Ik begrijp nog steeds niet dat Babette zo goed klikt met Zoë. Babette houdt echt van lol maken en gezelligheid en dat heb je totaal niet met dat vervelende kind.. daar heb je eigenlijk alleen maar gezeik mee want ze klaagt en zeurt alleen maar en bederft op elk feestje de sfeer voor Babette.quote:
Classy hoor Babette, met je bakkes vol nootjesquote:
Ik laat ook thuis bezorgen maar door de picnic. En ook geen drank .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff nagevraagd hier thuis en wij hebben dat ook, ik kom niet vaak meer in een supermarkt, compleet vergeten.Oh en laat boodschappen thuis bezorgen maar koop nauwelijks drank dus tja.
Babette vindt de aandacht die ze van Zoe krijgt heerlijk, daarom voedt ze Zoe met uitspraken dat ze haar zo mooi en goed vindt, op die manier bindt ze Zoe nog meer aan zich.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat Babette zo goed klikt met Zoë. Babette houdt echt van lol maken en gezelligheid en dat heb je totaal niet met dat vervelende kind.. daar heb je eigenlijk alleen maar gezeik mee want ze klaagt en zeurt alleen maar en bederft op elk feestje de sfeer voor Babette.
Zijn lachje klinkt alweer aardig hysterisch jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij zit niet lekker in zijn vel die kop van hem, er gaat wel iets gebeuren straks denk ik
Maar als hij dingen ziet die hem niet aanstaan krijgt hij ook zo'n kop.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij zit niet lekker in zijn vel die kop van hem, er gaat wel iets gebeuren straks denk ik
De reactie was inderdaad niet wat hij verwachttequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk beetje gepikeerd is dat hij na dat kado voor Babs niet alle aandacht krijgt van haar
Is een opdracht van achter 😉quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat Babette zo goed klikt met Zoë. Babette houdt echt van lol maken en gezelligheid en dat heb je totaal niet met dat vervelende kind.. daar heb je eigenlijk alleen maar gezeik mee want ze klaagt en zeurt alleen maar en bederft op elk feestje de sfeer voor Babette.
Alleen bij de appie kan het omdat daar Gall&Gall aan gekoppeld is. En die leveren ook alleen maar op bepaalde tijden sterke drankquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik laat ook thuis bezorgen maar door de picnic. En ook geen drank .
Ik denk niet dat dat het punt is want ze krijgt ook genoeg aandacht van vele anderen.. ik denk dat ze op de één of andere manier een zwak voor haar heeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette vindt de aandacht die ze van Zoe krijgt heerlijk, daarom voedt ze Zoe met uitspraken dat ze haar zo mooi en goed vindt, op die manier bindt ze Zoe nog meer aan zich.
Slimquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef humpty het volgende:
Valt mij op feestjes altijd op dat Zoe met de barkeeper of de DJ staat te kletsen
als Bep niet beschikbaar is...dat zijn degene die niet weg kunnen lopen natuurlijk![]()
Hier ook Picnicquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik laat ook thuis bezorgen maar door de picnic. En ook geen drank .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |