Verschoor zat eerder bij MPquote:Op zondag 2 juli 2023 10:58 schreef StephanL het volgende:
Oh ja teamgenoot van Dilano.
Ohnee, die was van Mp toch?
Iwasaquote:Op zondag 2 juli 2023 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme, maar wie is die hamster links
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef Starflyer het volgende:
Sophia Flörsch is gediskwalificeerd![]()
De endplates van de voorvleugel hingen te laag, waardoor de vleugel niet aan de technische reglementen voldeed.
https://www.fia.com/sites(...)20non-conformity.pdf
Bij de Formula Open (voor mijn gevoel nog de originele F3 zeg maar) zit het er nog steeds.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:06 schreef Starflyer het volgende:
Luchtinlaat met restrictor om de hoeveelheid lucht naar de motor te reguleren en daardoor ook het vermogen. Bij een Formule 1, 2 en 3 wagen zit dat tegenwoordig boven het hoofd van een coureur, omdat de luchtinlaat in het midden van de V zit, maar bij oude Formule 3 wagens (4 cylinder in-lijn motoren) zat dat aan de zijkant, voor zover ik weet.
Dank!quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Via de link kun je doorklikken naar het condoleanceregister.
Deel het ook in het F1 subforum als je het nog niet gedaan hebt. Ik heb het voor je gedaan (in het algemene topic)quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Via de link kun je doorklikken naar het condoleanceregister.
O'Sullivan heeft hiervoor een reprimande gekregen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:39 schreef 4-elements het volgende:
Crash tijdens de F3 training.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |