SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interressant stuk, ik heb deze hard gras ook nog ergens liggen. Nog nooit open geslagenquote:
Grappig dat Hamer dan nog de leukste carrière heeft. Verdonk heeft ook wel wat wedstrijdjes in het eerste gespeeld en een grappige eredivisie speler geworden.quote:
Met zijn blessure historie is dat een beetje hetzelfde als vragen van Cisse of hij pas gaat als hij drie wedstrijden zonder pijn zijn teen gespeeld heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop toch wel dat Bijlow ten minste 1 volledig seizoen bij ons onder de lat wil staan toch?
Giminez en Hancko er bij en je kan opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu, Bijlow en Geertruida die in 1 window vertrekken zou wel hard zijn.
Gaat gelukkig niet gebeuren.
Dit geldt niet voor RCV, 8, 10 en je buitenspelers. Dus nauwelijks de helft. Maar bedankt Hansquote:Op zaterdag 1 juli 2023 05:44 schreef De_Pel het volgende:
Mooi dat je een paar jaar geleden zo’n kwaliteitsarme selectie had dat een berghuis je duurste speler was.
Ondertussen heb je praktisch op elke positie een speler staan die >10m waard is, waarvan de helft nog een stuk meer.
Paixao, Geert en ook Pedersen ga je echt wel 10+ miljoen voor krijgen. Szymanski is natuurlijk ook 10+ miljoen waard. Maar daar zouden we dan weer vrij weinig van zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor RCV, 8, 10 en je buitenspelers. Dus nauwelijks de helft. Maar bedankt Hans
Geertruida is wat mij betreft nog steeds de RB. En Trauner dus geen tien miljoen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Paixao, Geert en ook Pedersen ga je echt wel 10+ miljoen voor krijgen. Szymanski is natuurlijk ook 10+ miljoen waard. Maar daar zouden we dan weer vrij weinig van zien.
Bijlow, Hartman, Hancko, Geertgod, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Paixao en Gimenez zijn allen 10+.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor RCV, 8, 10 en je buitenspelers. Dus nauwelijks de helft. Maar bedankt Hans
Volgens mij geven ze die piramide met Dordt juist op (en terecht, op de huidige manier gaat dat echt niet lukken)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 05:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben wel benieuwd wat nu het idee achter die samenwerking met Dordrecht is (en waarom niet met Excelsior, waar nog wel eens een leuke speler doorkomt).
Dacht dat we zo alsnog speelminuten zouden creëren voor jeugdspelers die tussen jong en het eerste vallen. Maar ondertussen zijn we een heel nieuw elftal voor ze bij elkaar aan het kopen.
Is het idee om ze asap naar de eredivisie te stuwen? Zijn dit spelers waarvan daadwerkelijk wordt verwacht dat ze Feyenoord 1 gaan halen? Of is het een verdienmodel - spelertjes voor 3 tientjes halen en over 2 jaar hopelijk voor 5 ton doorverkopen?
Hoog tijd overigens dat er stappen gezet gaan worden om in de piramide te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |