Nee, maar daarom dat de resterende sectoren waar werkgevers wel moeite hebben aan personeel te komen ook eens bij zichzelf te rade mogen gaan.quote:
Of mensen moeten gewoon eens van hun luie reet af komenquote:Op zondag 2 juli 2023 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar daarom dat de resterende sectoren waar werkgevers wel moeite hebben aan personeel te komen ook eens bij zichzelf te rade mogen gaan.
Zoals ik al zei; pakweg 80% van de Bijstandsgerechtigden kampt met een arbeidsbeperking. Hun werkloosheid heeft dus in de meeste gevallen niets met luiheid van doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Of mensen moeten gewoon eens van hun luie reet af komen
Mijn broertje zit in een rolstoel, runt een SW bedrijf.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; pakweg 80% van de Bijstandsgerechtigden kampt met een arbeidsbeperking. Hun werkloosheid heeft dus in de meeste gevallen niets met luiheid van doen.
Van een Harvard geleerde verwacht ik geen versimplificaties. 😊
Ja goed van hem, ik kamp zelf ook met beperkingen en werk ook, zij het 30 uur per week.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn broertje zit in een rolstoel, runt een SW bedrijf.
Klopt maar beslissingen van een politieke partij kunnen je het leven moeilijker makenquote:Op zondag 2 juli 2023 20:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom zou het de verantwoording zijn van een politieke partij? Je bent zelf verantwoordelijk wat te maken van je leven.
Ja, vooral als men niet over de consequenties nadenkt van de besluiten, en dat is schering en inslag.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar beslissingen van een politieke partij kunnen je het leven moeilijker maken
Dat is momenteel de enige logische optie. Met een basisinkomen komt er een keuze. Ga je voor de armoede of voor de extra's? De meeste mensen kiezen voor het laatste. Zoals de waard is...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker je hand ophouden en net zo veel kunnen als werkenden zeker, haha dikke lul.
Voor mij niet, voor jou ook niet ga maar werken met je kut.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat is momenteel de enige logische optie. Met een basisinkomen komt er een keuze. Ga je voor de armoede of voor de extra's? De meeste mensen kiezen voor het laatste. Zoals de waard is...Voor jou dan maar geen basisinkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |