Had het ook gelezen, heftig welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)acetalent-van-t-hoff
Ja echt heftig, vind het ook maar niets te dat Max kart.Van de week is hij gewoon in een raceauto gestapt met versnellingen broem daar ging hij scheuren door die bochten niet normaal hou mijn hart altijd vastquote:
Daar mag hij al in rijden?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heftig, vind het ook maar niets te dat Max kart.Van de week is hij gewoon in een raceauto gestapt met versnellingen broem daar ging hij scheuren door die bochten niet normaal hou mijn hart altijd vast
Ja, dat was een dag geregeld door de kartclub waar hij bij zit.quote:
Ah zo.. wel leuk natuurlijk voor die kids daar..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was een dag geregeld door de kartclub waar hij bij zit.
Eerst even gewoon gereden om te oefenen met schakelen en toen in de racen maar.
Door eng dit soort gingen. Hij reed er in alsof hij het al jaren doet.
Zei al tegen mijn dochter, berg je autosleutels nu maar goed op
Ja, ik vraag mij af hoe dat ooit met rijles gaat als ze gewend zijn zo jong al zo te scheuren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo.. wel leuk natuurlijk voor die kids daar..
Denk dat het wel weer voordeel heeft, dat ze sneller onder knie hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vraag mij af hoe dat ooit met rijles gaat als ze gewend zijn zo jong al zo te scheuren.
Ik heb geen idee @DerRabbit weet dat vast welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat het wel weer voordeel heeft, dat ze sneller onder knie hebben
Frankrijk, oostenrijk, Zwitzerland Slovenië, San Marino en Vaticaanstadquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Welke 6 landen hebben een landverbinding met Italië?
bij wat ?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een NEderlandse coureur van 18 jaar ... geen mooie beelden
Nee wedstrijden , Europese F4 kampioenschappenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke in spa? bij vrijracen of Training?
spa is de meest gevaarlijkste strecke
Die jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Frankrijk, oostenrijk, Zwitzerland Slovenië, San Marino en Vaticaanstad
oke erg dannquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wedstrijden , Europese F4 kampioenschappen
Qua ruimtelijk inzicht enzo heeft het wel best voordelen, qua besturing denk ik dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat het wel weer voordeel heeft, dat ze sneller onder knie hebben
Was FREC kampioenschap, hebben andere motoren dan de F4 kampioenschap. FREC rijd met Alpine en F4 met Abarth motoren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wedstrijden , Europese F4 kampioenschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |