Klopt, die andere troep drink ik ook niet. En absoluut ook geen Light of Zero Coca Cola. Ijskoud, uit een glazen flesje, is het allerbeste.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef Chandler het volgende:
Coca Cola en er is geen betere (mijn smaak en dus ook die van jou).
En moet je dus niet met domme alternatieven komen van de LIDL of AH of welke superboer dan ook... want die tippen niet aan CC!!!
Zat er aan te denken om ook even Dr. Pepper Cream Soda en Vanilla Float te proberen.quote:
Minder zoet en meer kruidiger dan andere cola's. Behoorlijk afwijkende smaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe zou je de smaak omschrijven?
https://www.bbc.com/trave(...)ink-that-rivals-colaquote:“it tastes like Jägermeister”
Niet ook een beetje root beer achtig dan als ik het zo lees?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Minder zoet en meer kruidiger dan andere cola's. Behoorlijk afwijkende smaak.
Edit:
[..]
https://www.bbc.com/trave(...)ink-that-rivals-cola
Dit! Na al die jaren weet ik eindelijk waar het me aan deed denken. Het smaakt echt als een soort mengeling tussen cola en Jägermeister
Ik heb ze hier een keer besteld:quote:Op zondag 2 juli 2023 08:47 schreef valentijn101 het volgende:
Cherry cola
Ginger beer
Dr pepper zero ooit in het buitenland gehad. Heerlijk. Als iemand weet waar in Nederland, Duitsland of België te krijgen dan hoor ik het graag![]()
Ranzigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe zou je de smaak omschrijven?
Naast dat Aspartaam ontzettend goor is...quote:Op zondag 2 juli 2023 00:28 schreef einzeinz het volgende:
Iets met weinig aspartaan in. Aspartaan is kankerverwekkend!
Ze zeggen dat Tamarind het beste is, maar die is niet meer te krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon te koop bij de xenos, of bestellen op internet.
Ik gun mezelf elke week 1 flesje.
Afri cola uit glazen flesquote:Op zondag 2 juli 2023 11:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ijskoude coca cola is top ja, probeer eens een ijskoude Fritz Kola, altijd in een glazen fles.
[ afbeelding ]
Nooit op of tegengekomen.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Afri cola uit glazen fles
En anders Coca Cola uit glazen fles.
Cola zero. Lekker koud blikje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is jullie favoriete frisdrank?
Ik zie dat niet echt als frisdrank, maar misschien hoort er daar wel bij.quote:
Ik vind de citroen-variant daarvan ook erg lekker.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Ook heerlijk: San Pellegrino Aranciata Rossa
[ afbeelding ]
Ja capri sun!quote:Op zondag 2 juli 2023 23:45 schreef Azula2.0 het volgende:
Niet echt frisdrank maar er gaat niets boven ijskoude Capri Sun.
Op de tweede plek Aloe Vera Granaatappel.
Krijg je nog cola uit glazen flesl?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Afri cola uit glazen fles
En anders Coca Cola uit glazen fles.
En ook geen Pepsi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef Chandler het volgende:
Coca Cola en er is geen betere (mijn smaak en dus ook die van jou).
En moet je dus niet met domme alternatieven komen van de LIDL of AH of welke superboer dan ook... want die tippen niet aan CC!!!
Chemische annanas vind ik ook fantastisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Dr Pepper
Dr Foots
Fernandes cherry bouquet
Cherry Cola
Hero Cerise
Ik hou van chemische kersensmaak![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Chemische annanas vind ik ook fantastisch.
Ik vind de capri sun met kersensmaak het lekkerste maar die kon ik altijd alleen in Duitsland krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:45 schreef Azula2.0 het volgende:
Niet echt frisdrank maar er gaat niets boven ijskoude Capri Sun.
Op de tweede plek Aloe Vera Granaatappel.
Vond Monster ook wel nice vroeger, maar 500ml van die bende vind ik echt te veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Eerder was het Monster Energy maar daar krijg ik altijd van die hartkloppingen van
Maar nu meestal het liefst een glas ijskoude Coca-Cola
Vroeger dronk ik capri sun kers dus het liefst nu drink ik naturfrisk cola het liefst. Als frisdrank. Soms. Drink verder het meest thee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:35 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik vind de capri sun met kersensmaak het lekkerste maar die kon ik altijd alleen in Duitsland krijgen.
Nog meer energydrank fans hier?quote:
Ik haal die hier om de hoek. Drink nu de laatste. Morgen nieuwe halen. Je moet bij van die Arabische supermarkten kijken daar vind je het meestal wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:35 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik vind de capri sun met kersensmaak het lekkerste maar die kon ik altijd alleen in Duitsland krijgen.
Ik woon ergens in een uithoek van Drenthe. Zijn niet veel arabische supermarkten hier in de buurt. Eigenlijk geen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:52 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ik haal die hier om de hoek. Drink nu de laatste. Morgen nieuwe halen. Je moet bij van die Arabische supermarkten kijken daar vind je het meestal wel.
Google capri sun kers bestellen er zijn veel verkopersquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:53 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik woon ergens in een uithoek van Drenthe. Zijn niet veel arabische supermarkten hier in de buurt. Eigenlijk geen.
Correctie. Na even gegooglt te hebben schijnt er toch iets te zitten binnen 20 km. Zal eens kijken wat ze daar nog meer hebben. Eet en drink eigenlijk wel alles biologisch de laatste jaren. Maar een keer capri sun kers lijkt me heerlijk.
Gelijk even een Vimto en een Miranda halen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:52 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ik haal die hier om de hoek. Drink nu de laatste. Morgen nieuwe halen. Je moet bij van die Arabische supermarkten kijken daar vind je het meestal wel.
Alleen Red Bull, haal ik ééns in de vier of vijf maand ofzo. Vind het wel lekker, maar niet dat ik denk van wow wat bijzonder. Ijskoude Coca Cola uit een glazen fles heeft bij mij wel dat effect. Dat is echt magisch zo veel lekkerder dan alle andere frisdranken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nog meer energydrank fans hier?
Ik heb het een tijdje veel gedronken (sugarfree varianten). Vindt het soms echt lekker.
Energie heb ik er niet echt van gekregen. Nu drink ik het een stuk minder maar blijft een lekker drankje.
Dat is poeder met waterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
En waarom smaakt de Coca Cola bij de McDonalds nog veel lekkerder?
Dat dacht ik eerst ook maar die van de Mac blijkbaar niet.quote:
Irn Bru is lekker voor een keertje maar niet om continue te drinken, ik heb een flesje meegenomen van de laatste keer UK (maart) maar die staat nog steeds onaangeraakt in de koelkastquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
Irn Bru vind ik niet super trouwens. Kan me er niet in vinden dat men daar zo onder de indruk van is.
1. Coca Cola
2. A&W Root Beer
3. Dr. Pepper
Is nu het lijstje.
1. Spa Rood of Pellegrino.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is jullie favoriete frisdrank?
Ik dacht laat ik eens root beer en cream soda bestellen (van A&W) en moet toch echt zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe lekker het is. Staan denk ik nu wel ver bovenaan, samen met Dr. Pepper. Ben geen fan van Fanta, 7Up, Sprite, etc. Máár, de nummer één blijft nog altijd een ijskoude Coca Cola uit een glazen flesje.
Ook van mensen gehoord dat Jarritos Tamarind en Irn Bru ook fantastisch zijn, maar kan dat helaas helemaal nergens vinden.
Probeer eens de Pellegrino, Mandarijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Drink zelden Frips, het smaakt me allemaal te zoet. Zou blij zijn met een frisdrank die niet zoet smaakt. Fassbrause komt in de richting, maar nog steeds zoet.
In Nederland is dit niet zo, het komt in plastic zakken maar niet als poeder.quote:Op zondag 30 juli 2023 04:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar die van de Mac blijkbaar niet.
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
tl;dr
Sieroop komt in metalen bakken binnen, niet in plastic met poeder
Sieroop is gekoeld in de machine, water is gefilterd en gekoeld.
De Mac schijnt overigens ook iets meer sieroop toe te voegen dan normaal om het smeltend ijs te compenseren en voegt CO2 gas pas toe bij het schenken.
Toch hier en daar dingen die het net ff iets beter en "verser" maken maar geen idee of dit accuraat is voor Nederland
Dit!quote:Op zondag 2 juli 2023 10:43 schreef Tijn het volgende:
De enige frisdrank die ik tegenwoordig drink is zelfgemaakte apfelschorle
Ijsblokjes maken drankjes ook vaak lekkerder, zeker in combinatie met al dat zout van het voer. Ik denk gewoonweg de beleving en combinatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Nederland is dit niet zo, het komt in plastic zakken maar niet als poeder.
Source: heb dat als scholier regelmatig bijgevuld
Ja misschien de verhouding siroop/bruisend water die iets beter is, die siroop is heel erg lekker trouwens, er lekt altijd een beetje uit bij het wisselen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:56 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Ijsblokjes maken drankjes ook vaak lekkerder, zeker in combinatie met al dat zout van het voer. Ik denk gewoonweg de beleving en combinatie.
Oh ik giet gewoon appelsap en water met bubbels door elkaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit!
Sodastream in de keuken en dan het siroop van de Apfelschorle van Amazon of Saturn bestellen
Ik moet je zeggen dat ik er nooit echt op heb gelet. Mijn smaakpupillen staan doorgaans niet zo op scherp bij de McDonald's.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja misschien de verhouding siroop/bruisend water die iets beter is, die siroop is heel erg lekker trouwens, er lekt altijd een beetje uit bij het wisselen.
Ook een zeer goede dezequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik giet gewoon appelsap en water met bubbels door elkaar
Fritz kola ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet nog proberen: Dr. Pepper Cream Soda, MUG Root Beer, Irn Bru XTRA Ice Cream (Maar XTRA is met die kunstmatige zoetrommel) en Barr heeft nog een aantal dingen..
En de hele Jarritos reeks.
Dan heb ik denk ik alle bekende merken en soorten wel eens geprobeerd.
Oeh, dan moet ik even naar de Lidl. Jarritos nog helemaal niet geprobeerd namelijk. Jarritos Tamarind schijnt echt god tier te zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
Vanaf 17-08 is het weer mexicaanse week bij de lidl en verkopen ze weer Jarritos voor 1,50 per stuk (2e bij xenos)
Ik ga elke vestiging in zmeer langs om ze allemaal op te kopen
Dit in je gin gooien ipv Fever Treequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef dimmak het volgende:
Enige frisdrank die ik drink is de tonic bij mijn gin. Deze dan uiteraard:
[ afbeelding ]
In overgrote hoeveelhedenquote:Op zondag 2 juli 2023 00:28 schreef einzeinz het volgende:
Iets met weinig aspartaan in. Aspartaan is kankerverwekkend!
Ik heb de Cola geproefd. Was best lekker, maar niet lekkerder of minder lekker dan andere cola frisdranken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
Vanaf 17-08 is het weer mexicaanse week bij de lidl en verkopen ze weer Jarritos voor 1,50 per stuk (2e bij xenos)
Ik ga elke vestiging in zmeer langs om ze allemaal op te kopen
Whut, dat is juist de goorste jarrito die er isquote:Op zaterdag 2 september 2023 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de Cola geproefd. Was best lekker, maar niet lekkerder of minder lekker dan andere cola frisdranken.
https://www.ah.nl/product(...)-tea-green-mint-limequote:Op zaterdag 2 september 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:
Lipton ice tea mint en lime (in België gehad, kan hem hier helaas niet vinden)
Thnx, ik had hier bij de jumbo, de plus en de appie gekeken en bij jumbo en plus online gezocht. Maar daar was hij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-tea-green-mint-lime
Omgekeerd. Dr. Foots smaakt hoe dr. Pepper vroeger smaakte.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:37 schreef Jeroboam het volgende:
Laatst uit nostalgie nog maar eens Dr. Foots gehaald maar dat is tegenwoordig (of misschien altijd al?) een waterige versie van Dr. Pepper.
Ik wist niet dat er nog iets bestaat wat hier op lijkt.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zag ik bij Big Bizar staan, een variant ervan.
Sinalco.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:56 schreef ZeeBriesje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog iets bestaat wat hier op lijkt.
Enig idee hoe het heet?
Ik had hier nog nooit van gehoord, citroen, sinaasappel & mandarijn limo.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sinalco.
Ik heb vanochtend nog gekeken bij Big Bizar, maar ze waren uitverkocht, door Appelpop. Misschien een ander filiaal?
Kong strong smaakt identiek aan RB. Alleen stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:23 schreef Redbullkid het volgende:
Coca Cola uit een blikje, of Vanille Coca Cola uit blikje. En Red Bull (moet wel met mijn username).
Glazen flesje is ook wel lekker, maar blik is net wat beter imo.
Uit een grote plastic fles komt daarna, en als minste optie uit een halve liter plastic fles.
En Pepsi als Coca Cola? Of 7Up als Sprite?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:40 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kong strong smaakt identiek aan RB. Alleen stuk goedkoper.
Ik ga eens een poging wagen. Thanks!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:40 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kong strong smaakt identiek aan RB. Alleen stuk goedkoper.
En nu zijn ze wel weer overal in stock.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
Code Red and Voltage kun je echt nergens in NL krijgen.
Ik wil Bundaberg Root Beer. Er is zo weinig te krijgen hier...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:21 schreef Deshain het volgende:
1) Mountain Dew
2) Bundaberg Blood Orange
3) Schweppes Agrumes
4) San Pellegrino Aranciata
5) Pepsi
Verder hoef ik niks qua frisdrank
Amazon.dequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand een Duitse of Belgische website waar je Mountain Dew soorten kan bestellen? Code Red and Voltage kun je echt nergens in NL krijgen.
Waar zie je dat? Dat product is al jaren en jaren out of stock hier volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Amazon.de
Amazon.nl heeft het ook trouwens
aquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Dat product is al jaren en jaren out of stock hier volgens mij.
Ah, ik zat ook niet te lezen. Ik dacht dat je een andere post van me gequote had. Maar heb inmiddels Voltage, Code Red, Spark en Major Mellon van Mountain Dew. Ze worden af en toe geïmporteerd en dan zijn ze verkrijgbaar waarna ze dat weer een maand of 1-2 niet zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
a
Duitsland Klik
Nederland klik
Ah, je zoekt een andere smaak, sorry, ik heb geen flauw benul van Frips
Staat hier 200m verderop gewoon in de supermarkt..quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wil Bundaberg Root Beer. Er is zo weinig te krijgen hier...
Welke supermarkt? Weet je zeker dat je niet Bundaberg Ginger Beer bedoeld? Die is namelijk wel overal. Flesjes lijken heel veel op elkaar.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:12 schreef Deshain het volgende:
[..]
Staat hier 200m verderop gewoon in de supermarkt..
Ja ik weet het zeker, vrijwel elke grotere Sainsbury’s verkoopt het hier. Alle smaken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Weet je zeker dat je niet Bundaberg Ginger Beer bedoeld? Die is namelijk wel overal. Flesjes lijken heel veel op elkaar.
Goh, ik woon in Nederland.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker, vrijwel elke grotere Sainsbury’s verkoopt het hier. Alle smaken.
Niet!quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goh, ik woon in Nederland.![]()
Ik weet ook wel dat het in het buitenland te verkrijgen is, maar de vraag was meer waar in Nederland het te halen is. Dat 'in Nederland' was natuurlijk impliciet omdat veel users hier daar wonen.
Máár,
Ik heb het gevonden ergens op een site. Meteen maar besteld.
De Albert Heijn heeft de Bundaberg Ginger Beer, is dat hetzelfde?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wil Bundaberg Root Beer. Er is zo weinig te krijgen hier...
Nee, is niet hetzelfde. Heb ze online ergens besteld. Smaakt heel erg naar A&W Root Beer met een beetje een zure aftertaste. Wel heel lekker, maar vind A&W beter.quote:Op maandag 20 november 2023 16:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De Albert Heijn heeft de Bundaberg Ginger Beer, is dat hetzelfde?
Jep, Zaken als Fassbrause bijvoorbeeld, veel minder zoet en erg lekkerquote:Op maandag 20 november 2023 16:55 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zou het niet meteen mijn favoriete frisdrank noemen maar ik ben ook fan van die lekker ouderwetse frisdrankmerken uit Belgie of Duitsland. Vaak ook nog erg goedkoop en waar zie je nog grote glazen flessen (niet veel in Nederland in ieder geval)
[ afbeelding ]
Vandaag een paar blikjes gehaald.quote:Op maandag 20 november 2023 16:37 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen Coca-Cola Y3000 al geprobeerd?
Ja, heerlijk. Eigenlijk alles van fentimans is lekker.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen Fentimans Curiosty Cola wel eens gehad?
Hoe zou je de smaak omschrijven? Is vast een hele lastige.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Eigenlijk alles van fentimans is lekker.
Ja moeilijk. Zou geen worden weten voor zo'n drank.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe zou je de smaak omschrijven? Is vast een hele lastige.
Ik had wel een keer dandelion & burdock, alleen dan niet van Fentimans, maar dat was echt niet te pruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |