quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:39 schreef DanOam het volgende:
[..]
OiiiiiDeze gaat hard ja! Heavyweight wubs van niemand minder dan SP:MC
quote:
quote:
quote:
Oeh dies gaaf!!!quote:
Geniet ervanquote:Op zondag 2 juli 2023 00:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ze whined om mn cocky elke dag![]()
Sowieso fissa
Ineens is ze zwanger swa!quote:
quote:
quote:
wie?quote:Op zondag 2 juli 2023 02:26 schreef BasEnAad het volgende:
Is fissa met wolga-Duitser Helene Fischer.
ok \m/quote:
van tzelfde btwquote:
jesis mn orenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 03:03 schreef BasEnAad het volgende:
Herzbeben, lass uns leben, wir woll'n was erleben
Herzbeben, vorwärts, Herz, lass es beben, beben
Herzbeben, lass uns durch die Decke heben
Herzbeben, lass uns leben, lass doch unsre Körper reden
Fissa is aan!
Zwitsers. Lekkere herrie uit de jaren 80.quote:
Ik hoor het....... tot nu toe kan het me nog niet zo bekorenquote:Op maandag 3 juli 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zwitsers. Lekkere herrie uit de jaren 80.
Is ook best wel extreme muziek. Is ook niet om te bekoren.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik hoor het....... tot nu toe kan het me nog niet zo bekoren![]()
gniffelquote:Op maandag 3 juli 2023 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook best wel extreme muziek. Is ook niet om te bekoren.
deze vind ik grappig van hun:quote:Op maandag 3 juli 2023 16:29 schreef tong80 het volgende:
Einstürzende Neubauten - Kollaps (1981) (Full Album)
Ik niet. Gruwelijke ernst. André Hazes en Wolter Kroes zijn grappig.quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 3 juli 2023 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet. Gruwelijke ernst. André Hazes en Wolter Kroes zijn grappig. neen
Trusten.
Nee nog nooit, voornamelijk Drum and Bass feestjes haha. Wil Deftones, Linkin Park (had ze live willen zien toen Chester nog leefde bedoel ik eig), Slipknot ook nog wel eens live zien tho!! Maar weet niet of zij nog actief touren enz?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
@:danoam ben je daar wel eens geweest Rock am Ring?
mooi / leuk festival
Ik ging naar alles...... house, hardcore, maar ook metal.. indie, hip hop haha van alles wat.... brede muziek smaak hiero.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:46 schreef DanOam het volgende:
[..]
Nee nog nooit, voornamelijk Drum and Bass feestjes haha. Wil Deftones, Linkin Park (had ze live willen zien toen Chester nog leefde bedoel ik eig), Slipknot ook nog wel eens live zien tho!! Maar weet niet of zij nog actief touren enz?
Same, mja ben niet echt meer into festivals eig. Als Deftones/Linkin Park/Slipknot en Korn op een festival draaien zou ik wel gaan I guess haha. The Prodigy was ook dope, was Liam nog bij ook!quote:Op maandag 3 juli 2023 17:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ging naar alles...... house, hardcore, maar ook metal.. indie, hip hop haha van alles wat.... brede muziek smaak hiero.
Linkin park is live super vet!!!!!! ja.. ik snap het.. heb ze een paar keer gezien toen Chester nog leefde.
Slipknot ook gezien. Eigenlijk wel veel bands die ik mooi vind live gezien (tool is ook mooi..) korn etc etfc
jaa prodigy is sjiek live.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:54 schreef DanOam het volgende:
[..]
Same, mja ben niet echt meer into festivals eig. Als Deftones/Linkin Park/Slipknot en Korn op een festival draaien zou ik wel gaan I guess haha. The Prodigy was ook dope, was Liam nog bij ook!
Snap je, hoeft voor mij ook niet meer. Was toch al niet zo'n uitgaand persoon, dus vind het wel prima zo hehe. Was toch altijd naar de kloten na festivals en clubsquote:Op maandag 3 juli 2023 17:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa prodigy is sjiek live.
Ik ben naar heel veel festivals gegaanmaar heb daar totaal geen zin meer in..
Te druk, irritant publiek, tentje![]()
pff 'leeftijd'![]()
![]()
ik ga veel liever naar een concertzaal en kijk daar een band die ik graag wil zien/horen.
Pff jaa dat was echt slopend 3 of 4 dagen op een festival.......quote:Op maandag 3 juli 2023 18:00 schreef DanOam het volgende:
[..]
Snap je, hoeft voor mij ook niet meer. Was toch al niet zo'n uitgaand persoon, dus vind het wel prima zo hehe. Was toch altijd naar de kloten na festivals en clubsandere levensstijl nu!
Heftig, ik had er na 1 dag al genoeg vanquote:Op maandag 3 juli 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Pff jaa dat was echt slopend 3 of 4 dagen op een festival.......
OMG en dan die dixies op dag 4![]()
![]()
![]()
zou dat niet meer kunnen.
Ja hier ook , andere levensstijl passen die festivals niet meer in.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:05 schreef DanOam het volgende:
[..]
Heftig, ik had er na 1 dag al genoeg van
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ja ik ook maar op dag 4 meegemaakt op festivals dat uh de poep gewoon bovenop lag
![]()
![]()
![]()
goooor
volgens mij was dat bij terremoto festival.
ben naar de winkel![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
leuk nr!!!!![]()
dat deuntje.. vanaf 2.40 erbij...![]()
ohh dat is een favo plaatje van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit van gehoord, dit nummer danquote:
allebei is goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker!
Is dit meer jouw smaak...
Of deze...
@KillemWieftquote:
autuotnegenotquote:
Deze muziek en alles wat er op lijkt staat al jaren bovenaan in de spotify-lijsten in Nederland. Hoor je nooit iets over...quote:
maar goed ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 03:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Deze muziek en alles wat er op lijkt staat al jaren bovenaan in de spotify-lijsten in Nederland. Hoor je nooit iets over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |