Ik had hem ooit wel goed!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel de moeilijkste vraag in het spel, ook qua beoordeling.
Omdat ze willen winnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom rijdt er geen Bask in de kopgroep?
Is er geen Bask die er niks van kan deze Tour?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er geen Bask die er niks van kan deze Tour?
Fraile is niet veel meer, maar misschien denkt hij zelf van wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de ploegleidersauto bij Cofidis zitten er twee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn met zeven en het zijn allemaal kleppers. Te goed voor zo'n lullige kopgroep in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent niet onder de indruk van Bingen Fernandez? We hadden hier ooit een grote fan van hem.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de ploegleidersauto bij Cofidis zitten er twee.
Je had toch ook het grote gevaar Koldo Fernandez?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent niet onder de indruk van Bingen Fernandez? We hadden hier ooit een grote fan van hem.
/ En de meest onopvallende renner wordt..... Bingen Fernandezquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent niet onder de indruk van Bingen Fernandez? We hadden hier ooit een grote fan van hem.
Wat heeft die nu bereikt?quote:
Bingen Fernandez reed in ieder geval tijdens zijn carrière al voor Cofidis, dus die link valt makkelijk te leggen. Gerrikagoitia komt misschien wel via Izagirre, dat was zijn ploegleider in de tijd dat hij bij Euskaltel reed. En hij zal een mondje Frans hebben geleerd in de tijd dat hij ploegleider was bij Delko, maar het blijft uiteraard vrij random.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
/ En de meest onopvallende renner wordt..... Bingen Fernandez
Maar nee, ik was niet onder de indruk van zijn gebrabbel dat uitgezonden werd in Gran Camino (?).
Hoe kom je als ploeg vol met Fransen überhaupt bij Basken als ploegleiders terecht?
Daar hebben ze Nathan voor meegenomen zou je denken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laporte nu al inzetten vind ik heel bijzonder.
Een Kussje? Misschien rijdt hij al rond met Corona en gaan ze hem wat anders inzettenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zal wel een soort statement zijn dat iedereen voor iedereen werkt ofzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat vindt dat Krek hier had moeten zijn.
Dan hadden ze hem toch vervangen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Een Kussje? Misschien rijdt hij al rond met Corona en gaan ze hem wat anders inzetten
Is Renaat voor België?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat vindt dat Krek hier had moeten zijn.
Ik kijk gewoon de hele dag. Beetje chillen voor de tv, mooi sfeertje. Ook als er niet veel gebeurt in de koers.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik kijk nog niet. Moet ik al kijken? Volgens de experts gaat het pas los op de Pikea
NIet significant meer dan andere Belgische wielercommentatoren.quote:
Heel misschien is dat ook niet het geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Een Kussje? Misschien rijdt hij al rond met Corona en gaan ze hem wat anders inzetten
Deden ze bij Kuss ook nietquote:
Misschien alleen in grote rondes. Niemand boeit het bergklassement van de ronde van Schubbekutveen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:31 schreef franklop het volgende:
Ik stel wel voor dat we in de FPCL ook bergtrui punten gaan inzetten. Enige waar Gregaard voor gaat
Of zouden ze geanalyseerd hebben dat Pogi nog niet top kan zijn en dat ze straks willen testenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heel misschien is dat ook niet het geval.
Dat zou erg veel mondjes snoeren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of zouden ze geanalyseerd hebben dat Pogi nog niet top kan zijn en dat ze straks willen testen
O kom je straks hier langs? Vieren verjaardag van mijn dochter (vanaf 15u, erg onhandig van mij)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Goeie timing voor een kinderfeestje. Ik ga nu alvast de grote koersen in de agenda voor 2024 en verder reserveren.
In een koers voor zwakbegaafden wellicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden ze in elke koers moeten doen, geen nr. 13 uitreiken.
Van mij mogen ze sowieso wel vrijheid krijgen welke nummers ze eventueel skippen. Als ploeg 13 met de rugnummers 120, 121, 123, 124, 126, 127, 128 en 129 wil rijden, prima toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden ze in elke koers moeten doen, geen nr. 13 uitreiken.
Vindt vast rugnummer voor elke World Tour renner ook wel een ok idee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso wel vrijheid krijgen welke nummers ze eventueel skippen. Als ploeg 13 met de rugnummers 120, 121, 123, 124, 126, 127, 128 en 129 wil rijden, prima toch?
Ik ga vanmiddag een Baskisch biertje drinken.quote:
Niet op de Belg kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:42 schreef eentwee het volgende:
Met het gedistingeerde commentaar van Joris en het zoetgevooisde stemgeluid van Stef weet je dat de Tour echt is begonnen. Genot.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:42 schreef eentwee het volgende:
Met het gedistingeerde commentaar van Joris en het zoetgevooisde stemgeluid van Stef weet je dat de Tour echt is begonnen. Genot.
Shit, je leest mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
O kom je straks hier langs? Vieren verjaardag van mijn dochter (vanaf 15u, erg onhandig van mij)
Ik heb wel een leven maatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon de hele dag. Beetje chillen voor de tv, mooi sfeertje. Ook als er niet veel gebeurt in de koers.
Overigens zouden we prima een voortijdige hergroepering kunnen krijgen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
taalles van Renaat, R_R zal wel ziedend zijn.
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Waarom zit jij nu niet in het Baskenland trouwens?quote:
Liever geld naar een goed doel naar keuze dan naar de overheid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:02 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Sterf met je goede doelen -aka verkapte belastingaftrek-, gvd waar is Karsten
moet de flessen nog buiten brengen. Moet nog schoonmaken. Misschien zelfs f1 kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Of je liegt, of je hoort hier niet, FOK!ers hebben geen leven.
Autorijden is geen sport.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet de flessen nog buiten brengen. Moet nog schoonmaken. Misschien zelfs f1 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |