeld de Spaanse politie veel effectiever ingrijpt.

Als ik mij nog bedenk hoe ze in steden als Lloret het uitgaansgedeelte binnen no time leeg hadden door gewoon met rubberen kogels straat voor straat schoon te vegen, dat zie ik in Frankrijk nog niet voorbij komen.
Goede vergelijking wel.. Een toeristenstadje vs een enorm groot land met een escalerende opstand en brandhaarden op legio plaatsen en dat tegelijkertijd.
love & heet
pi_209736320
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:59 schreef Ali_boo het volgende:
Is er iemand hier die de Franse taal machtig is?
Het bericht heeft het over het internet afsluiten om de relschoppers de baas te zijn
Maar wil zeker weten of het klopt

[ twitter ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 2 juli 2023 @ 18:06:18 #159
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736321
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:02 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Ja, maar als ik het me goed herinner had die moeder opgeroepen tot opstand:

twitter

Dus ik weet niet of dat nog gaat helpen.
pi_209736324
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:59 schreef Politicoloog het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Door dit soort teksten weet je toch ook gewoon dat multiculturele samenlevingen nooit gaan lukken. Dit is niet te lijmen. Te veel mensen denken zo.

Dit wordt allemaal alleen maar erger. Wen er maar aan. Er is decennialang voor gewaarschuwd. Maar links wist het allemaal beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')