Zalmquote:
Was van die plakjes voor op toastjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je toch ruiken of evt. even proeven en niet eten of zien
Nee, deze is wel goedquote:
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Gezinszak![]()
Maar nee, gewoon kleinste bakje
Beter volgens mij kan je daar flink ziek van worden. Ik heb één keer een voedsel vergiftiging gehad van een saucijzen broodje op het station (ja stom maar jong) en dat was een zwaar kater gevoel die drie dagen duurde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zalm
[..]
Was van die plakjes voor op toastjes
Ik rook al iets vreemd dus een heel klein stukje geproefd en gelijk weg gedaan
oeh dat klinkt primaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze is wel goed
En vanavond op de huid gebakken zeebaars
Ik een keer van scampi's en een keer van een slechte mossel. Dat was echt niet fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter volgens mij kan je daar flink ziek van worden. Ik heb één keer een voedsel vergiftiging gehad van een saucijzen broodje op het station (ja stom maar jong) en dat was een zwaar kater gevoel die drie dagen duurde.
Zijn mooie routes die je gaat lopen.quote:
Er zitten hele mooie stukken tussen idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn mooie routes die je gaat lopen.
Ja die eet ik ook niet meer buiten de deur. Ik maak ze wel zelf dan weet ik dat het goed is. Ook ziek geweest ervan maar dat was meestal kotsen en dat was het danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik een keer van scampi's en een keer van een slechte mossel. Dat was echt niet fijn.
Die mossel wel inderdaad, na een paar uur ging dat alweer. Maar die scampi's arghhhh, daar ben ik een poosje goed ziek van geweest. Van der Valk was dat, zat ik die nacht nog in het hotel ook, voor mijn werk. Ellende.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die eet ik ook niet meer buiten de deur. Ik maak ze wel zelf dan weet ik dat het goed is. Ook ziek geweest ervan maar dat was meestal kotsen en dat was het dan
En dan zwetend wakker worden en dan moet je toch.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die mossel wel inderdaad, na een paar uur ging dat alweer. Maar die scampi's arghhhh, daar ben ik een poosje goed ziek van geweest. Van der Valk was dat, zat ik die nacht nog in het hotel ook, voor mijn werk. Ellende.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
Frituur is langzaam aan het opwarmen. Patatje en Dobben kroket
Lijkt mij ook helemaal niets zo voedsel vergiftigingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter volgens mij kan je daar flink ziek van worden. Ik heb één keer een voedsel vergiftiging gehad van een saucijzen broodje op het station (ja stom maar jong) en dat was een zwaar kater gevoel die drie dagen duurde.
Als ik het niet meer vertrouw dan gaat het gewoon de prullenbak in.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook helemaal niets zo voedsel vergiftiging
Ben daar altijd wel voorzichtig mee, ben nogal snel met weggooien als ik iets niet lekker vind ruiken of smaken.
Ja maar ik had honger en trok zo'n broodje uit een automaat. Echt ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook helemaal niets zo voedsel vergiftiging
Ben daar altijd wel voorzichtig mee, ben nogal snel met weggooien als ik iets niet lekker vind ruiken of smaken.
Hier ook hoor geen zin in ziek wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het niet meer vertrouw dan gaat het gewoon de prullenbak in.
Ik heb eigenlijk zelden vers eten wat over datum gaat. Het is ook een beetje plannen. Vis/vlees gaat dezelfde dag op. Fruit wat langer maar nu ook in de koelkast.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook hoor geen zin in ziek worden
Oeps, lijkt mij ook niet lekker ziek van de drankquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik had honger en trok zo'n broodje uit een automaat. Echt ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.Nou ja iets later in leven wel met alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |