Nee, jij krijgt nietsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hulkie toch nog wat bonus puntjes gepakt voor me![]()
Vroeger remde Jos een keer hard en Montoya kwam er als nummer 1 in de race heel hard aan en uiteindelijk vol achter op... einde racequote:Op zondag 2 juli 2023 13:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nur ende gezien weest niet dat
ze rijden
Niks !?quote:Op zondag 2 juli 2023 14:17 schreef mario390 het volgende:
vragt die moderator die max wat verbindet
je met lewis?
Kan best hoorquote:Op zondag 2 juli 2023 15:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou ..mooie race.
Qua punten kan het bijna niet slechter![]()
Blaffende wolven bijten nietquote:Op zondag 2 juli 2023 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lachen ... En Hamilton wordt afgebekt door zn Wolf
Wat een zeikerd is het ook die Hamiltonquote:Op zondag 2 juli 2023 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lachen ... En Hamilton wordt afgebekt door zn Wolf
DIe wordt slechts 6e dit weekend jaquote:Op zondag 2 juli 2023 16:25 schreef D. het volgende:
Ik wilde eigenlijk Alonso kopen, maar die lijkt het ook een beetje verleerd dit weekend
Nou...quote:
Niet gelezen nee.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen over zn salaris eisen ?
Hij heeft de afgelopen 2 jaar zn 15 miljoen bonus misgelopen dankzij MAX, dus nu wil Hammie er als vast salaris bij voor de zekerheid ...quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet gelezen nee.
Zal wel over miljoenen gaan
Tsjaa, alsof hij nog niet genoeg geld heeftquote:Op zondag 2 juli 2023 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft de afgelopen 2 jaar zn 15 miljoen bonus misgelopen dankzij MAX, dus nu wil Hammie er als vast salaris bij voor de zekerheid ...
Gaat op aan kleren en vrouwen ?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, alsof hij nog niet genoeg geld heeft
Het blijft een vreselijke ventquote:
Brazilië 2001, toen die race nog aan het begin van het jaar werd verredenquote:Op zondag 2 juli 2023 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger remde Jos een keer hard en Montoya kwam er als nummer 1 in de race heel hard aan en uiteindelijk vol achter op... einde race
Als coureur heb ik hem hoog zitten, maar als mens totaal verknipt door de roem en het geldquote:
Uit principe komt er hier geen jankham of Mercedes in het team.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als coureur heb ik hem hoog zitten, maar als mens totaal verknipt door de roem en het geld![]()
Hier komt er ook geen Jankerton in het team.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uit principe komt er hier geen jankham of Mercedes in het team.![]()
Dan maar laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |