Klopt, die andere troep drink ik ook niet. En absoluut ook geen Light of Zero Coca Cola. Ijskoud, uit een glazen flesje, is het allerbeste.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef Chandler het volgende:
Coca Cola en er is geen betere (mijn smaak en dus ook die van jou).
En moet je dus niet met domme alternatieven komen van de LIDL of AH of welke superboer dan ook... want die tippen niet aan CC!!!
Zat er aan te denken om ook even Dr. Pepper Cream Soda en Vanilla Float te proberen.quote:
Minder zoet en meer kruidiger dan andere cola's. Behoorlijk afwijkende smaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe zou je de smaak omschrijven?
https://www.bbc.com/trave(...)ink-that-rivals-colaquote:“it tastes like Jägermeister”
Niet ook een beetje root beer achtig dan als ik het zo lees?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Minder zoet en meer kruidiger dan andere cola's. Behoorlijk afwijkende smaak.
Edit:
[..]
https://www.bbc.com/trave(...)ink-that-rivals-cola
Dit! Na al die jaren weet ik eindelijk waar het me aan deed denken. Het smaakt echt als een soort mengeling tussen cola en Jägermeister
Ik heb ze hier een keer besteld:quote:Op zondag 2 juli 2023 08:47 schreef valentijn101 het volgende:
Cherry cola
Ginger beer
Dr pepper zero ooit in het buitenland gehad. Heerlijk. Als iemand weet waar in Nederland, Duitsland of België te krijgen dan hoor ik het graag![]()
Ranzigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe zou je de smaak omschrijven?
Naast dat Aspartaam ontzettend goor is...quote:Op zondag 2 juli 2023 00:28 schreef einzeinz het volgende:
Iets met weinig aspartaan in. Aspartaan is kankerverwekkend!
Ze zeggen dat Tamarind het beste is, maar die is niet meer te krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon te koop bij de xenos, of bestellen op internet.
Ik gun mezelf elke week 1 flesje.
Afri cola uit glazen flesquote:Op zondag 2 juli 2023 11:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ijskoude coca cola is top ja, probeer eens een ijskoude Fritz Kola, altijd in een glazen fles.
[ afbeelding ]
Nooit op of tegengekomen.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Afri cola uit glazen fles
En anders Coca Cola uit glazen fles.
Cola zero. Lekker koud blikje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is jullie favoriete frisdrank?
Ik zie dat niet echt als frisdrank, maar misschien hoort er daar wel bij.quote:
Ik vind de citroen-variant daarvan ook erg lekker.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Ook heerlijk: San Pellegrino Aranciata Rossa
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |